hello
W tej aktualizacji nadal rebalansujemy i ulepszamy skuteczność bojową czterech pojazdów premium VIII poziomu. Odświeżamy również niektóre z interfejsów w grze, aby uczynić rozgrywkę przyjemniejszą.
Podczas pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.12 ustawienia grafiki zostaną zresetowane do celów testowych.
Udostępnimy Wam również wczesną zapowiedź Stalowego łowcy 2021. Wreszcie będziecie mieli okazję wymienić fragmenty schematów na cenne przedmioty w grze. Do boju!
To jedynie początek prac nad balansem, które będą trwały przez cały rok 2021. Będziemy uważnie badać charakterystyki tych czterech pojazdów, jednocześnie poprawiając parametry pozostałych czołgów planowanych do ponownego zbalansowania, więc bądźcie czujni!
Aktualizacja 1.12 przyniesie dalsze postępy we prowadzaniu zmian i ulepszeń do różnych interfejsów w grze. Ta partia nowych funkcji zainspirowanych popularnymi modyfikacjami może zostać aktywowana lub wyłączona w ustawieniach gry.
W bitwach losowych i rankingowych (łącznie z wielkimi bitwami), możecie teraz wyświetlić całkowitą liczbę punktów wytrzymałości, które pozostały każdej drużynie. Dzięki tej opcji będziecie mogli łatwiej ocenić równowagę sił i podejmować bardziej przemyślane decyzje taktyczne.
Jeśli przystąpicie do nowej bitwy przed zakończeniem poprzedniej, po jej rozstrzygnięciu otrzymacie jej wyniki bezpośrednio na polu bitwy.
W końcu będziecie mogli też określić domyślny mnożnik wartości zoomu. Za każdym razem kiedy wejdziecie w tryb snajperski, kamera automatycznie wskoczy na ustawiony poziom zoomu.
Jesteśmy przekonani, że te poprawki uczynią grę wygodniejszą dla każdego z Dowódców.
Wszystkie oferty wymiany w drugim teście publicznym służą celom testowym i mogą ulec zmianie. Na razie planujemy udostępnić tę funkcję na ograniczony czas, by ocenić zapotrzebowanie na wymianę nieużywanych fragmentów schematu, więc dołączcie do testu publicznego i podzielcie się swoimi opiniami! Niewykluczone, że ta funkcja na stałe zagości w grze.
Dołączcie do testu publicznego i wypróbujcie nowe dodatki i zmiany, Dowódcy!
Jak działa test publicznyPierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 2 lutego, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 1 lutego, 21:59 CET mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
Klient testu publicznegoAby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER
Internal modules have added to all vehicles: Turret traverse mechanism and Observation device (except for the Arlequin that has no Observation device in its starting configuration).
Now players can stay in battle and watch it to the end, if their vehicle is destroyed.
Information about the caused damage and final vehicle tier has been added to the Battle Results.
The Steel Hunter mode will support the standard replay recording function.
Changes to Technical Characteristics:
The functionality of exchanging National and Universal blueprint fragments for valuable in-game items has been added to the game for some time.
The exchange of blueprints is available in the "Best" tab of the Store.
Improved track visualization at the Maximum and Ultra graphics quality for vehicles that are equipped with a hydropneumatic suspension.
In the battle interface, added a counter for the total amount of hit points each team has.
Special icons in the player list interface in battle to indicate which vehicles have already been spotted, and which are still fighting in stealth.
Players will receive the results of the previous battle right during the current one. It will be displayed with a short summary in the chat area.
Default zoom multiplier. When switching to the Sniper mode upon pressing Shift, the camera will snap right to the preset zoom level.
U.S.S.R.
U.S.A.
China
Japan
Italy
Czechoslovakia