Do nagród za postępy dodano wyposażenie eksperymentalne.
Usunięto skrócenie czasu przygotowania rezerw bojowych.
Wprowadzono pewne zmiany balansujące na mapie Kraftwerk, aby zwiększyć odsetek zwycięstw drużyny atakującej.
Wprowadzono zmiany balansujące rezerwy Naprawa polowa i Pole minowe.
Panel pojazdów na ekranie odradzania otrzymał filtr dla pojazdów wypożyczonych i premium.
Dodano nowy punkt dostępu do trybu (banner w garażu).
Wprowadzono pewne zmiany w interfejsie i poprawiono komunikaty systemowe.
Poprawiono wydajność trybu.
Odrodzony Stalowy łowca
Dodano mechanikę odradzania.
Dodano maruderów (pojazdy sterowane przez SI).
Liczbę graczy w trybie Solo zmieniono z 20 na 15.
Wszystkie pojazdy w trybie są dostępne od samego początku i bez ograniczeń.
System doboru tworzy drużyny w oparciu o umiejętności graczy w trybie.
System widoczności zmieniono ze stożka na okrąg.
Dokonano znacznego zbalansowania pojazdów i zdolności bojowych.
Zmieniono zawartość zdobyczy i skrócono czas ich zbierania. Materiały eksploatacyjne mają teraz gwarancję zawierania pocisków i ładunku do Regeneracji, a także przywracają wytrzymałość. Zaopatrzenie zawiera ładunek do Zestawu naprawczego lub którejś zdolności bojowej.
Dodano postępy dla tego trybu.
Dodano możliwość zdobywania punktów Przepustki bitewnej.
Zmieniono elementy wizualne (mapy, garaż, pojazdy, muzykę).
Przebieg służby
Zakładkę Przebieg służby zmieniono pod względem wizualnym i funkcjonalnym: interfejs przerobiono i dodano funkcjonalność edycji panelu Cenne nagrody.
Na głównej stronie zakładki dodano nowe znaczniki: maksymalne uszkodzenia zablokowane przez pancerz, asysta w uszkodzeniach i łączna liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika, a także wskaźniki średnie i rekordowe.
Klasyfikację osobistą zastąpiono przez klasyfikację WTR podzieloną na pięć grup: Brąz, Srebro, Złoto, As i Legenda. Każda grupa składa się z 3 poziomów umiejętności (łącznie 15). Każdy poziom ma swój własny styl wizualny i wymaga osiągnięcia określonej liczby punktów WTR.
Przepustka bitewna
Dodano:
Nowe elementy personalizacji i członków załogi
Nowe nagrody (złoto, wyposażenie eksperymentalne)
Nową kolekcję
Najnowsze style progresywne dla XI sezonu Przepustki bitewnej.
Interfejs
Niektóre elementy interfejsu gry są tymczasowo ukryte u nowych graczy. Te elementy będą stopniowo dodawane wraz z postępami nowych graczy w grze.
W menu wyglądu zewnętrznego dodano funkcjonalność odwiedzenia Sklepu w grze.
Do Sklepu w grze dodano dział Wygląd zewnętrzny zawierający style 2D i 3D.
Dział Pojazdy kolekcjonerskie w Sklepie w grze przesunięto do działu Pojazdy i jest on teraz dostępny jako osobna zakładka.
Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów:
Niemcy
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Kampfpanzer 07 P(E)
Wielka Brytania
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: GSOR 1010 FB
Znane problemy
W niektórych przypadkach gracze nie mogą strzelać w bitwie po zmianie konfiguracji wyposażenia/materiałów eksploatacyjnych podczas wczytywania mapy.
W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku może być nieprawidłowy.
W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
Po udanym zakończeniu misji Alianci-14 podczas operacji Chimera, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
Brak powiadomienia głosowego przy zniszczeniu pojazdu przeciwnika.
Podczas przełączania w tryb snajperski przy wysokich ustawieniach grafiki i przybliżaniu na listowie może spaść liczba klatek na sekundę.
Nad pojazdami zniszczonymi poza zasięgiem rysowania jest ciągle wyświetlana ikona wybuchu magazynu amunicji, kiedy takie pojazdy znajdą się w promieniu rysowania gracza.
Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
Przy oglądaniu powtórek pojazdy nie wydają dźwięków silnika ani gąsienic.
Gdy dowódca zostaje ranny i jest użyta duża apteczka, czas potrzebny do zmiany załadowanego pocisku zmniejsza się w przypadku ładowniczego z wyszkolonym atutem Intuicja.
Przy przenoszeniu celownika artyleryjskiego nad pojazd przeciwnika umieszczony poza kołem rysowania gracza i po zniszczeniu tego pojazdu wyświetlana jest detonacja eksplozji stojaka amunicyjnego.
Przy włączonym antyaliasingu w grafice standardowej sylwetka pojazdu gracza czasami robi się zielona.
Na mapach trybu Linia frontu możliwe jest wjechanie do struktur przy ich podstawach.
Przy najechaniu na kartę pojazdu dostępnego do odzyskania w dziale Garaż w zakładce Magazyn na przycisku wyświetlany jest tekst „Sprzedaj”.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
Zaktualizowano ekran wczytywania klienta gry.
Ulepszono modele wizualne następujących pojazdów (również z zastosowanymi stylami 3D): Object 430U (ze stylem 3D Kosa Żniwiarza), T54 Heavy Tank, Kranvagn (ze stylem 3D Trettonde), Object 705A (ze stylem 3D Niedźwiedź polarny), Tiger (P) i IS-3A Peregrine.
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach darmowy demontaż wyposażenia nie był dostępny w momencie sprzedaży wypożyczonych pojazdów z subskrypcją WoT Plus. Usunięto również powiadomienie, które ostrzegało graczy o ilości złota niewystarczającej na demontaż wyposażenia w przypadkach, w których powinien on być dostępny za darmo.
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach gracze nie mogli kontrolować swoich pojazdów, a pojazdy te nie mogły zostać zniszczone po odliczaniu przed bitwą w trybie Natarcie.
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach klient gry zawieszał się w bitwach Natarcia.
Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowego poziomu wyposażenia eksperymentalnego na karcie w magazynie.
Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk kamuflażu w interfejsie porównania pojazdów przenosił graczy do ekranu wyposażenia.
Naprawiono błąd, który powodował, że okrąg zasięgu widzenia był nieprawidłowo wyświetlany na minimapie. Teraz jego promień odpowiada aktualnemu zasięgowi widzenia pojazdu.
Naprawiono błąd, który powodował, że stożek zasięgu widzenia był nadal wyświetlany przed zniszczonym pojazdem przeciwnika po zakończeniu jednej z misji Unitarki.
Naprawiono błąd, który powodował, że 100% zniżka na załogę nie była naliczana przy kupowaniu pojazdu przez Zamianę.
Naprawiono błąd, który powodował, że szybka autoryzacja za pośrednictwem klienta gry nie działała w niektórych przeglądarkach.
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach ikony zamontowanego wyposażenia materiałów eksploatacyjnych znikały z odpowiadających im miejsc po przeciągnięciu.
Naprawiono błąd, który powodował resetowanie wybranej pozycji panelu stylu wybranego podczas zmiany mapy w menu Wygląd zewnętrzny.
Naprawiono błąd, który w niektórych przypadkach powodował migotanie emblematów na pojazdach widzianych pod ostrym kątem.
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach ilustracje nie były wyświetlane na stronie informacyjnej trybu Topografia.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre elementy interfejsu HUD nachodziły na niektóre menu w bitwie (wyświetlane po naciśnięciu klawiszy Tab, N, F1 i ESC).
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach przycisk „Pomaluj cały pojazd” działał nieprawidłowo podczas stosowania kamuflażu w menu Wygląd zewnętrzny.
Naprawiono błąd, który w niektórych przypadkach powodował znikanie znacznika automatycznego celowania po naciśnięciu klawisza Alt .
Naprawiono błąd, który w niektórych przypadkach powodował nieprawidłowe wyświetlanie statystyk w miejscach na pojazdy w garażu.
Naprawiono błąd, który powodował, że menu wyboru trybu bitwy było wyświetlane po zamknięciu okna potwierdzającego przełączenie na Unitarkę.
Naprawiono błąd, który powodował, że podpowiedź nie była wyświetlana w nowym oknie Rezerwy osobiste przy otwieraniu ekranu aktywacji po raz pierwszy.
Naprawiono błąd, który powodował, że ustawienia dostosowania kolorów z jednego konta były nadal stosowane po zalogowaniu się do gry przy użyciu innego konta.