PanzerNews - 1.18.1: lista zmian

1.18.1: lista zmian

Pełna lista zmian w nadchodzącej aktualizacji.

Główne zmiany

Nowy tryb Natarcie

Dodano nowy tryb Natarcie. Dodano progresywny styl 2D Skrzydło i pazur. Dodano następujące napisy:

  • Ramię w ramię
  • Stara szkoła
  • Inicjator
  • 7 na 7
  • Ugotowane na twardo
  • Odnaleźć i zniszczyć
  • Prestiż
  • Poza skalą
  • Veni Vidi Vici

Dodano następujące emblematy:

  • Powalające zniszczenia
  • Pokazowa skuteczność
  • W kole przejmowania
  • Taktyczna przewaga
  • Do następnego spotkania

Dodano następujące grawerunki nieśmiertelników:

  • Zwycięstwa w trybie Natarcie
  • Punkty prestiżu

Dodano następujące tła nieśmiertelników:

  • Żelazne
  • Brązowe
  • Srebrne
  • Złote
  • Mistrzowskie
  • Legendarne

Dodano naszywkę Legenda Gryfa. Dodano następujące odznaki:

  • Mistrz Natarcia
  • Legenda Natarcia

Dodano medal Lot próbny. Dodano następujące pojazdy do wypożyczenia dla trybu: FV217 Badger 7х7, M48A5 Patton 7х7, IS-4 7х7 Niektóre mapy nieznacznie zmieniono specjalnie do trybu (np. nowe przejazdy, osłony itp.). Dodano nowy projekt wizualny garażu.

Atut Szósty zmysł

Każdy dowódca będzie miał domyślnie wyszkolony atut Szósty zmysł. Jeśli dowódca ma już wyszkolony atut Szósty zmysł, będzie on mógł wyszkolić nową umiejętność lub atut. Jeśli atut Szósty zmysł był atutem zerowym, gracze będą mogli wybrać inną zerową umiejętność lub atut na jego miejsce. Na zerowy atut można wybrać tylko umiejętności/atuty dowódcy. Nowej zerowej umiejętności lub atutu nie można zresetować. Dyrektywa Zwiększone skupienie nie będzie już sprzedawana, ale nadal będzie działać, skracając czas aktywacji Szóstego zmysłu do 2 sekund. Poprawiono okna i podpowiedzi tekstowe członków załogi. Wprowadzono kilka drobnych zmian w interfejsie.

Rezerwy osobiste 2.0

Wszystkie rezerwy osobiste będą miały jednakowy czas trwania, który wyniesie 1 godzinę. Zmieniono rezerwy osobiste i teraz rezerwy mogą być standardowe lub ulepszone. Rezerwy osobiste łatwiej teraz znaleźć i aktywować. Do rezerw osobistych można teraz uzyskać dostęp bezpośrednio z garażu poprzez nowy widget (obok walut gry i przycisku Bitwa!). Pozwala on graczom śledzić swoje aktywowane rezerwy i pozostały czas rezerw. Dodano nowy ekran, na którym gracze mogą aktywować istniejące rezerwy lub kupić i aktywować nowe. Teraz jest możliwe aktywowanie rezerw osobistych w dowolnym momencie w bitwie, nawet po zniszczeniu ostatniego pojazdu przeciwnika.

Linia frontu 2022: Odcinek 3.

Po odrodzeniu rezerwy bojowe nie będą od razu dostępne. Czas przygotowania będzie wynosił 30% standardowego czasu przygotowania. Wydarzenie potrwa siedem dni.

Akademia Pancerna

Zmieniono niektóre nagrody i samouczki w Akademii Pancernej, bo Szósty zmysł jest teraz specjalną cechą dowódców, a rezerwy osobiste zostały zmienione.

Ulepszenia zarysów pojazdów

Nowe opcje zarysów będą domyślnie włączone dla niektórych nowych graczy.

Unitarka

Dodano do testowania alternatywną wersję unitarki.

Twierdze

Wyłączono automatyczne wyszukiwanie najemników.

Interfejs

W ustawieniach konta dodano punkt interfejsu, który będzie reprezentował wszystkie produkty oparte na subskrypcji dostępne dla graczy w danym regionie. Zaktualizowano wygląd okien potwierdzenia wyjścia z bitwy. Zaktualizowano wygląd okien rekrutacji nowych graczy.

Zmiany na mapach

Miasto duchów

  • Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadracie F7.

Malinowka

  • W kwadracie E7 poprawiono pozycje dla czołgów lekkich i średnich z górnej drużyny:
    • Zbocze jest teraz szersze i mniej strome.
    • Jest teraz możliwe wjechanie na szczyt wzgórza (do krzaków) bez narażania się na wykrycie z bazy i z pozycji niszczycieli czołgów.
    • Skała, która zapewniała osłonę przed ogniem przeciwnika, została zastąpiona większą strukturą terenu, która daje lepszą ochronę i pozycje do ataku.
  • Poprawiono możliwości obrony górnej bazy:
    • Wyrównano teren okręgu bazy.
    • Farma w pobliżu okręgu bazy została przesunięta z linii ognia dla pojazdów zjeżdżających ze wzgórza (od młyna) i od strony lasu.
    • Liczbę krzaków w okręgu każdej bazy zmniejszono do jednego.

Piaszczysta rzeka

  • Niektóre obszary terenu zmieniono, aby pomóc górnej drużynie:
    • Nowa formacja skalna w kwadracie A6 będzie chronić pojazdy wjeżdżające na to wzgórze.
    • Pozwoli ona górnej drużynie odpowiedzieć ogniem przeciwnikowi w kwadracie D7.
  • Środkowy kierunek ataku ulegnie znacznej transformacji:
    • Zmieni się krajobraz, pojawią się nowe pozycje z różnymi punktami prowadzenia ostrzału.
    • Pojawią się nowe pozycje, na które będzie można się wycofać w przypadku utraty centralnej doliny.
    • Środkowa dolina będzie lepiej chroniona przed ogniem z pozycji czołgów średnich i niszczycieli czołgów.
    • W kwadracie K0 dodany zostanie nowy przejazd przez kanion, co pozwoli łatwiej dosięgnąć przeciwników ukrywających się między skałami.
  • Pojazdy nie mogą już utknąć w kwadracie A1.

Pilzno

  • Usunięto możliwość ugrzęźnięcia w kwadracie E3.

Zatoka rybacka

  • Przerobiono teren miejski, aby zwiększyć wygodę gry w ciężko opancerzonych pojazdach:
    • Zmieniono układ struktur w centralnej strefie miejskiej (kwadrat E8) i usunięto punkty umożliwiające przestrzał ze środka górnej bazy na głównej drodze.
    • Dodano bezpieczny przejazd z górnej bazy do centralnej strefy miejskiej (kwadrat E8), a główne pozycje strzeleckie bardziej nadają się do techniki drapania boków.
    • Usunięto krzaki z dolnej bazy. Zmieniono narożnik konstrukcji, aby zapobiec długiemu ostrzeliwaniu centralnej strefy.
    • Skupisko budynków w kwadracie F9 przyjęło kształt swojego odpowiednika po przeciwnej stronie.
    • Na środku mapy pojawi się więcej osłon po obu stronach (kwadraty D6 i F6), aby zwiększyć przeżywalność pojazdów.
    • Dodano trochę listowia i pofałdowań terenu, aby zapewnić dolnej drużynie bezpieczniejszy dojazd w okolice środka mapy, tak, jak mogą to uczynić ich przeciwnicy.
    • Problematyczna pozycja ogniowa po północnej stronie, w kwadracie C9, straci na udogodnieniach i będzie miała mniej osłon.
  • Pojazdy nie mogą już wjeżdżać na obszary nieprzeznaczone do gry w kwadratach K0 i E4.

Urwisko

  • Usunięto możliwość utknięcia w kwadratach F7 i G9.

Himmelsdorf

  • Zmieniono drogę przelotową na wzgórze z górnej bazy. Są teraz dwie drogi prowadzące do zamku:
    • Bezpieczny przejazd pozwalający graczom dojechać do zamku z zewnętrznej strony.
    • Niebezpieczny przejazd pozwalający graczom zająć centralne pozycje strzeleckie w zamku i kontrolować podjeżdżające pojazdy przeciwnika.
  • Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadracie G3.

Ensk

  • Usunięto możliwość utknięcia w kwadratach C6 i C7.

Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów

ZSRR

Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Object 283

USA

Do testów dla graczy supertestu dodano następujące pojazdy: T54 Heavy Tank i M47 Patton Improved

Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: M47 Patton Improved

Francja

Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Char Mle. 75

  • AMX 65 t
    • Zmniejszono prędkość maksymalną z 40 km/h do 35 km/h.
  • AMX M4 mle. 51
    • Zmniejszono prędkość maksymalną z 40 km/h do 35 km/h.
  • AMX M4 mle. 54
    • Zmniejszono prędkość maksymalną z 40 km/h do 35 km/h.
    • Zmniejszono wytrzymałość z 2400 PW do 2200 PW.

Chiny

Do testów dla graczy supertestu dodano następujące pojazdy: BZ-176 i WZ-111 model 6

Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: WZ-111 model 6

Polska

Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: CS-52 C

Włochy

Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Lion

Znane problemy

W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy. W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren. Po udanym zakończeniu misji Alianci-14 podczas operacji Chimera, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji. Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii. Brak powiadomienia głosowego przy zniszczeniu pojazdu przeciwnika. Przy wysokich ustawieniach grafiki, po przełączeniu w tryb snajperski i przybliżeniu na listowie spada FPS (liczba klatek na sekundę). Nad pojazdami zniszczonymi poza zasięgiem rysowania jest ciągle wyświetlana ikona wybuchu magazynu amunicji, kiedy takie pojazdy znajdą się w promieniu rysowania gracza. Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół. Przy oglądaniu powtórek pojazdy nie wydają dźwięków silnika ani gąsienic. Gdy dowódca zostaje ranny i jest użyta duża apteczka, czas potrzebny do zmiany załadowanego pocisku zmniejsza się w przypadku ładowniczego z wyszkolonym atutem Intuicja. Przy przenoszeniu celownika artyleryjskiego nad pojazd przeciwnika umieszczony poza kołem rysowania gracza i po zniszczeniu tego pojazdu wyświetlana jest detonacja eksplozji stojaka amunicyjnego. Przy użyciu MSAA (standardowe ustawienia graficzne), w modelach pojazdów ukrytych za roślinami i przeszkodami stosowane jest zielone wypełnienie. Pojazdy mogą wjeżdżać w budynki na niektórych mapach trybu Linia frontu.

Po najechaniu myszą na przycisk szkolenia atutów/umiejętności nie jest wyświetlana podpowiedź ze szczegółową informacją o liczbie atutów/umiejętności dostępnych do wyszkolenia. Przy wybieraniu trybu Twierdza aktywowane rezerwy klanowe/osobiste są pokazywane jako nieaktywne. Nie działa przycisk aktywacji rezerw osobistych w oknie klanu. Na ekranie nagród trybu Natarcie są wyświetlane nieaktualne nazwy rezerw osobistych. W trybie Natarcie super plutonu dwóch graczy nie można zmienić na zwykły pluton.

Naprawione błędy i dodane usprawnienia

Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach gracze nie otrzymywali nagrody za ukończenie unitarki. Poprawiono modele wizualne zawieszenia dla Chrysler K GF, M46 Patton KR, M4 Improved i M4A2E4 Sherman. Naprawiono błąd wyłączenia animacji flagi dla stylu 3D Kantemirowiec dla T-34-85. Naprawiono problem polegający na niemożliwości wejścia do bitwy przez plutony w trybie Linii frontu. Naprawiono błąd powodujący, że ikona Lago M38 na liście drużyny była większa niż ikony podobnych pojazdów. Naprawiono niepoprawne wyświetlanie odznak biegłości na stylach progresywnych w IX sezonie Przepustki bitewnej dla AMX 13 105, 60TP Lewandowskiego i Progetto M40 mod. 65. Naprawiono błąd, który powodował, że ikony pojazdów były niepoprawnie wyświetlane na minimapie w Twierdzach przy włączonej mgle wojny. Naprawiono błędy związane z trybem snajperskim dla pojazdów z zawieszeniem hydropneumatycznym. Naprawiono błąd, który powodował, że kąty podniesienia i opuszczenia lufy przekraczały podane charakterystyki techniczne podczas użycia autocelowania. Naprawiono błąd, który powodował, że pozycja kamery nie była zmieniana po pojedynczym strzale z dwulufowego pojazdu. Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach uproszczone kontury przestawały działać w trybie Linii frontu. Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli się zalogować do gry po otrzymaniu zaproszenia do bitwy klanowej lub turniejowej. Naprawiono błąd, który powodował, że nie był odtwarzany specjalny dźwięk silnika dla FV4005 Stage II z zastosowanym stylem 3D Dziecko burzy. Naprawiono błąd, który powodował, że progresywne naklejki nie były dostępne do użycia dla Т-34-85 Rudy z wybraną polską nacją.

ź: WoT

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...