PanzerNews - 1.15: pierwszy test publiczny już gotowy!

1.15: pierwszy test publiczny już gotowy!

Rozpoczynamy pierwszy test publiczny aktualizacji 1.15 z poprawioną mapą Berlin

Po przeanalizowaniu Waszych komentarzy i zebranych przez nas danych postanowiliśmy przeprojektować większość tej mapy, aby była atrakcyjniejsza dla różnych typów pojazdów. Jednak to nie wszystko w temacie zawartości wprowadzonej w tej aktualizacji, zatem zostańcie z nami!

Mapa Berlin: Co się zmieniło

Znacznie zmodyfikowaliśmy południową część mapy i utworzyliśmy nowy kierunek dla średnich i wszechstronnych ciężkich czołgów, całkowicie zmieniając teren i obiekty. Zmieniliśmy umiejscowienie głównej drogi i wymieniliśmy kilka niezniszczalnych obiektów wzdłuż skrzydła, aby zapewnić ochronę podczas ataku. Teraz mapa stanie się bardziej różnorodna, oferując więcej opcji grania na flankach.

Przeprojektowaliśmy też obszar miejski, rozbudowując go i zwiększając komfort gry na nim dla czołgów ciężkich. Teraz będą one miały więcej miejsca na manewry i wiele okazji do pozycyjnych pojedynków.

Co więcej, poprawiliśmy centralną część mapy:

  • Przeprojektowany teren
  • Usunęliśmy większość obiektów będących jedynie elementami wyglądu środowiska (np. gruz, drzewa itp.).

Aby zbalansować bitwy na mapie Berlin, poczyniliśmy tez następujące kroki:

  • zmieniliśmy lokalizację baz i usunęliśmy osłony, aby zapobiec zbyt łatwemu ich zajmowaniu.
  • zwiększyliśmy odległość między rowami, aby czołgi lekkie nie mogły ich zająć zbyt wcześnie.
  • podzieliliśmy i zmieniliśmy pozycje miejsc pojawienia się na mapie czołgów średnich i lekkich. Z jednej strony, ułatwi to czołgom średnim obranie nowego kierunku; z drugiej strony, powstrzyma je przed zajęciem mostu zbyt wcześnie i zdominowaniem czołgów ciężkich na obszarze miejskim.
  • ulepszyliśmy oświetlenie i korekcję koloru na mapie.

Dołączcie do testu publicznego i sami zobaczcie, co zmieniło się w bitwach na poprawionej mapie Berlin!

ź: WoT
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...