hello
Badania tych pojazdów rozpoczynają się od 14TP z IV poziomu . Początek nowej gałęzi wyznacza DS PZInż z V poziomu. Jego parametry bojowe przypominają te u radzieckiego T-34, jednak polski czołg posiada potężniejsze działo z niezłymi uszkodzeniami alfa i przebiciem pancerza.
Ten polski średniak VI poziomu to prawdziwa gwiazda rocka. Dynamiczny i zwinny, wszechstronny B.U.G.I. bez problemu zmienia flanki i trafia pojazdy przeciwnika dzięki swojemu działu kal. 90 mm oraz 240 punktom uszkodzeń alfa. Weźcie B.U.G.I. na przejażdżkę i przygotujcie się na to, że będziecie ściągać na siebie spojrzenia na polu bitwy!
Kolejny nowo przybyły to CS-44, wszechstronny czołg z precyzyjnym działem kal. 100 mm zadającym 300 pkt. uszkodzeń alfa. To dobry pojazd wsparcia z korzystnymi wartościami przebicia pancerza oraz wysoką dynamiką. Wykorzystajcie jego zalety i strzelajcie do przeciwnika, który dopiero co oddał strzał, a następnie szybko się kryjcie.
Ten czołg IX poziomu posiada druzgocące działo kal. 105 mm o dobrej stabilizacji, kąt opuszczenia lufy –8 stopni oraz wysokie uszkodzenia na minutę.CS-59 potrafi szybko zmieniać flanki i śpiewająco radzi sobie jako agresywny pojazd wsparcia z drugiej lub pierwszej linii. Jego celne działo pozwala ukryć kadłub, oddać strzał, a następnie wycofać się do kryjówki, aby uniemożliwić przeciwnikom trafienie w jego słabe punkty.
Ten średniak X poziomu wyróżnia się jednak swoim silnikiem z turbiną gazową. Dzięki swojej niecodziennej mechanice, CS-63 ma dwa tryby prędkości: standardowy i szybki. W trybie standardowym ten X-poziomowiec nie rożni się zbytnio od innych pojazdów w grze. Jednak po aktywacji trybu szybkiego CS-63 przyspiesza szybciej, a jego prędkość maksymalna przekracza 70 km/h. Aby aktywować ten tryb należy całkowicie się zatrzymać i nacisnąć klawisz X (tej mechanice można przypisać inny przycisk w ustawieniach gry).
Naturalnie, dla takiej prędkości i przyspieszenia trzeba było poświecić pewnie inne parametry bojowe. Po pierwsze, podczas zmieniania trybów silnika, pojazd zatrzymuje się automatycznie. Po drugie, w trybie szybkim stabilizacja działa i czas celowania znacznie się pogarszają. W końcu, tryb szybki osłabia maskowanie i sprawia, że CS-63 jest bardziej widoczny dla przeciwników, kiedy zmienia pozycje.
Korzystajcie z silnika z turbiną gazową z głową i zawsze rozważcie sytuację na polu walki zanim wybierzecie najlepszy moment na aktywowanie tej niezwykłej mechaniki. Aby oswoić Was z nią, przygotowaliśmy kilka użytecznych wskazówek, które pozwolą Wam grać bardziej efektywnie.
Mamy nadzieję, że dobrze się Wam będzie grało polskimi czołgami średnimi. Powodzenia na polu bitwy, Dowódcy!