hello
Chcielibyśmy, by wszyscy nasi gracze mieli do dyspozycji wielorakie opcje dopasowania maszyn do swojego stylu gry. Ta możliwość pojawia się wraz z przerobionym systemem wyposażenia i Ulepszenia polowego. Wyposażenie eksperymentalne ułatwi Wam zwiększenie wartości istotnego współczynnika kosztem innego, niepełniącego dla Was tak istotnej roli. Zyskacie więcej opcji dopasowania pojazdów, jednocześnie utrzymując maksymalną wydajność, jako że wyposażenie eksperymentalne na najwyższym poziomie ulepszenia charakteryzuje się współczynnikami nie ustępującymi tym zapewnianym przez ulepszone wyposażenie (przykładowo przez wyposażenie za obligacje).
Wszystkie parametry wyposażenia eksperymentalnego wraz z liczbą części niezbędnych do jego ulepszenia i/lub zdemontowania nie osiągnęły jeszcze finalnego kształtu i mogą ulec zmianom w zależności od wyników testu publicznego.
Test publiczny aktualizacji 1.19 będzie dostępny do 9 listopada, 09:00 (UTC +1).
Wyposażenie eksperymentalne łączy parametry dwóch lub więcej elementów już obecnych w grze (takich jak parametry wyposażenia bądź parametry wynikające z mechaniki). Nie można go kupić; dostępne jest jako nagroda za aktywności w grze i w wydarzeniach – damy Wam znać, kiedy to nastąpi.
Zapewnimy wystarczająco wiele okazji do zdobycia wyposażenia eksperymentalnego w ciągu całego kolejnego roku. Zaczniemy już teraz: części wyposażenia eksperymentalnego wejdą w skład Zasłużonych nagród oraz Operacji świątecznych i Przepustki bitewnej sezonu 2023.
Podczas testu publicznego otrzymacie wyposażenie eksperymentalne za codzienne logowanie i jako nagrody za misje – w ten sposób będziecie mogli wypróbować różne kombinacje nowego i starego wyposażenia oraz inne opcje dopasowania maszyn. Dzięki zasobom będziecie mogli przetestować liczne konfiguracje i dowiecie się z wyprzedzeniem czego Wam trzeba, zanim wyposażenie eksperymentalne pojawi się w grze i jego demontaż zacznie wymagać wydania Waszych z takim poświęceniem zdobytych części.
Wyposażenie eksperymentalne można udoskonalać do trzeciego poziomu ulepszenia:
Gracze otrzymają wyposażenie eksperymentalne na I poziomie ulepszenia. Poziom ten można podnieść za pomocą części – nowych elementów w grze, które można zdobyć poprzez rozmontowanie wyposażenia eksperymentalnego.
Ilość otrzymanych części zależy od typu i poziomu ulepszenia rozmontowywanego wyposażenia eksperymentalnego. Liczba części wymaganych do ulepszenia także nie jest stała. Do ulepszenia z poziomu I do poziomu II potrzebnych będzie zawsze mniej części niż w przypadku ulepszania z poziomu II na III.
WYPOSAŻENIE | LICZBA CZĘŚCI WYMAGANYCH DO PODNIESIENIA POZIOMU ULEPSZENIA | |
---|---|---|
Poziom ulepszenia I → poziom II | Poziom ulepszenia II → poziom III | |
System kontroli ognia | 400 | 2000 |
Zestaw poprawiający mobilność | 400 | 2000 |
Zestaw poprawiający żywotność | 400 | 2000 |
WYPOSAŻENIE | LICZBA CZĘŚCI OTRZYMANYCH PRZY ROZMONTOWYWANIU | ||
---|---|---|---|
Ulepszenie I poziomu | Ulepszenie II poziomu | Ulepszenie III poziomu | |
System kontroli ognia | 100 | 400 | 1600 |
Zestaw poprawiający mobilność | 100 | 400 | 1600 |
Zestaw poprawiający żywotność | 100 | 400 | 1600 |
Przykładowo będziecie chcieli podwyższyć do III poziomu ulepszenia Zestaw poprawiający żywotność, aby móc korzystać z atrakcyjnych premii. Do tego potrzebujecie 2400 części. Taką ich liczbę możecie zdobyć rozkładając 24 sztuki wyposażenia eksperymentalnego I poziomu ulepszenia lub 6 sztuk tego wyposażenia II poziomu ulepszenia (albo kombinacji tych poziomów). Zwróćcie uwagę, że rozmontowywanie jednej sztuki wyposażenia eksperymentalnego II poziomu ulepszenia wystarczy do podniesienia na II poziom ulepszenia innego egzemplarza. Ta zasada nie ma jednak zastosowania w przypadku III poziomu ulepszenia (rozłożenie pojedynczej sztuki wyposażenia nie zapewni wystarczającej liczby potrzebnych części). Dlatego musicie się dobrze namyśleć, czy naprawdę chcecie rozłożyć na części wyposażenie na III poziomie ulepszenia.
Podczas testu publicznego aktualizacji 1.19 będziecie mogli wypróbować trzy rodzaje wyposażenia eksperymentalnego. Zerknijcie poniżej:
WYPOSAŻENIE | PARAMETRY | ||
---|---|---|---|
Ulepszenie I poziomu | Ulepszenie II poziomu | Ulepszenie III poziomu | |
System kontroli ognia (Dodatkowa premia ze Stabilizatora pionowego) | +7% do szybkości celowania −7% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu | +8% do szybkości celowania −9% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu | +9% do szybkości celowania −11,5% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu |
Zestaw poprawiający mobilność (Dodatkowa premia z Ulepszonego mechanizmu obracania) | +7% do mocy silnika +5% do prędkości obrotu wieży lub prędkości obrotu działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +5% do prędkości obrotu kadłuba −5% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu oraz obrotu wieży +4 km/h do prędkości maksymalnej do przodu +2 km/h do prędkości maksymalnej wstecz | +8% do mocy silnika +6% do prędkości obrotu wieży lub prędkości obrotu działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +6% do prędkości obrotu kadłuba −6% do rozrzutu podczas ruchu, obrotu wieży lub działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +4 km/h do prędkości maksymalnej do przodu +3 km/h do prędkości maksymalnej wstecz | +10% do mocy silnika +8% do prędkości obrotu wieży lub prędkości obrotu działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +8% do prędkości obrotu kadłuba −8% do rozrzutu podczas ruchu, obrotu wieży lub działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +5 km/h do prędkości maksymalnej do przodu +3 km/h do prędkości maksymalnej wstecz |
Zestaw poprawiający żywotność (Dodatkowa premia z osłony przeciwodłamkowej) | Efekt: w pełni przywraca punkty wytrzymałości zawieszenia po naprawie. +9% do punktów wytrzymałości pojazdu +60% do wytrzymałości magazynu amunicji, zbiornika na paliwo i silnika +40% do wytrzymałości zawieszenia +10% do szybkości napraw zawieszenia -30% do kary do szybkości ładowania i utraty mocy silnika po uszkodzeniu modułów | Efekt: w pełni przywraca punkty wytrzymałości zawieszenia po naprawie. +10% do punktów wytrzymałości pojazdu +80% do wytrzymałości magazynu amunicji, zbiornika na paliwo i silnika +50% do wytrzymałości zawieszenia +15% do szybkości napraw zawieszenia -40% do kary do szybkości ładowania i utraty mocy silnika po uszkodzeniu modułów | Efekt: w pełni przywraca punkty wytrzymałości zawieszenia po naprawie. +11.5% do punktów wytrzymałości pojazdu +100% do wytrzymałości magazynu amunicji, zbiornika na paliwo i silnika +70% do wytrzymałości zawieszenia +25% do szybkości napraw zawieszenia -50% do kary do szybkości ładowania i utraty mocy silnika po uszkodzeniu modułów |
Ulepszenie poziomu III: 100 części.
Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).
Kwalifikacje
Wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 21 października, 22:59 CET (UTC+1) mogą uczestniczyć w teście.
INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO
Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.
Pierwszy raz w testach?Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem po testach, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.
New Onslaught Mode
The new Onslaught mode has been added. The progressive "Wing and Claw" 2D style has been added. The following inscriptions have been added:
The following emblems have been added:
The following Dog Tag Engravings have been added:
The following Dog Tag Backgrounds have been added:
The Legend of the Griffin stripe has been added. The following badges have been added:
The Test Flight medal has been added. The following rental vehicles for the mode have been added: FV217 Badger 7х7, M48A5 Patton 7х7, IS-4 7х7 Some maps have been slightly reworked specifically for the mode with new pass ways, covers, etc.
Sixth Sense Perk
Every commander will have the Six Sense perk learned by default. If the Sixth Sense perk is already learned, the commander will be able to learn a new skill or perk. If Sixth Sense was the zero perk, players will be able to choose a different zero skill or perk in its place. Only the commander's skills and perks can be selected for the zero perk. The new zero skill or perk cannot be reset. The Increased Focus directive will no longer be sold but will continue to work, reducing the activation time of the Sixth Sense perk to 2 seconds. Crew member windows and text tooltips have been improved. Some minor UI changes have been made.
Personal Reserves 2.0
All Personal Reserves will now have the same duration of 1 hour. Personal Reserves have been converted, and bonuses can now be Standard or Improved. Personal Reserves are now easier to find and activate. Moreover, it will be harder to forget about them. Personal Reserves can now be accessed directly from the Garage via a new widget (next to game currencies and the "Battle!" button). It keeps track of activated Reserves and their remaining time. A new screen has been added in which players can activate existing Reserves or purchase and activate new ones. It is now possible to activate Personal Reserves at any moment during battle, even after destroying the last enemy vehicle.
Map Changes
In square E7, positions for light and medium tanks of the upper team have been improved in the following ways:
The opportunities to defend the upper base have been improved in the following ways:
The following terrain areas have been reworked to help the upper team:
The central attack direction will transform substantially in the following ways:
The urban area has been reworked in the following ways to increase the comfort of playing in heavily armored vehicles:
The pass way to the hill from the upper base has been changed. There are now the following two ways to get to the castle:
Interface
On the Account Management page, an entry point to the interface was added that will represent all subscription-based products available to players in a specific region. This entry point is disabled for the Common Test.
Battle Pass
Battle Pass Season IX will be available during the Common Test.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles have been made:
U.S.S.R.
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Object 283
U.S.A.
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: T54 Heavy Tank
France
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Char Mle. 75
China
The following vehicles have been added for testing by Supertest players: BZ-176, WZ-111 model 6
Poland
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: CS-52 C
Italy
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Lion
Dowódcy, zapraszamy Was do wzięci udziału w teście publicznym aktualizacji 1.19! Dołączcie, zdobądźcie wyposażenie eksperymentalne, ulepszcie je i wykorzystajcie w walce. Grajcie, jak lubicie i podzielcie się wrażeniami!
ź: WoT