PanzerNews - 1.6: lista zmian

1.6: lista zmian

Lista zmian w aktualizacji 1.6.

Główne zmiany

Zmiany w misjach osobistych

  • Zrównoważono misje osobiste w operacji Object 279 (e).
Dostosowano warunki 22 misji. Zmieniono 2 misje, ale zachowano postępy gracza w ich ramach (z konwersją 1 do 1).
  • Zrównoważono wiele misji dla dział samobieżnych (w obu kampaniach).
Zmieniono 12 misji dla dział samobieżnych w kampanii Długo oczekiwane wsparcie. Zmieniono 5 misji dla dział samobieżnych w kampanii Drugi front.

Personalizacja pojazdu

  • Dodano szczegółowe informacje o niektórych dostępnych stylach w kliencie gry.
  • Dodano nowe czcionki dla numerów taktycznych.
  • Zmieniono interfejs nanoszenia naklejek.
  • Dodano nowe naklejki: kwadratowe i prostokątne.
Kwadratowe naklejki będą dostępne dla wszystkich pojazdów poziomów X i VIII. Prostokątne naklejki będą dostępne dla pojazdów X poziomu i pojazdów premium VIII poziomu.
  • Zmieniono miejsca dostępne do nanoszenia naklejek. Wszystkie uprzednio naniesione naklejki zostaną zdjęte i wysłane do działu Wygląd zewnętrzny -> Naklejki.

Wyłączenie ognia/uszkodzeń od sojuszników

  • Wyłączyliśmy uszkodzenia przez drużynę i zniszczenia przez ogień od sojuszników i taranowanie przez nich we wszystkich bitwach losowych (standardowej, spotkaniowej, natarciu i wielkiej bitwie).
  • Zmieniono dźwięki i efekty bezpośrednich trafień przez sojuszników.
  • Skorygowano system kar za zadawanie uszkodzeń sojusznikom i ogłuszanie ich.
  • Zmieniono mechanikę interakcji między pociskami OB dział samobieżnych i działami pojazdów sojuszników
  • Odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone do zasad gry i wejdą w życie po wprowadzeniu aktualizacji.

Konto premium WoT

  • Zmieniono logikę dodawania zarządzanego bonusu do PD w ramach konta premium WoT. Teraz dodatkowe PD będą przyznawane załodze według takich samych zasad jak przy doświadczeniu bojowym:
Jeśli przyspieszone szkolenie załogi jest wyłączone (lub nie jest dostępne) przed rozpoczęciem bitwy, część doświadczenia zostanie przyznana załodze, a reszta pojazdowi. Jeśli przyspieszone szkolenie załogi jest włączone, całe doświadczenie zostanie rozdysponowane pomiędzy członków załogi.
  • Zmieniono warunki, przy których można użyć bonusu (muszą być spełnione wszystkie poniższe warunki):
Najnowsze zwycięstwo w wybranym pojeździe. Pojazd jest w garażu (nie jest sprzedany, okres jego wypożyczenia nie upłynął itd.) Załoga, która wygrała bitwę, jest w pojeździe. Aktualny stan opcji Przyspieszone szkolenie załogi jest taki sam jak przed rozpoczęciem bitwy.

Mapy

  • Dokonano pewnych zmian bilansujących w pozycji obserwacyjnej na mapie Malinowka: usunięto drzewa, które uniemożliwiały drużynie północnej wykrywanie pojazdów przeciwnika.

Zmiany w pojazdach kołowych

  • Zoptymalizowano działanie trybów silnika.
Przy przełączaniu pomiędzy trybami pojazdy kołowe nie będą już tracić mocy silnika. Jest to szczególnie istotne przy przełączaniu z trybu podróżnego w tryb szybki. Teraz pojazdy kołowe nie będą spowalniać przed przyspieszeniem. Pojazdy kołowe będą po prostu nadal nabierać prędkości.
  • Podczas przełączania pomiędzy trybami koła będą chowane i opuszczane w bardziej realistyczny sposób.
  • Zoptymalizowano wydajność fizyki ruchu.
Po zderzeniu z przeszkodą, w niektórych przypadkach będzie łatwiej odzyskać kontrolę nad ruchem pojazdu kołowego.
  • Dodano możliwość przełączania pomiędzy trybami jazdy dla pojazdów kołowych podczas odliczania przed bitwą. To samo dotyczy szwedzkich niszczycieli czołgów.

Zmiany w interfejsie

  • Dodano możliwość usunięcia prędkościomierza pojazdów kołowych w ustawieniach klienta. Powtórzono oznaczenie trybu jazdy na panelu uszkodzeń.
  • Dodano możliwość włączania/wyłączania wskaźnika automatycznego celowania dla wszystkich typów pojazdów (przez zakładkę konfiguracji celownika). Wskaźnik automatycznego celowania można włączyć/wyłączyć niezależnie od domyślnego i alternatywnego trybu celownika. Ta opcja jest dostępna dla wszystkich pojazdów, wliczając pojazdy kołowe.

Wycofanie trybu bitew drużynowych

  • Tryb bitew drużynowych został usunięty z listy dostępnych trybów.

Zmiany w charakterystykach technicznych poniższych pojazdów

ZSRR

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez supertesterów:
Object 777 Version II

Niemcy

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez supertesterów:
E 75 TS M48 RPz

USA

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez supertesterów:
AE Phase I T54E2

Wielka Brytania

  • Dodano następujące pojazdy do testowania przez supertesterów:
A43 BP
  • Dodano gałąź możliwych do zbadania czołgów lekkich. Nowa gałąź czołgów lekkich będzie się rozpoczynać od czołgu VI poziomu Cromwell i zawierać następujące pojazdy:
Poziom VII – GSR 3301 Setter (Setter) Poziom VIII – LHMTV Poziom IX – GSOR3301 AVR FS (GSOR) Poziom X – Manticore

Japonia:

Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów:
  • STB-1
Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 55 na 52 st./s Zmieniono prędkość obrotu wieży z 46 na 50 st./s Zmieniono kąt podniesienia lufy z +9 na +15 st. (+21 st., kiedy zawieszenie hydropneumatyczne jest aktywne) Zmieniono kąt opuszczenia lufy z -6 na -8 st. (-14 st., kiedy zawieszenie hydropneumatyczne jest aktywne) Zmieniono minimalną prędkość włączania/wyłączania zawieszenia hydropneumatycznego z 15/24 na 30/30 km/godz.

Naprawione błędy i dodane usprawnienia

  • Naprawiono błąd powodujący, że znacznik „Celuję w !” był wyświetlany na biało na terenie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że rezerwa osobista w magazynie była wyświetlana z tekstem „Aktywowano”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że nazwa i ikona pojazdu oferowanego do kupna w garażu spadały przez teren lub były przesuwane na bok.
  • Dodano w magazynie informację, że nie można sprzedać podręczników dla załogi.
  • Poprawiono opis doświadczenia za asystę (obrona bazy) w bitwach rankingowych.
  • Statystyki bitew rankingowych teraz prawidłowo pokazują rekordowe wartości.
  • Dodano informację o ogłuszeniu do tekstu podpowiedzi ze średnią asystą.
  • Naprawiono błąd powodujący, że funkcjonalność wyłączenia czatu drużyny nie działała w trybie Linii frontu.
  • Podczas przedłużania okresu wypożyczenia nie jest już dodawana załoga z wyszkoleniem 50%.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracz nie otrzymywał stopnia w bitwie Linii frontu, jeśli jego pojazd został zniszczony, ale wymagane doświadczenie było zdobywane później (np. za asystę w uszkodzeniach).
  • Naprawiono błąd powodujący, że w trybie Linii frontu po zniszczeniu pojazdu gracza w centrum mapy był wyświetlany efekt wybuchu.
  • Dodano pojawiającą się wskazówkę dla przycisku statystyk sesji.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracz był w pewnych przypadkach usuwany z czarnej listy.
  • Teraz celowniki magnetycznego automatycznego celowania i standardowego celowania pasują do siebie.

Znane problemy

  • Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
  • Powiadomienie o zajęciu bazy jest wyświetlane przed zebraniem odpowiedniej liczby punktów zajęcia bazy.
  • Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem przetasowana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
  • Klienta gry nie można powiększyć do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Jeśli pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odtwarzany jest dźwięk odnoszenia uszkodzeń.
  • Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
  • W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
  • W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
  • Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...