hello
Nieśmiertelniki, specjalny element z naszego ostatniego Festiwalu czołgów, przygotowują się na powrót. Kontynuujemy też prace rebalansujące i dostosowujemy charakterystyki kilku popularnych wysokopoziomowych czołgów średnich. Do tego, będziecie mogli wypełnić przeprojektowane misje dzienne i wypróbować atrakcje sezonu 2. Bitew rankingowych 2020-2021. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o tym, co pierwszy test publiczny tej aktualizacji przyniesie na pole bitwy!
Pamiętacie nieśmiertelniki z zeszłorocznego Festiwalu czołgów? Nieśmiertelniki stanowiły Waszą niepowtarzalną sygnaturę na polu bitwy i miały wyłącznie estetyczną rolę: uprzyjemnić grę i droczyć się z przeciwnikami.
Po festiwalu zrobiliśmy im przerwę, aby przeanalizować Wasze reakcje i obmyślać kierunek dalszego rozwoju tej mechaniki. Teraz jesteśmy już gotowi na przywrócenie nieśmiertelników do gry na stałe, ale w nieco zmienionym formacie. Dołączcie do testów publicznych i jako pierwsi wypróbujcie ten zaktualizowany element gry!
Tak jak zapowiadaliśmy, wyposażenie z niekompatybilną klasą dla pojazdów poziomów II-VII zostanie zdemontowane podczas pierwszego testu publicznego. Co więcej, po wprowadzeniu aktualizacji 1.10.1 nie będzie można otrzymać 30 darmowych zestawów demontażowych. Przestaną być dostępne także zestawy z kredytami.
Ciągle analizujemy Wasze opinie o tej nowej lokalizacji, ale już zidentyfikowaliśmy obszary, gdzie naniesiemy poprawki. Podczas testu publicznego doświadczycie bitew z odrobinę zmodyfikowanym balansem, który da równe szanse obu drużynom i sprawi, że walka będzie bardziej fair i zrównoważona:
Nie przestawajcie odrywać Berlina, szlifujcie swoje umiejętności i podzielcie się Waszymi opiniami o tych zmianach na forum!
Wprowadzono serię pomniejszych zmian, aby zbalansować rozgrywkę i zmniejszyć wpływ górnej drużyny.
Bitwa spotkaniowa została dodana dla następujących map:
Co więcej, zrewidowano logikę zniszczeń dla kategorii „transportowej”: samochodów, ciężarówek, traktorów, autobusów, helikopterów samolotów. Wszystkie te obiekty będą absorbować w pełni jedynie pociski OB i kumulacyjne; w przypadku pozostałych rodzajów pocisków, zmniejszy się ich przebicie pancerza podczas uderzenia.
Nowe warunki i nagrody, w tym epickie, z misji dziennych, będą dostępne po ukończeniu/przetasowaniu Waszych bieżących misji.
Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 15 września, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 14 września, 22:59 CEST mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
Klient testu publicznegoAby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER
The FoV system for widescreen monitors has been updated: it has increased both the amount of information displayed, as well as its quality.
Encounter Battle has been added for the following Random Battle maps: Karelia, Westfield, Studzianki, Pilsen In Update 1.10.1, we've slightly reworked three maps to address some balance issues: Berlin, Ruinberg, Erlenberg, and Westfield. Fixed issues on the following maps: Sand River, Serene Coast, Redshire, Dreamland, Arzagir 4.04
Revised the logic of vehicle destruction. Now these objects completely absorb only HE (including HESH) and HEAT shells, and other types of shells only lose their armor penetration. Objects: cars, trucks, tractors, buses, helicopters, airplanes, etc.
Dog Tags, a very special feature from last year’s Tank Festival, will be making their return.
Game features:
The mechanics of the Daily Missions has been reworked. The prizes for completing missions will become better and more valuable. The list of rewards has been extended; now it includes:
The difficulty of some missions has also been increased to reflect the new, more valuable rewards. Missions of higher difficulty will require more time to be completed.
Added the following vehicles for testing by Supertest players:
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:
Panther mit 8,8 cm L/71
E 50
Panther II
E 50 Ausf. M
Leopard Prototyp A
Italy
Added the following vehicle for testing by Supertest players:
Changes to technical characteristics:
T-34-1
T-34-2
WZ-120
121
Added the following vehicle for testing by Supertest players:
Object 274a
Changes to technical characteristics:
Object 140
Added the following vehicle for testing by Supertest players: