PanzerNews - 1.28.1: Test publiczny

1.28.1: Test publiczny

Test publiczny aktualizacji 1.28.1 rozpoczęty!

Możecie grać na przerobionych mapach, wypróbować pojazdy z czterech na nowo zrównoważonych gałęzi niszczycieli czołgów prowadzących do T110E4, Object 268, Jagdpanzer E 100 (aż do Jagdtiger) oraz Ho-Ri 3, a także poznać nowy tryb Neonowy zryw i inne zmiany.

Wszystkie funkcjonalności testu publicznego są obecnie aktywnie rozwijane. Wszelkie wartości, nagrody, charakterystyki techniczne i inne ustawienia funkcjonalności, które mają znaczenie w teście publicznym, nie są ostateczne i mogą nie być takie same jak te, które znajdą się w wersji wprowadzonej na serwer główny.

Zmiany na mapach

Dalej poprawiamy lokacje gier tak, by Wasze doświadczenia były jeszcze bardziej wciągające i różnorodne. Mapa Ensk została poszerzona (dla bitew wysokich poziomów), Lotnisko zostało całkowicie przerobione, Paryż nieco mniej, a Kopalnie otrzymały nieznaczne poprawki.

Ensk

Tę lokację gracze znają jako zwartą mapę o rozmiarach 600 na 600 metrów. To jest część jej uroku, ale powodowało to pewne problemy w bitwach wyższych poziomów. Chodziło tu między innymi o to, że drużyny zbyt wcześnie się wykrywały, a pojazdy do zasadzek i te rozwijające większe prędkości nie miały okazji pokazać swoich zalet.

Z tego powodu zdecydowaliśmy się stworzyć poszerzoną wersję mapy Ensk – dla bitew, w których najwyższy poziom pojazdów to VIII lub wyższy.

Wersja tej mapy dla wyższych poziomów nazywa się Region Enski. Jest to mapa o wymiarach 1000×1000 metrów, na której drużyny startują w bardziej oddalonych od siebie miejscach.

  • W zielonym obszarze pojawił się cały nowy kierunek, z kluczowymi pozycjami w stylu wzgórza dającego mnóstwo możliwości kontrolowania terenu i wyspy na rzece – obarczonej dużym ryzykiem, ale dającej spore korzyści lokalizacji odpowiedniej dla pojazdów trudnych do wykrycia.
  • Stacja w centrum Regionu Enskiego ma mniej pociągów, więc w tej strefie można zmieniać skrzydła.
  • Strefa dla pojazdów ciężko opancerzonych daje więcej pozycji, a odległość prowadzenia pojedynków została zwiększona.
  • Nowe obszary za pozycjami startowymi drużyn stwarzają więcej możliwości do obrony i oskrzydlania.

Ensk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk RegionEnsk Region

Lotnisko

Mapa przeszła modernizację zarówno rozkładu elementów, jak i wyglądu (dodano ruiny zamku krzyżackiego), została też poszerzona o 100 m w stronę morza poprzez dodanie małego półwyspu.

  • Duża jaskinia to miejsce dla dobrze opancerzonych pojazdów, które mogą tam załatwiać porachunki między sobą, bez udziału artylerii czy snajperskich niszczycieli czołgów.
  • Wydmy w centrum mapy dają zwrotnym maszynom dużo pozycji do walki z ukrywaniem kadłuba i drapaniem boków.
  • Pozycje snajperskie na obu stronach mapy pozwalają na pewien stopień kontroli nad bazami i ruchami przeciwnika.
  • Na całym środkowym obszarze mapy dodano szybkim pojazdom nowe pozycje i możliwości rozgrywki.

AirfieldAirfieldAirfieldAirfieldAirfieldAirfieldAirfieldAirfieldAirfieldAirfield

Paryż

Zielony obszar został przerobiony i daje teraz więcej pozycji i możliwości dla wszystkich typów pojazdów, a nieopodal kolumnady pojawiły się nowe drogi i miejsca schronienia.

Kopalnie

Teraz będzie trudniej drużynie południowej ostrzeliwać centralne wzgórze z wyspy na południowym wschodzie, a nowe „okno” na kierunek w stronę wody odnajdziecie niedaleko centrum od strony drużyny północnej.

Równoważenie pojazdów

Cały czas śledzimy statystyki bitew i dopracowujemy równowagę pojazdów, dokładnie i systematycznie przyglądając się całym gałęziom. Jak zwykle, dopasowaliśmy kilka parametrów zarówno u czołgów, które radziły sobie za dobrze, jak i tych, które nie domagały. Zmniejszyliśmy liczbę modułów, uprościliśmy ścieżki ich ulepszeń i poprawiliśmy domyślne konfiguracje dla wielu przerobionych pojazdów w zmodyfikowanych gałęziach.

Tym razem wprowadziliśmy zmiany w czterech gałęziach niszczycieli czołgów.

  • Gałąź XT110E4 (poziomy VI–X): Poprawiona prędkość jazdy wstecz, stabilizacja, czas celowania i zwrotność.
  • Gałąź XObject 268 (poziomy II–X): Poprawiony rozrzut działa, czas celowania, mobilność oraz (dla poziomu X) maksymalny rozrzut działa.
  • Gałąź Jagdpanzer E 100 do IXJagdtiger (poziomy IV–IX, poziom X niezmieniony): Poprawiona stabilizacja działa, czas celowania, mobilność i zwrotność (w zależności od pojazdu).
  • Gałąź XHo-Ri 3 (poziomy V–X): Nieznacznie zwiększony rozrzut działa i zmniejszone maksymalna prędkość jazdy wstecz oraz zasięg widzenia (dla poziomów IX i X, ale nie dość, by wpłynąć na styl rozgrywki pojazdem).

Zajrzyjcie do lisy zmian testu publicznego, aby odszukać zmiany dla wszystkich równoważonych pojazdów.

Automat do gier: Tryb Neonowy zryw

Neonowy zryw to nowy, zabawowy tryb Automatu do gier: wyścig dla pojazdów każdego poziomu po futurystycznym torze pełnym stacjonarnych i ruchomych przeszkód. Brać udział może do 30 graczy, ale wygra tylko jeden.

W Neonowym zrywie wszystkie działa strzelają impulsami zamiast pocisków. Impulsy nie uszkadzają przeciwników, ale mogą ich spowolnić, a nawet wyrzucić poza tor wyścigu. Do dyspozycji są też umiejętności, takie jak tarcza (chroni pojazd przed impulsami) i zryw (nazwa tłumaczy wszystko), a także nieograniczona liczba odrodzeń w ostatnim odwiedzonym punkcie kontrolnym i awaryjna teleportacja do tych punktów.

Oprócz czystej zabawy, w której niczego nie można zdobyć, ale też niczego się nie wydaje, Neonowy zryw ma do zaoferowania misje specjalne i postępy w trybie, które można wypełnić dwukrotnie – bo będą dwie edycje.

System pochwał

Nowy system pochwał to sposób na wyrażenie wdzięczności kolegom z drużyny – za bohaterskie dokonania, zabawną chwilę, dobre zachowanie czy cokolwiek w tym stylu. Członkowie drużyny, którzy jakoś się wyróżnią (ilością uszkodzeń: zadanych, asystowanych czy zablokowanych) zostaną oznaczeni na ekranie pod Tab'em ruchomymi znacznikami.

  • Pochwałę kolegom z drużyny można przesłać w trakcie bitwy w panelach drużyn (naciskając Ctrl a potem klikając PPM gracza, któremu chce się wysłać pochwałę) lub na liście drużyn (po naciśnięciu Tab).
  • Jeśli jakiś gracz wyśle pochwałę Wam, zostaniecie o tym poinformowani przez powiadomienie w lewej dolnej części celownika i otrzymacie propozycję odwzajemnienia się pochwałą (przez naciśnięcie Tab). Te powiadomienia można wyłączyć w ustawieniach gry.
  • Podsumowanie przekazanych Wam pochwał (jeśli jakieś będą) zostanie wyświetlone na ekranie po bitwie.

Natarcie

Tryb Natarcie powraca w trzecim i ostatnim sezonie Roku Mantikory, sezonie Jadeitowej Matnikory. Po jego zakończeniu gracze będą mogli odebrać nagrody roczne uzupełnione o czołg Stinger, który ma takie same charakterystyki jak T57 Heavy Tank, ale ma unikalny wygląd zewnętrzny.

  • Zestawienie map zostanie poszerzone o Step i Bezpieczną przystań, a mapa Lotnisko zostanie usunięta.
  • Kilka map (Studzianki, Kopalnie, Tundra i Dębina) zostało zmodyfikowanych.
  • Umiejętności roli zostaną zmodyfikowane: Łowca nagród i Czysty strzał zostaną wzmocnione, a Zręczne ręce, Drugi oddech i Lot zwiadowczy osłabione.

Linia frontu

Linia frontu powraca ze swoimi bitwami 30 na 30 na majestatycznych mapach, utrzymując dynamiczne scenariusze bitwy.

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...