hello
Wielu z Was podzieliło się z nami swoimi obawami dotyczącymi potencjalnych problemów z nowym systemem. Chcielibyśmy jeszcze raz podziękować wszystkim aktywnym graczom za udział w kształtowaniu przyszłości World of Tanks. Wasze opinie pomagają nam opracowywać różne pomysły i lepiej rozumieć, w którą stronę powinien zmierzać rozwój gry.
W wyniku tego na obecnym etapie zdecydowaliśmy zachować aktualny system atutów bez zmian w znanej Wam mechanice. Nie dodamy nowych ani nie przerobimy istniejących atutów w aktualizacji 1.20.1.
Nie będziecie musieli niczego robić w związku z nowym systemem po wprowadzeniu wersji 1.20.1. Nie będziecie musieli szkolić nowych atutów, przyzwyczajać się do przerobionych ani przeszkalać swoich załóg – w nadchodzącej aktualizacji wszystkie obecne mechaniki pozostaną niezmienione. Przykładowo, Gaszenie pożaru wciąż będzie dostępne dla członków załogi wszystkich głównych kwalifikacji.
Jednak te ulepszenia, które pomogą uczynić cały system wygodniejszym i bardziej przydatnym, zostaną wprowadzone w wersji 1.20.1. Będziemy też kontynuować pracę nad aktualizowaniem nowego systemu atutów, biorąc pod uwagę Wasze opinie i dane zebrane podczas testów publicznych. Zajęcie się problemami w bardziej złożonych aspektach tej funkcji będzie wymagało czasu.
Na razie przedstawiamy skrótowe omówienie ulepszeń załogi, które zostaną wprowadzone w aktualizacji 1.20.1.
W zaktualizowanym systemie nie będzie już umiejętności – staną się one atutami. W nowym systemie wszystkie atuty stają się aktywne natychmiast po rozpoczęciu ich szkolenia, nawet gdy zostaną wyszkolone na 1%. Z początku ich efekt będzie minimalny, ale im dłużej będziecie je szkolić, tym bardziej zwiększy się ich skuteczność. To samo dotyczy Braterstwa broni – nawet jeśli tylko jeden członek załogi ma wytrenowany ten atut, to cała załoga skorzysta z premii.
Atut Mentor stał się wygodniejszy: jego efekt działa teraz również dla dowódcy.
Dodatkowo poziom głównej kwalifikacji wpływa teraz na prawie wszystkie atuty (z wyłączeniem Braterstwa broni). Im wyższy jest, tym mocniejszy jest efekt atutu.
Gdy aktualizowaliśmy system atutów załogi, staraliśmy się sprawić, żeby nie tylko był wygodniejszy, lecz także zapewniał więcej informacji. Aby to osiągnąć, dodaliśmy do interfejsu bojowego oddzielne ikony pokazujące atuty z efektami sytuacyjnymi.
Efekt sytuacyjny wyzwala się i zapewnia premię, tylko gdy podczas bitwy zostaną spełnione określone warunki. Przykładowo, niektóre atuty z takim efektem to Desperat (przyspiesza ładowanie działa, jeśli pojazd ma mniej niż 10% PW) i Wszechstronność (pozwala dowódcy zastąpić rannego członka załogi).
Za każdym razem, gdy efekt się aktywuje, ikona odpowiedniego atutu pojawi się w interfejsie bojowym. Dzięki temu będziecie od razu widzieć, że atut został wywołany. Możecie włączać i wyłączać wyświetlanie ikon atutów w ustawieniach gry.
Aby sprawić, że system atutów załogi będzie zapewniał jeszcze więcej informacji, przerobiliśmy też niektóre interfejsy w grze.
Na koniec przyjemny bonus: nie będzie już więcej kar do zdobywanych PD załogi, jeśli ukończycie bitwę z rannym członkiem załogi.
Jeszcze raz dziękujemy Wam za udział w testach publicznych i podzielenie się opiniami. Liczymy na Wasze dalsze zaangażowanie w rozwój naszej gry!
Nie przerywamy pracy nad ulepszaniem systemu atutów załogi, aby stał się bardziej wszechstronny, użyteczny i wygodny dla wszystkich. Wymienione zmiany to solidna podstawa dalszych ulepszeń, o których poinformujemy Was w przyszłości. Bądźcie czujni!
ź: WoT