hello
Dołączcie do testu publicznego i podzielcie się opinią na temat aktualizacji 1.26
Jednej z największych naszych nowości tego roku! Ruszajcie na pole bitwy w czechosłowackich czołgach lekkich nowej linii z mechaniką działek automatycznych i skorzystajcie z ulepszonego systemu atutów załogi!
Ale to tylko początek. Dajcie się porwać nowym zdarzeniom losowym na trzech mapach, wypróbujcie 18 zrebalansowanych pojazdów z trzech gałęzi i nowy sezon Natarcia, a także eksplorujcie pełen wachlarz poprawionych map losowych. A to nie wszystko – wskakujcie na pokład i dzielcie się opiniami!
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 1.26 w World of Tanks pojawi się nowa linia pojazdów – czechosłowackie czołgi lekkie! Nowa linia składa się z czterech zwinnych pojazdów oskrzydlających, zaprojektowanych do atakowania flank i tyłów przeciwnika. Znajdują się na poziomach VII–X, a przejście do nowej gałęzi rozpocznie się od VIŠkoda T 25 .
Pierwszym pojazdem w gałęzi jest Škoda T 17 na poziomie VII. Pojazdy wyższych poziomów to:
Škoda T 17 to pojazd przejściowy o dobrym, jak na czołg lekki, przednim pancerzu i niezłej dynamice, ale bez wyróżniających go cech rozgrywki. Niemniej pojazdy poziomów VIII–X z nowej linii będą miały działka automatyczne z unikalną mechaniką strzelania.
Choć działka automatyczne można porównać do karabinów maszynowych niektórych pojazdów niższych poziomów, znacznie się jednak od nich różnią i mają całą gamę specjalnych cech:
Niebawem pojawi się artykuł, w którym bliżej przyjrzymy się tym unikalnym czołgom lekkim. A tymczasem dołączcie do testu publicznego i zabierzcie je na jazdę próbną!
Ulepszanie systemu załogi nadal jest jednym z naszych głównych zadań. Ciągle pracujemy nad systematycznym ulepszaniem jego różnych elementów, tak aby był wygodniejszy i użyteczniejszy.
Tym razem zabraliśmy się za odświeżenie systemu atutów. Wielu z Was uczestniczyło we wstępnym teście i już wypróbowało te zmiany. Teraz po poprawkach i uwzględnieniu Waszych opinii jesteśmy gotowi na wprowadzenie ulepszonego systemu atutów do testu publicznego.
Oto krótkie przypomnienie najważniejszych zmian, których możecie się spodziewać:
Co więcej, dzięki Waszym sugestiom, zmieniliśmy charakterystyki pięciu atutów. Sprawdźcie sami.
ATUT | WCZESNY TEST | AKTUALIZACJA 1.26 |
---|---|---|
Niebezpieczeństwo | Zwiększa premię do skuteczności załogi o 7,5% na 15 s po odniesieniu uszkodzeń. Efekt działania nie kumuluje się. | Zwiększa premię do skuteczności załogi o 5% na 15 s po odniesieniu uszkodzeń. Efekt działania nie kumuluje się. |
Szybkie celowanie | Zwiększa szybkość celowania o 2,5%. | Zwiększa szybkość celowania i prędkosć obrotu wieży o 2,5%. |
Pewne rozmieszczenie | Zwiększa o 7,5% absorpcję uszkodzeń od pocisków odłamkowo-burzących i zmniejsza uszkodzenia wynikające z upadku o 30%. | Zwiększa o 10% absorpcję uszkodzeń od pocisków odłamkowo-burzących i zmniejsza uszkodzenia wynikające z upadku o 30%. |
Przechwycenie sygnału | Skraca o 0,5 s czas potrzebny do określenia, czy własny pojazd został wykryty przez przeciwnika. | Skraca o 0,75 s czas potrzebny do określenia, czy własny pojazd został wykryty przez przeciwnika. |
Praktyczność | Skraca czas przygotowania materiału eksploatacyjnego o 7,5%. | Skraca czas przygotowania materiału eksploatacyjnego o 10%. |
Weźcie udział w teście publicznym i od razu wypróbujcie zaktualizowany system atutów! W grze zamieściliśmy też informacje o tym, co się zmieniło i jak działa system załóg.
W dalszym ciągu pracujemy nad korygowaniem charakterystyk pojazdów, by mogły lepiej rywalizować między sobą w grze. Tym razem podjęliśmy szeroko zakrojoną akcję, biorąc pod lupę:
Niedługo opublikujemy szczegółowy artykuł na temat wszystkich zmian. Teraz krótko opiszemy aktualizacje.
Głównie skupiliśmy się na równoważeniu pojazdów X poziomu, które są szczytem każdego drzewa technologicznego. Wybrane gałęzie mają czołgi o przestarzałych charakterystykach. Pojazdy te nie były odświeżane przez długi czas i stały się mniej popularne. Oczywiście te gałęzie potrzebowały poprawek skuteczności, które rozpoczną się na poziomie V, a skończą na topowych pojazdach.
Zajrzyjcie do lisy zmian testu publicznego, by odszukać zmiany dla wszystkich równoważonych pojazdów.
Wszystkie usunięte moduły będą przenoszone do magazynu, gdzie można będzie je albo sprzedać, albo zamontować na innym pojeździe. Jeden konkretny moduł, działo z VAMX ELC bis , zostanie całkowicie usunięty z gry.
Jeśli takie działo jest zamontowane na czołgu, zostanie zamienione na nowy, domyślny moduł. Jeśli takie działo znajduje się w magazynie, zostanie sprzedane za swoją cenę w kredytach.
Aby poprawić doświadczenia i komfort w grze, będziemy podnosić skuteczność konfiguracji podstawowych w tych trzech równoważonych gałęziach. Poprawki będą różne dla różnych czołgów – niektóre otrzymają więcej ulepszeń, inne mniej, ale wszystkie będą w jakiś sposób lepsze.
Niektóre stare moduły zostaną zastąpione nowymi o lepszych charakterystykach. Zmiana ta sprawi, że zaczęcie gry nowymi pojazdami będzie bardziej komfortowe, a więc doświadczenia z gry będą lepsze bez potrzeby przechodzenia od razu do topowych konfiguracji.
Na koniec poprawiamy charakterystyki działania pięciu pojazdów premium tak, aby poprawić komfort gry nimi. Sprawdźcie sami.
Dalej rozbudowujemy treści tych niesamowitych zdarzeń i dodajemy je do kolejnych map. W aktualizacji 1.26 zdarzenia losowe pojawią się w następujących lokalizacjach:
Podobnie jak w przypadku bilansowania pojazdów, cały czas ulepszamy Wasze doświadczenia w grze, poprawiając różne mapy, aby były bardziej komfortowe dla różnych klas pojazdów. Ta ciągła praca doprowadziła do poprawek w ośmiu miejscach bitew losowych. Największe i najbardziej zauważalne zmiany zostały wprowadzone w Linii Mannerheima – sprawdźcie sami.
Pewne niewielkie modyfikacje wprowadzono też w następujących miejscach:
Naprawiony problem z wykrywaniem: Wykrywanie pojazdów w A5 przez okna domu na pozycji C6 nie jest już możliwe.Studzianki
Step
Tundra
Klasztor
Przygotujcie się na nowe wyzwania i niesamowite nagrody w Roku Mantikory! Roczny cykl Natarcia na lata 2024–2025 będzie poświęcony mitycznej mantikorze. Składa się z trzech kolejnych sezonów ze wspólnym systemem postępów.
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 1.26 rozpocznie się Sezon Lazurowej Mantikory. Oto co wnosi ze sobą do Natarcia:
Zakres potencjalnych uszkodzeń, które można zadać w tym trybie, zostanie zmniejszony z +/-25% do +/-12%.
Zmiana dotyczy tylko Natarcia i będzie działać tylko w otwierającym Sezonie Lazurowej Mantikory. Decyzję, czy utrzymać tę zmianę w dalszych sezonach, podejmiemy na podstawie wyników tego sezonu i Waszych opinii.
MODYFIKATOR | BITWY LOSOWE | POPRZEDNI SEZON | SEZON LAZUROWEJ MANTIKORY |
---|---|---|---|
Wytrzymałość pojazdu | N/D | +25% | +650 PW |
Pozostały czas widoczności | 10 s | 3 s | 4 s |
Zmniejszenie uszkodzeń modułów wewnętrznych | N/D | N/D | 50% |
Możliwość pożaru silnika | 10–20% | 10–20% | 0% |
Teraz jest możliwe ruszanie do bitwy w specjalnych pojazdach z poniższej listy.
Aby zwiększyć komfort rozgrywki i jej skuteczność, w aktualizacji 1.26 unifikujemy i ulepszamy mały i duży zestaw naprawczy, a także małą i dużą apteczkę.
W tej chwili mają one podobne funkcje, ale małe materiały eksploatacyjne są mniej wygodne. Mając na wyposażeniu tylko mały zestaw naprawczy lub małą apteczkę, musieliście w ogniu bitwy często wybierać, który moduł naprawić, lub którego członka załogi wyleczyć. Zmniejszało to skuteczność i mogło wpływać na Wasze wyniki.
Oto, co się zmieni:
Koszt zaktualizowanych małych zestawów naprawczych i małych apteczek będzie taki sam, co pozwoli na ich użycie bez dodatkowego płacenia za ich większe odpowiedniki. Pamiętajcie jednak, że duże materiały eksploatacyjne nadal mogą być przydatne w zaciętym boju.
Wprowadzamy zmiany do materiałów eksploatacyjnych w postaci paliwa. Wszystkie teraz istniejące rodzaje paliwa (benzyna 100- i 105-oktanowa, ropa z Lend-Leas’u i ropa wysokiej jakości) zostaną usunięte i zamienione na nowe: paliwo wysokiej jakości i doskonałe paliwo. Te nowe materiały eksploatacyjne będą dawać +5% i +10% doładowania do mocy silnika i prędkości obrotu wieży wszystkim pojazdom w grze.
Z gry usunięty będzie też regulator obrotów. Ten materiał eksploatacyjny był dostępny tylko dla pojazdów radzieckich i chińskich; służył jako odpowiednik 105-oktanowej benzyny, co tworzyło pewnego rodzaju brak równowagi wśród pojazdów innych nacji. Wraz z wprowadzeniem doskonałego paliwa stał się zbędny i zostanie usunięty ze wszystkich kont.
Wszystkie kredyty, które wydaliście na wycofywane z gry materiały eksploatacyjne, zostaną Wam zwrócone. Jesteśmy pewni, że wszystkie te zmiany sprawią, że materiały eksploatacyjne będą bardziej przyjazne w obsłudze, co pozwoli Wam na większą skuteczność w grze.
Jesteśmy pewni, że wszystkie te zmiany sprawią, że materiały eksploatacyjne będą bardziej przyjazne w obsłudze, co pozwoli Wam na większą skuteczność w grze.
Nadal ulepszamy naszą subskrypcję WoT Plus, by móc oferować Wam jeszcze cenniejsze bonusy!
Teraz subskrybenci WoT Plus mają dostęp do nowego systemu informacyjnego – asystenta wyposażenia. Pokazuje on najczęściej wykorzystywane wyposażenie na konkretnych pojazdach. Te dane są opracowywane na podstawie statystyk serwerów zbieranych dla każdego pojazdu i pomagają określić, które wyposażenie może poprawić Wasze wyniki. Raport pokazuje dane zebrane z bitew losowych dla wyposażenia standardowego, z nagród i ulepszonego.
Subskrypcję WoT Plus możecie aktywować w teście publicznym za złoto i wypróbować jej wszystkie zalety, w tym rezerwę złota, ścisłą dyscyplinę w drużynie, nagrodę za obecność i unikalny VIIITS-54 z systemem dwulufowym.
Sezon XV Przepustki bitewnej rozpocznie się wraz z wprowadzeniem aktualizacji 1.26 i będzie dostępny do końca listopada. Jest to finałowy sezon rocznych postępów i Wasza ostatnia szansa na zdobycie żetonów uprawniających do odebrania nowo wprowadzonych pojazdów – IXTT-130M i IXTS-60 – albo do zdobycia poprzednich, jeśli je przegapiliście.
Ten sezon będzie związany z uniwersum Waffenträgera i odkryje tajne, nieznane dotychczas strony wczesnego życia Maxa von Kriegera. Będziecie mogli zdobyć nagrody w postaci elementów personalizacji w tematyce Waffenträgera, w tym zniewalające style 3D.
Test publiczny to rzut oka na nadchodzącą wersję gry przed jej oficjalnym opublikowaniem. Bardzo zależy nam na Waszych wstępnych opiniach na temat nadchodzących funkcjonalności, nowych trybów gry, zmian w grze i innych. Dzięki temu możemy zrozumieć nastroje społeczności dotyczące kolejnej aktualizacji i wyłapać problemy, zanim naprawdę się pojawią.
Szybki start |
|
Podzielcie się swoimi opiniami |
Wasz głos ma znaczenie! Podzielcie się przemyśleniami i opiniami na temat najnowszej iteracji testu publicznego i wprowadzanych funkcjonalności na naszym poświęconym temu tematowi kanale na Discordzie. |
Pierwszy raz w testach? |
Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów. |
ź: WoT