hello
Co istotne, wysokopoziomowe czołgi w tej gałęzi charakteryzują się innowacyjną mechaniką podwójnego celowania (którą nazywamy również chłodzeniem działa) i zawieszeniem hydropneumatycznym.
Możecie skorzystać również z nowej iteracji Natarcia z wprowadzonym ponownie sklepem w grze, w którym znajdziecie ekskluzywne przedmioty za obligacje. I wreszcie możecie odkrywać czwarty odcinek Linii frontu i ruszyć na jazdy testowe w bitwach losowych jedenastoma ponownie zbalansowanymi pojazdami niskich poziomów, które zapewnią Wam nowe, lepsze doświadczenia z rozgrywki. Ruszajmy na zwiady!
Nowe japońskie czołgi ciężkie będą różnić się znacznie od obecnych pojazdów z gałęzi prowadzącej do Type 5 Heavy. Wyglądają nowocześniej dzięki aerodynamicznym kształtom i nachylonemu pancerzowi. Co więcej, wysokopoziomowe czołgi tej gałęzi mają dwie innowacyjne mechaniki: całkowicie nowe podwójne celowanie (chłodzenie działa) i znane już zawieszenie hydropneumatyczne.
Badanie tych nowych zabijaków zaczyna się od Type 1 Chi-He z IV poziomu.
Nowa gałąź rozpoczyna się od Mitsu 108 z V poziomu, trójwieżowego czołgu inspirowanego radzieckim T-28, ale o ulepszonym pancerzu.
PARAMETR | WARTOŚĆ |
---|---|
Średnie uszkodzenia | 300/300/400 PW |
Średnia penetracja (na 100 m) | 130/165/53 mm |
Rodzaj pocisku | PP/PP/OB |
Czas przeładowania | 13,8 s |
Kąty opuszczenia/podniesienia lufy | −10/20 stopni |
Czas celowania | 3 s |
Rozrzut na 100 m | 0,46 m |
Średnie uszkodzenia na minutę | 1304/1304/1739 PW |
Punkty wytrzymałości | 900 PW |
Pancerz kadłuba | 70/40/30 mm |
Pancerz wieży | 90/70/60 mm |
Prędkość maksymalna do przodu/do tyłu | 35/12 km/h |
Przyjrzyjmy się pozostałym maszynom.
Ten czołg jest oparty na japońskiej wersji Tiger I i odpowiada wzmocnionej wersji Chi-To z solidniejszym pancerzem.
PARAMETR | WARTOŚĆ |
---|---|
Średnie uszkodzenia | 230/230/280 HP |
Średnia penetracja (na 100 m) | 150/218/44 mm |
Rodzaj pocisku | PP/APCR/OB |
Czas przeładowania | 7,3 s |
Kąty opuszczenia/podniesienia lufy | −10/20 stopni |
Czas celowania | 2,3 s |
Rozrzut na 100 m | 0,37 m |
Średnie uszkodzenia na minutę | 1890/1890/2301 PW |
Punkty wytrzymałości | 1050 PW |
Pancerz kadłuba | 130/50/40 mm |
Pancerz wieży | 160/60/40 mm |
Prędkość maksymalna do przodu/do tyłu | 35/12 km/h |
Dalsza ewolucja projektu z bardziej nachylonym pancerzem i dodatkowymi osłonami. Ten pojazd ma doskonałe kąty opuszczenia/uniesienia lufy (−10/20 stopni) i dobre uszkodzenia na minutę standardową amunicją przeciwpancerną.
PARAMETR | WARTOŚĆ |
---|---|
Średnie uszkodzenia | 320/320/420 PW |
Średnia penetracja (na 100 m) | 195/230/53 mm |
Rodzaj pocisku | PP/APCR/OB |
Czas przeładowania | 10,7 s |
Kąty opuszczenia/podniesienia lufy | −10/20 stopni |
Czas celowania | 2,3 s |
Rozrzut na 100 m | 0,35 m |
Średnie uszkodzenia na minutę | 1794/1794/2355 PW |
Punkty wytrzymałości | 1350 PW |
Pancerz kadłuba | 85/40/40 mm |
Pancerz wieży | 200/70/45 mm |
Prędkość maksymalna do przodu/do tyłu | 35/12 km/h |
Type 57 to pierwszy pojazd w nowej gałęzi prezentujący charakterystyczny styl gry wynikający z innowacyjnej mechaniki chłodzenia działa, nazywanej też podwójnym celowaniem. Umożliwia ona strzelanie w dwóch trybach: standardowym i z ulepszoną celnością.
PARAMETR | WARTOŚĆ |
---|---|
Średnie uszkodzenia | 360/360/440 PW |
Średnia penetracja (na 100 m) | 225/246/53 mm |
Rodzaj pocisku | PP/APCR/OB |
Czas przeładowania | 11,4 s |
Kąty opuszczenia/podniesienia lufy | −12/20 stopni |
Czas celowania | 2,3 s |
Rozrzut na 100 m przed schłodzeniem/po schłodzeniu działa | 0,42/0,28 m |
Średnie uszkodzenia na minutę | 1895/1895/2316 PW |
Punkty wytrzymałości | 1500 PW |
Pancerz kadłuba | 100/70/30 mm |
Pancerz wieży | 300/120/30 mm |
Prędkość maksymalna do przodu/do tyłu | 35/12 km/h |