hello
Test publiczny aktualizacji 1.28.1 rozpoczęty!
Możecie grać na przerobionych mapach, wypróbować pojazdy z czterech na nowo zrównoważonych gałęzi niszczycieli czołgów prowadzących do T110E4, Object 268, Jagdpanzer E 100 (aż do Jagdtiger) oraz Ho-Ri 3, a także poznać nowy tryb Neonowy zryw i inne zmiany.
Wszystkie funkcjonalności testu publicznego są obecnie aktywnie rozwijane. Wszelkie wartości, nagrody, charakterystyki techniczne i inne ustawienia funkcjonalności, które mają znaczenie w teście publicznym, nie są ostateczne i mogą nie być takie same jak te, które znajdą się w wersji wprowadzonej na serwer główny.
Dalej poprawiamy lokacje gier tak, by Wasze doświadczenia były jeszcze bardziej wciągające i różnorodne. Mapa Ensk została poszerzona (dla bitew wysokich poziomów), Lotnisko zostało całkowicie przerobione, Paryż nieco mniej, a Kopalnie otrzymały nieznaczne poprawki.
Tę lokację gracze znają jako zwartą mapę o rozmiarach 600 na 600 metrów. To jest część jej uroku, ale powodowało to pewne problemy w bitwach wyższych poziomów. Chodziło tu między innymi o to, że drużyny zbyt wcześnie się wykrywały, a pojazdy do zasadzek i te rozwijające większe prędkości nie miały okazji pokazać swoich zalet.
Z tego powodu zdecydowaliśmy się stworzyć poszerzoną wersję mapy Ensk – dla bitew, w których najwyższy poziom pojazdów to VIII lub wyższy.
Wersja tej mapy dla wyższych poziomów nazywa się Region Enski. Jest to mapa o wymiarach 1000×1000 metrów, na której drużyny startują w bardziej oddalonych od siebie miejscach.
Mapa przeszła modernizację zarówno rozkładu elementów, jak i wyglądu (dodano ruiny zamku krzyżackiego), została też poszerzona o 100 m w stronę morza poprzez dodanie małego półwyspu.
Zielony obszar został przerobiony i daje teraz więcej pozycji i możliwości dla wszystkich typów pojazdów, a nieopodal kolumnady pojawiły się nowe drogi i miejsca schronienia.
Teraz będzie trudniej drużynie południowej ostrzeliwać centralne wzgórze z wyspy na południowym wschodzie, a nowe „okno” na kierunek w stronę wody odnajdziecie niedaleko centrum od strony drużyny północnej.
Cały czas śledzimy statystyki bitew i dopracowujemy równowagę pojazdów, dokładnie i systematycznie przyglądając się całym gałęziom. Jak zwykle, dopasowaliśmy kilka parametrów zarówno u czołgów, które radziły sobie za dobrze, jak i tych, które nie domagały. Zmniejszyliśmy liczbę modułów, uprościliśmy ścieżki ich ulepszeń i poprawiliśmy domyślne konfiguracje dla wielu przerobionych pojazdów w zmodyfikowanych gałęziach.
Tym razem wprowadziliśmy zmiany w czterech gałęziach niszczycieli czołgów.
Zajrzyjcie do lisy zmian testu publicznego, aby odszukać zmiany dla wszystkich równoważonych pojazdów.
Neonowy zryw to nowy, zabawowy tryb Automatu do gier: wyścig dla pojazdów każdego poziomu po futurystycznym torze pełnym stacjonarnych i ruchomych przeszkód. Brać udział może do 30 graczy, ale wygra tylko jeden.
W Neonowym zrywie wszystkie działa strzelają impulsami zamiast pocisków. Impulsy nie uszkadzają przeciwników, ale mogą ich spowolnić, a nawet wyrzucić poza tor wyścigu. Do dyspozycji są też umiejętności, takie jak tarcza (chroni pojazd przed impulsami) i zryw (nazwa tłumaczy wszystko), a także nieograniczona liczba odrodzeń w ostatnim odwiedzonym punkcie kontrolnym i awaryjna teleportacja do tych punktów.
Oprócz czystej zabawy, w której niczego nie można zdobyć, ale też niczego się nie wydaje, Neonowy zryw ma do zaoferowania misje specjalne i postępy w trybie, które można wypełnić dwukrotnie – bo będą dwie edycje.
Nowy system pochwał to sposób na wyrażenie wdzięczności kolegom z drużyny – za bohaterskie dokonania, zabawną chwilę, dobre zachowanie czy cokolwiek w tym stylu. Członkowie drużyny, którzy jakoś się wyróżnią (ilością uszkodzeń: zadanych, asystowanych czy zablokowanych) zostaną oznaczeni na ekranie pod Tab'em ruchomymi znacznikami.
Tryb Natarcie powraca w trzecim i ostatnim sezonie Roku Mantikory, sezonie Jadeitowej Matnikory. Po jego zakończeniu gracze będą mogli odebrać nagrody roczne uzupełnione o czołg Stinger, który ma takie same charakterystyki jak T57 Heavy Tank, ale ma unikalny wygląd zewnętrzny.
Linia frontu powraca ze swoimi bitwami 30 na 30 na majestatycznych mapach, utrzymując dynamiczne scenariusze bitwy.
Podczas testu publicznego dla tego trybu boty będą włączone, by przyspieszyć formowanie drużyn.
Jedna z korzyści WoT Plus – Asystent wyposażenia – od teraz będzie nazywana po prostu Asystentem, który będzie też dawał bazujące na danych rekomendacje dotyczące atutów załogi.
Szybki start |
Podzielcie się swoimi opiniami |
Pierwszy raz w testach? |
Więcej szczegółów znajdziecie w przewodniku po Wargaming.net Game Center. |
Wasz głos ma znaczenie! Podzielcie się przemyśleniami i opiniami na temat najnowszej iteracji testu publicznego i wprowadzanych funkcjonalności na naszym Discordzie, na poświęconym temu tematowi kanale. |
Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, testów Piaskownicy i supertestów. |