PanzerNews - 1.19: pierwszy test publiczny

1.19: pierwszy test publiczny

Podczas testu publicznego aktualizacji 1.19 będziecie mogli wypróbować nowy rodzaj wyposażenia: wyposażenie eksperymentalne.

Chcielibyśmy, by wszyscy nasi gracze mieli do dyspozycji wielorakie opcje dopasowania maszyn do swojego stylu gry. Ta możliwość pojawia się wraz z przerobionym systemem wyposażenia i Ulepszenia polowego. Wyposażenie eksperymentalne ułatwi Wam zwiększenie wartości istotnego współczynnika kosztem innego, niepełniącego dla Was tak istotnej roli. Zyskacie więcej opcji dopasowania pojazdów, jednocześnie utrzymując maksymalną wydajność, jako że wyposażenie eksperymentalne na najwyższym poziomie ulepszenia charakteryzuje się współczynnikami nie ustępującymi tym zapewnianym przez ulepszone wyposażenie (przykładowo przez wyposażenie za obligacje).

Wszystkie parametry wyposażenia eksperymentalnego wraz z liczbą części niezbędnych do jego ulepszenia i/lub zdemontowania nie osiągnęły jeszcze finalnego kształtu i mogą ulec zmianom w zależności od wyników testu publicznego.

Test publiczny aktualizacji 1.19 będzie dostępny do 9 listopada, 09:00 (UTC +1).

Wyposażenie eksperymentalne

Wyposażenie eksperymentalne łączy parametry dwóch lub więcej elementów już obecnych w grze (takich jak parametry wyposażenia bądź parametry wynikające z mechaniki). Nie można go kupić; dostępne jest jako nagroda za aktywności w grze i w wydarzeniach – damy Wam znać, kiedy to nastąpi.

Zapewnimy wystarczająco wiele okazji do zdobycia wyposażenia eksperymentalnego w ciągu całego kolejnego roku. Zaczniemy już teraz: części wyposażenia eksperymentalnego wejdą w skład Zasłużonych nagród oraz Operacji świątecznych i Przepustki bitewnej sezonu 2023.

Podczas testu publicznego otrzymacie wyposażenie eksperymentalne za codzienne logowanie i jako nagrody za misje – w ten sposób będziecie mogli wypróbować różne kombinacje nowego i starego wyposażenia oraz inne opcje dopasowania maszyn. Dzięki zasobom będziecie mogli przetestować liczne konfiguracje i dowiecie się z wyprzedzeniem czego Wam trzeba, zanim wyposażenie eksperymentalne pojawi się w grze i jego demontaż zacznie wymagać wydania Waszych z takim poświęceniem zdobytych części.

Poziomy ulepszenia wyposażenia eksperymentalnego

Wyposażenie eksperymentalne można udoskonalać do trzeciego poziomu ulepszenia:

  • Całościowy efekt I poziomu ulepszenia odpowiada standardowemu wyposażeniu.
  • II poziom ulepszenia odpowiada ulepszonemu wyposażeniu z nagród.
  • III poziom ulepszenia odpowiada ulepszonemu wyposażeniu (np. wyposażeniu za obligacje).

Części

Gracze otrzymają wyposażenie eksperymentalne na I poziomie ulepszenia. Poziom ten można podnieść za pomocą części – nowych elementów w grze, które można zdobyć poprzez rozmontowanie wyposażenia eksperymentalnego.

Ilość otrzymanych części zależy od typu i poziomu ulepszenia rozmontowywanego wyposażenia eksperymentalnego. Liczba części wymaganych do ulepszenia także nie jest stała. Do ulepszenia z poziomu I do poziomu II potrzebnych będzie zawsze mniej części niż w przypadku ulepszania z poziomu II na III.

WYPOSAŻENIE LICZBA CZĘŚCI WYMAGANYCH DO PODNIESIENIA POZIOMU ULEPSZENIA
Poziom ulepszenia I → poziom II Poziom ulepszenia II → poziom III
System kontroli ognia 400 2000
Zestaw poprawiający mobilność 400 2000
Zestaw poprawiający żywotność 400 2000
WYPOSAŻENIE LICZBA CZĘŚCI OTRZYMANYCH PRZY ROZMONTOWYWANIU
Ulepszenie I poziomu Ulepszenie II poziomu Ulepszenie III poziomu
System kontroli ognia 100 400 1600
Zestaw poprawiający mobilność 100 400 1600
Zestaw poprawiający żywotność 100 400 1600

Przykładowo będziecie chcieli podwyższyć do III poziomu ulepszenia Zestaw poprawiający żywotność, aby móc korzystać z atrakcyjnych premii. Do tego potrzebujecie 2400 części. Taką ich liczbę możecie zdobyć rozkładając 24 sztuki wyposażenia eksperymentalnego I poziomu ulepszenia lub 6 sztuk tego wyposażenia II poziomu ulepszenia (albo kombinacji tych poziomów). Zwróćcie uwagę, że rozmontowywanie jednej sztuki wyposażenia eksperymentalnego II poziomu ulepszenia wystarczy do podniesienia na II poziom ulepszenia innego egzemplarza. Ta zasada nie ma jednak zastosowania w przypadku III poziomu ulepszenia (rozłożenie pojedynczej sztuki wyposażenia nie zapewni wystarczającej liczby potrzebnych części). Dlatego musicie się dobrze namyśleć, czy naprawdę chcecie rozłożyć na części wyposażenie na III poziomie ulepszenia.

Wyposażenia eksperymentalne dostępne podczas testu publicznego aktualizacji 1.19

Podczas testu publicznego aktualizacji 1.19 będziecie mogli wypróbować trzy rodzaje wyposażenia eksperymentalnego. Zerknijcie poniżej:

WYPOSAŻENIE PARAMETRY
Ulepszenie I poziomu Ulepszenie II poziomu Ulepszenie III poziomu
System kontroli ognia (Dodatkowa premia ze Stabilizatora pionowego) +7% do szybkości celowania −7% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu +8% do szybkości celowania −9% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu +9% do szybkości celowania −11,5% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu
Zestaw poprawiający mobilność (Dodatkowa premia z Ulepszonego mechanizmu obracania) +7% do mocy silnika +5% do prędkości obrotu wieży lub prędkości obrotu działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +5% do prędkości obrotu kadłuba −5% do rozrzutu podczas ruchu i obrotu pojazdu oraz obrotu wieży +4 km/h do prędkości maksymalnej do przodu +2 km/h do prędkości maksymalnej wstecz +8% do mocy silnika +6% do prędkości obrotu wieży lub prędkości obrotu działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +6% do prędkości obrotu kadłuba −6% do rozrzutu podczas ruchu, obrotu wieży lub działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +4 km/h do prędkości maksymalnej do przodu +3 km/h do prędkości maksymalnej wstecz +10% do mocy silnika +8% do prędkości obrotu wieży lub prędkości obrotu działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +8% do prędkości obrotu kadłuba −8% do rozrzutu podczas ruchu, obrotu wieży lub działa dla pojazdów ze stacjonarną kabiną +5 km/h do prędkości maksymalnej do przodu +3 km/h do prędkości maksymalnej wstecz
Zestaw poprawiający żywotność (Dodatkowa premia z osłony przeciwodłamkowej) Efekt: w pełni przywraca punkty wytrzymałości zawieszenia po naprawie. +9% do punktów wytrzymałości pojazdu +60% do wytrzymałości magazynu amunicji, zbiornika na paliwo i silnika +40% do wytrzymałości zawieszenia +10% do szybkości napraw zawieszenia -30% do kary do szybkości ładowania i utraty mocy silnika po uszkodzeniu modułów Efekt: w pełni przywraca punkty wytrzymałości zawieszenia po naprawie. +10% do punktów wytrzymałości pojazdu +80% do wytrzymałości magazynu amunicji, zbiornika na paliwo i silnika +50% do wytrzymałości zawieszenia +15% do szybkości napraw zawieszenia -40% do kary do szybkości ładowania i utraty mocy silnika po uszkodzeniu modułów Efekt: w pełni przywraca punkty wytrzymałości zawieszenia po naprawie. +11.5% do punktów wytrzymałości pojazdu +100% do wytrzymałości magazynu amunicji, zbiornika na paliwo i silnika +70% do wytrzymałości zawieszenia +25% do szybkości napraw zawieszenia -50% do kary do szybkości ładowania i utraty mocy silnika po uszkodzeniu modułów

Mechanika wyposażenia eksperymentalnego

  • Wyposażenie eksperymentalne zapewnia następujące premie:
    • Parametr pojawiający się jako pierwszy w opisie odzwierciedla premię główną. Przykładowo, jeśli premia pochodzi od Turbosprężarki, nie można zamontować tego samego typu wyposażenia na pojeździe.
    • Dodatkową premię można uzyskać z innych rodzajów wyposażenia (jednej części lub wielu) lub której źródłem jest inny rodzaj mechaniki gry. Dodatkowa premia nie zapewnia efektów zapewnianych przez wyposażenie, z którego się wywodzi (na przykład pełnego przywrócenia wytrzymałości zawieszenia po naprawie zapewnianego przez ulepszone wzmocnienie).
  • Wyposażenie eksperymentalne, łączące w sobie premie dwóch typów wyposażenia, nadaje się tylko do pojazdów, na których można zamontować oba te typy wyposażenia. Przykładowo wyposażenie eksperymentalne z premią od Mechanizmu dosyłającego nie może być zamontowane na pojazdach z automatem ładującym i działami z automatycznym przeładowaniem.
  • Wyposażenie eksperymentalne, które łączy w sobie premie z trzech lub więcej typów wyposażenia, lub zapewnia premie inne niż wyposażenie, lub też charakteryzuje się niestandardowym rozłożeniem premii, będzie montowane na osobnych warunkach.
  • Wyposażenie eksperymentalne nie otrzyma dodatkowej premii za zajmowane miejsce, niezależnie od swego poziomu ulepszenia.
  • Wyposażenie eksperymentalne nie jest dzielone na klasy (np. ten sam element można montować na pojazdach poziomu II i X, jeśli spełniają one wymagane warunki).
  • Cechy wyposażenie eksperymentalnego, niezależnie od typu:
    • Zestaw statystyk nie ulega zmianie po zwiększeniu poziomu ulepszenia.
    • Z każdym nowym poziomem ulepszenia wartość cech, jednej bądź wielu, może wzrosnąć, lecz nigdy nie spadnie.
    • Waga tych premii może być różna (np. 80% z mechanizmu dosyłającego i 20% ze stabilizatora pionowego, 60% i 40%, itd.).
  • Koszt demontażu wyposażenia eksperymentalnego znajdziecie poniżej:
    • Ulepszenie poziomu I: 1 zestaw demontażowy lub 10 złota.
    • Ulepszenie poziomu II: 50 części.
    • Ulepszenie poziomu III: 100 części.

Jak wziąć udział w teście

Jak dołączyć do testu publicznego

Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).

Kwalifikacje

Wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 21 października, 22:59 CET (UTC+1) mogą uczestniczyć w teście.

Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry.

INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO

  • Uruchomcie instalator klienta.
  • Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
  • Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
  • Wjeżdżajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!

Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem po testach, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

Main Changes

New Onslaught Mode

The new Onslaught mode has been added. The progressive "Wing and Claw" 2D style has been added. The following inscriptions have been added:

  • Shoulder to Shoulder
  • Old School Cool
  • Initiator
  • 7v7
  • Hard Boiled
  • Seek and Destroy
  • Prestige
  • Lost Count
  • Veni Vidi Vici

The following emblems have been added:

  • Devastating Damage
  • Exhibition Performance
  • Into the Cap Circle
  • Tactical Advantage
  • Till We Meet Again

The following Dog Tag Engravings have been added:

  • Victories in Onslaught Mode
  • Prestige Points

The following Dog Tag Backgrounds have been added:

  • Iron
  • Bronze
  • Silver
  • Gold
  • Champion
  • Legend

The Legend of the Griffin stripe has been added. The following badges have been added:

  • Onslaught Champion
  • Onslaught Legend

The Test Flight medal has been added. The following rental vehicles for the mode have been added: FV217 Badger 7х7, M48A5 Patton 7х7, IS-4 7х7 Some maps have been slightly reworked specifically for the mode with new pass ways, covers, etc.

Sixth Sense Perk

Every commander will have the Six Sense perk learned by default. If the Sixth Sense perk is already learned, the commander will be able to learn a new skill or perk. If Sixth Sense was the zero perk, players will be able to choose a different zero skill or perk in its place. Only the commander's skills and perks can be selected for the zero perk. The new zero skill or perk cannot be reset. The Increased Focus directive will no longer be sold but will continue to work, reducing the activation time of the Sixth Sense perk to 2 seconds. Crew member windows and text tooltips have been improved. Some minor UI changes have been made.

Personal Reserves 2.0

All Personal Reserves will now have the same duration of 1 hour. Personal Reserves have been converted, and bonuses can now be Standard or Improved. Personal Reserves are now easier to find and activate. Moreover, it will be harder to forget about them. Personal Reserves can now be accessed directly from the Garage via a new widget (next to game currencies and the "Battle!" button). It keeps track of activated Reserves and their remaining time. A new screen has been added in which players can activate existing Reserves or purchase and activate new ones. It is now possible to activate Personal Reserves at any moment during battle, even after destroying the last enemy vehicle.

Map Changes

  • Malinovka

In square E7, positions for light and medium tanks of the upper team have been improved in the following ways:

    • The slope is now wider and less steep.
    • The ability to drive to the top of the hill (to the bushes) without being spotted from the base and TD positions has been added.
    • The rock that provided cover from enemy fire has been replaced with a bigger terrain structure that ensures better protection and positions in attack.

The opportunities to defend the upper base have been improved in the following ways:

    • The terrain of the base circle has been leveled.
    • The farm near the base circle has been moved from the line of fire for vehicles moving downhill (from the mill) and from the forest.
    • The number of bushes within the circle of each base has been reduced to one.
  • Sand River

The following terrain areas have been reworked to help the upper team:

    • A new rock formation (square A7) will protect vehicles running up that hill.
    • It will allow the upper team to fire back at the enemy sitting in square D7.

The central attack direction will transform substantially in the following ways:

    • The landscape will change, and new positions with various firing ranges will appear.
    • There will be new positions to withdraw to if the central valley is lost.
    • The central valley will be better protected from fire from the MT and TD positions.
    • In square K0, a new canyon crossing point will be added, allowing you to easily reach opponents hiding between the rocks.
  • Fisherman's Bay

The urban area has been reworked in the following ways to increase the comfort of playing in heavily armored vehicles:

    • The structures in the central urban area (square E8) have been rearranged, and the shoot-throughs have been removed from the center of the upper base on the main road.
    • A safe approach from the upper base to the center of the urban area (square E8) has been added, and the main firing positions are now more convenient for sidescraping.
    • Bushes have been removed from the bottom base. The structure corner has been changed to prevent long shoot-throughs in the central area.
    • The block of buildings (square F9) now has a similar shape to its counterpart on the opposite side.
    • In the middle of the map, more cover will pop up on both sides (squares D6 and F6) to increase vehicles' survivability.
    • Some foliage and a terrain fold have been added (square F5) so that the lower team is able to enjoy safer movement near the map center like their opponents.
    • A problematic firing position on the northern side (square C9) will get less advantageous and have less cover.
  • Himmelsdorf

The pass way to the hill from the upper base has been changed. There are now the following two ways to get to the castle:

    • A safe passage that allows players to approach the castle from the outer side
    • A dangerous passage that allows players to take central firing positions at the castle and control enemy vehicles approaching it

Interface

On the Account Management page, an entry point to the interface was added that will represent all subscription-based products available to players in a specific region. This entry point is disabled for the Common Test.

Battle Pass

Battle Pass Season IX will be available during the Common Test.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles have been made:

U.S.S.R.

The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Object 283

U.S.A.

The following vehicle has been added for testing by Supertest players: T54 Heavy Tank

France

The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Char Mle. 75

China

The following vehicles have been added for testing by Supertest players: BZ-176, WZ-111 model 6

Poland

The following vehicle has been added for testing by Supertest players: CS-52 C

Italy

The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Lion

Dowódcy, zapraszamy Was do wzięci udziału w teście publicznym aktualizacji 1.19! Dołączcie, zdobądźcie wyposażenie eksperymentalne, ulepszcie je i wykorzystajcie w walce. Grajcie, jak lubicie i podzielcie się wrażeniami!

ź: WoT
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...