hello
Interaktywne grafiki na oficjalnej stronie WoT
Lodowiec
Rzeka perłowa
Himmelsdorf
Berlin
Redshire
Murowanka
Główny obszar starć dla pojazdów ciężkich został osłonięty przed pociskami niszczycieli czołgów strzelających z obrzeży mapy. Dodano struktury na polach H7 i C7.
W początkowej fazie bitwy, odstęp czasowy w ostrzale z pola E3 w kierunku czołgów ciężkich poruszających się na polu J7 został skrócony. Na polu H7, została dodana platforma (balkon), która zupełnie lub częściowo zakrywa pojazd zmierzający w kierunku obszaru walk czołgów ciężkich. Można się też do niej bezpośrednio dostać.
Na poniższej liście znajdują się mapy, które otrzymały wybiórcze poprawki balansujące rozgrywkę:
Pozycja dla czołgów lekkich obok struktury na polu G7 została ulepszona. To lekkie przesunięcie pozwala teraz zwiadowcom śledzić manewry przeciwników w obszarach miejskich. Na tym polu dodaliśmy też zarośla, by ułatwić zwiad w centrum mapy.
Na polu F2 przeprojektowaliśmy teren. Teraz pojazdy z południowej drużyny mogą poruszać się wzdłuż góry.
Zmieniono odległość między skałami na polach A3 i C1.
Kształt skał uległ zmianie, a na polu B4 zostały dodane strategiczne zarośla.
Dodano skałę na polu A1, co pozwoli graczom z południowej drużyny grać z ukrytym kadłubem i strzelać do przeciwników wzdłuż linii A. Północna drużyna ma podobną pozycję na tym polu.
Pojazdy wpadające do wody na polu J7 mogę teraz z niej wyjechać.
Zmieniono punkty pojawiania się na mapie dla pojazdów w bitwach w trybie szturmu, by umożliwić atakującej drużynie przejęcie kontroli nad większym niż uprzednio obszarem mapy. Koło zajmowania zostało przeniesione bliżej centrum obszaru miejskiego.
Na polu A6 przeprojektowaliśmy teren.
Dla bitew spotkaniowych na polach E3–F4 przesunięto bazę w celu lepszego zbalansowania pozycji, które pozwalają na kontrolowanie kół zajmowania.
Dla bitew w trybie szturmu wprowadzono kilka zmian balansujących, aby ulepszyć pozycje drużyny broniącej. Baza i punkty pojawiania się pojazdów zostały przemieszczone dla obu drużyn.
Dołączcie do testu publicznego i wypróbujcie te ulepszone mapy przed ich oficjalną premierą w aktualizacji 1.18! Nie możemy się już doczekać, by zobaczyć jak drużyny wykorzystają te zmiany, by zyskać przewagę i jakie nowe strategie przez to powstaną. Zatem wjeżdżajcie do bitwy jak tylko rozpocznie się aktualizacja i dzielcie się opiniami.
Zostańcie z nami, by nie przegapić ulepszeń dla bitew losowych!
ź: WoT