PanzerNews - 1.25.1: drugi test publiczny już jest!

1.25.1: drugi test publiczny już jest!

Drugi test publiczny aktualizacji 1.25.1 już jest!

Ten test udostępniany jest dla celów technicznych i nie wprowadza nowej zawartości. Mimo to stanowi idealną okazję, by przetestować wszystkie te pojazdy, których nie posiadacie jeszcze na swoich kontach i poeksperymentować z rożnymi aranżacjami wyposażenia.

Jak dołączyć do testu publicznego World of Tanks

Test publiczny to rzut oka na nadchodzącą wersję gry przed jej oficjalnym opublikowaniem. Bardzo zależy nam na Waszych wstępnych opiniach na temat nadchodzących funkcjonalności, nowych trybów gry, zmian w grze i innych. Dzięki temu możemy zrozumieć nastroje społeczności dotyczące kolejnej aktualizacji i wyłapać problemy, zanim naprawdę się pojawią.

Przewodnik szybkiego startu

  1. Wymagania: Upewnijcie się, że macie Wargaming.net Game Center (WGC), najnowszego klienta testu publicznego i aktywne konto World of Tanks. Postępy na Waszym głównym koncie zostały sklonowane na serwer testu publicznego 10 czerwca 2024 o 22:00 (CEST) i nie uwzględnią zmian wprowadzonych po tej dacie.
  2. Zainstalujcie klienta testu:
    • Uruchomcie instalator i wybierzcie inny katalog niż główne pliki gry.
    • Wybierzcie klienta testu w rozwijanym menu WGC.
  3. Zanurzcie się: Testujcie nowe funkcjonalności przy zwiększonych zasobach. Wasze opinie są nieocenione!

Podzielcie się swoimi opiniami

Wasz głos ma znaczenie! Podzielcie się przemyśleniami i opiniami na temat najnowszej iteracji testu publicznego i wprowadzanych funkcjonalności na naszym poświęconym temu tematowi kanale na Discordzie.

DISCORD

Wasze opinie bezpośrednio wpływają na proces tworzenia gry i pomagają nam ją kształtować i ulepszać dla całej społeczności. Dołączcie do rozmowy już dziś i stańcie się przyszłością World of Tanks!

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

Main Changes

Onslaught Light

  • The Artillery Strike Tactical Skill has been changed:
    • Damage caused has been increased from 230 HP to 275 HP.

Role Skills:

    • Field Repairs:
      • HP restored has been increased from 45/70/100 to 60/85/115.
    • Bounty Hunter:
      • Bonus to reloading for each enemy vehicle damaged has been increased from 2% to 3%.
      • HP restored for each enemy vehicle damaged has been increased from 10/15/25 to 20/25/35.
    • One for All:
      • Bonus to the major qualification level, as well as to all skills for allied vehicles, has been increased from 4/7/10% to 5/8/12%.
    • Fire Cover:
      • Damage caused has been increased from 45/90/145 HP to 50/95/150 HP.
    • Sleight of Hand:
      • Reduction to reload time has been decreased from 30/45/60 to 30/40/55%.
    • Straight Ahead:
      • Reduction to reload time upon being hit by an enemy shell has been decreased from 4 s to 3 s.
    • Bullseye:
      • Bonus damage for a vehicle not being spotted at the moment of the shot has been decreased from 25/35/45% to 15/25/35%.
      • The number of Prestige Points required to level up the skill charge has been increased by 40/27.2/18.7%.
    • Second Wind:
      • HP restored has been increased from 50 + 35/60/85% to 60 + 35/60/85%.

Changes to Technical Characteristics of Vehicles

Fixed Issues and Improvements

    • Fixed the issue of damage caused by a player disappearing from the log after that player leaves the battle.
    • Fixed the issue of players getting stuck on the loading screen when attempting to rejoin a battle that has just ended.
    • Fixed some localization and interface issues.

 

ź: WoT

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...