hello
Rozpoczęła się trzecia runda testów przed aktualizacją 1.25. Zapoznajcie się z poniższą listą nadchodzących zmian oraz tych z poprzednich publikacji: TP 1 i TP 2.
Test publiczny to rzut oka na nadchodzącą wersję gry przed jej oficjalnym opublikowaniem. Bardzo zależy nam na Waszych wstępnych opiniach na temat nadchodzących funkcjonalności, nowych trybów gry, zmian w grze i innych. W ten sposób możemy zrozumieć nastroje społeczności dotyczące kolejnej aktualizacji i wyłapać problemy, zanim naprawdę się pojawią.
Wasz głos ma znaczenie! Podzielcie się przemyśleniami i opiniami na temat najnowszej iteracji testu publicznego i wprowadzanych funkcjonalności na naszym poświęconym temu tematowi kanale na Discordzie.
Wasze opinie bezpośrednio wpływają na proces tworzenia gry i pomagają nam ją kształtować i ulepszać dla całej społeczności. Dołączcie do rozmowy już dziś i stańcie się przyszłością World of Tanks!
Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.
Główne zmiany
Zmiany w charakterystyce technicznej pojazdów
Charakterystyka następujących pojazdów została zwiększona w wyniku modyfikacji wprowadzonych w ich modelach pancerza wieży podczas pierwszego wspólnego testu aktualizacji 1.25:
Churchill VII
Wytrzymałość pojazdu z wieżą Churchill IV została zwiększona z 1020 do 1080 HP Wytrzymałość pojazdu z wieżą Churchill VII została zwiększona z 1080 do 1130 HP
Churchill Crocodile
Wytrzymałość pojazdu została zwiększona z 1080 do 1130 HP
ARL 44
Wytrzymałość pojazdu z wieżą ACL 1 została zwiększona z 870 do 900 HP Wytrzymałość pojazdu z wieżą ARL 44 została zwiększona z 920 do 950 HP
Char de transition
Wytrzymałość pojazdu została zwiększona z 920 do 950 HP
Naprawione błędy i ulepszenia
Naprawiono problem z wyświetlaniem nieprawidłowych ikon pojazdów w osiągnięciach.
Naprawiono problem z ponownym wyświetlaniem powiadomienia o ukończeniu osiągnięcia, gdy styl został odebrany na konto gracza.
Naprawiono problem z odtwarzaniem dźwięku przeładowywania ostatniego pocisku w niektórych przypadkach, gdy magazynek był w pełni załadowany w pojazdach z systemem ładowania magazynków.
Naprawiono problem z odtwarzaniem dźwięku eksplozji przed efektem wizualnym, gdy umiejętność taktyczna Artyleryjski atak była używana w trybie Natarcia.
Naprawiono problem z wyświetlaniem nieprawidłowej rangi w widżecie wydarzenia Natarcie. Naprawiono niektóre problemy z interfejsem i techniczne. Naprawiono niektóre problemy z dźwiękiem.