PanzerNews - 1.8: przegląd patcha, cz. II

1.8: przegląd patcha, cz. II

Dzisiaj zaczynamy pierwszy test publiczny wersji 1.8, w którym wprowadzimy nowy system Zadań dnia i kilka zmian w statystykach sesji. Najnowsza aktualizacja Lini frontu oraz ostatni sezon Bitew rankingowych także będą dostępne dla wszystkich. Przyjrzyjmy się im z bliska.

Zadania dnia

Podczas testu publicznego aktualizacji 1.8 znajdziecie się wśród pierwszych graczy mogących przetestować Zadania dnia, które zastąpią Nagrody za zasługi wraz z rozpoczęciem wersji 1.8. Ten system wspomoże Was w szlifowaniu swoich bojowych umiejętności, ale też urozmaici Wasze doświadczenie w grach losowych dzięki nieustającym dostawom użytecznych i możliwych do przewidzenia przedmiotów. Każdego dnia dostępne będą trzy zadania o różnych poziomach trudności: łatwym, normalnym i trudnym. Warunki ich ukończenia i nagrody są wyświetlane w garażu. Wszystkie zadania można wypełniać jednocześnie, a liczba i wartość nagród będą się stopniowo zwiększać wraz bardziej wymagającymi warunkami.
Możecie zmienić jedno zadanie co 4 godziny, jeśli wolicie otrzymać inne, z innymi warunkami.
Nie możecie wypełnić misji od razu? Nie martwcie się! Możecie kontynuować następnego dnia z miejsca, w którym skończyliście; zazwyczaj będziecie mieli kilka dni na wypełnienie najbardziej wymagających zadań. Po ukończeniu wszystkich trzech misji odblokujecie zadanie bonusowe, oferujące jeszcze lepsze nagrody, na które mogą się składać:
  • Obligacje
  • Kredyty
  • Wolne PD
  • Schematy
  • Darmowe miejsce w garażu
  • Zestaw demontażowy
Po wypełnieniu Zadań dnia zapełni się specjalny pasek postępu. Każda wypełniona misja dodaje jeden punkt do Waszej skarbonki. W dodatku, gracze z kontem premium WoT otrzymają dodatkowy 1 punkt za wypełnienie każdej z trzech misji premium. Po zebraniu łącznie 45 punktów, otrzymacie 100 obligacji i jedną z poniższych nagród: Rezerwy osobiste, podręcznik dla załogi lub dzień konta premium WoT.

Statystyki sesji

Statystyki sesji zaoferują jeszcze więcej możliwości! Aby grało Wam się jeszcze wygodniej, zaktualizowaliśmy statystyki sesji, które teraz będą wyświetlać następujące informacje:
  • Procent zwycięstw
  • Średnią liczbę wykrytych pojazdów przeciwnika
  • Średnią liczbę zniszczonych pojazdów
  • Wskaźnik przeżywalności
  • Średni poziom pojazdów wykorzystanych podczas sesji
Dodamy także przycisk opcji, który pozwoli Wam dostosować ten element do Waszych potrzeb poprzez wybór statystyk, które Was interesują. Chcecie wiedzieć, ile czołgów zniszczyliście, a ile wykryliście, a może ile otrzymaliście uszkodzeń? Albo wolicie śledzić procentowy wzrost Waszego doświadczenia lub liczbę zwycięstw? Wszystko w Waszych rękach! Co więcej, ten przycisk pozwoli Wam wybrać ekonomiczne parametry, które chcecie wyświetlić: sumę kredytów i obligacji zdobytych w sesji lub przychody z automatycznym odliczeniem wydatków. Do tego nie musicie resetować statystyk każdego dnia. Sami decydujecie, kiedy zaczyna się sesja!

Finałowy sezon Bitew rankingowych

W tym pierwszym teście publicznym finałowy sezon Bitew rankingowych jest dostępny do wstępnego testowania.
Wartości i różne charakterystyki, które napotkacie w teście publicznym mogą ulec zmianie w momencie opublikowania aktualizacji. Wszystkie nagrody wymienione w kliencie gry nie są ostateczne i mogą różnić się od tych oferowanych w finalnej wersji wydarzenia.
Po wypełnieniu finałowego sezonu Bitew rankingowych 2019–2020, będziecie mogli wydać swoje żetony stopnia na ostateczne nagrody, wśród których znajdą się ogłoszony poprzednio wyjątkowy niemiecki czołg średni IX poziomu Kampfpanzer 50 t, ale również trzy przepiękne style 2D oraz mnóstwo innych fajnych fantów! Więcej szczegółowych informacji o tych nagrodach znajdziecie w osobnym artykule. Nie przejmujcie się niewykorzystanymi żetonami stopnia, które będziecie posiadać pod koniec sezonu — zostaną one zrekompensowane obligacjami. Szczegóły przedstawimy już niedługo, więc zostańcie z nami! Jak działa test publiczny? Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku. Uczestnictwo: Zbieranie danych graczy zakończono 30 stycznia, więc wszyscy gracze, którzy zarejestrowali się w grze do 21:59 CET (20:59 UTC) 29 stycznia mogą uczestniczyć w teście. Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum. Klient Testu Publicznego Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
  • Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
  • Zacznij grę

WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER 

Main Changes

Improved maneuverability of wheeled vehicles when driving in reverse

Wheeled vehicles can now turn at a larger angle when driving in reverse upon releasing the "Forward" key and holding the "Right" or "Left" keys. To take advantage of this feature, press and hold the Space bar (hand brake) together with the "Back" and "Right/Left" keys. This new feature will ensure higher maneuverability at low speeds in confined spaces.

Daily and Premium Missions

Added a new type of missions: Daily Missions Three daily missions will be available in Random Battles. Once they are complete, a fourth bonus mission with a better reward becomes available. Mission progress can be tracked in the Garage. Any mission can be changed once every 4 hours. Missions within WoT PA were visually revamped and transferred to the Daily Missions tab.

Changes to Ranked Battles

  1. Made some balance changes to the role experience system.
  2. Revised the principle of crediting experience for destroying enemy vehicles. Now the amount of XP earned for a destroyed enemy vehicle depends on the amount of damage caused to the destroyed vehicle. The less damage caused to the destroyed vehicle, the less XP earned. The share of damage is counted for the whole battle, not for the last shot.
  3. Improved the mode's matchmaker. Wheeled vehicles now belong to a separate category. They will have their own matchmaker queue (separate from tracked light tanks).
  4. Improved UI
  5. Implemented the visual indicator of an allied shell hitting the player's vehicle in the Battle Notifications menu for Ranked and Random Battles.

Changes in Session Statistics

Expanded the list of parameters in Session Statistics:
  • Victory rate
  • Average number of vehicles spotted
  • Average number of vehicles destroyed
  • Battles survived
  • Average vehicle tier for the session
Added the functionality of configuring Session Statistics. Added the following parameters that can be configured:
  1. Possibility to choose parameters (from a variety of parameters) to be displayed
  2. Option of displaying economic parameters
  3. Option to disable the daily reset of statistics. Now statistics can accumulate.
  4. Possibility to save one of the two display tabs: Battles or Vehicles.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles

Sweden Added the following vehicle for testing by Supertest players:
  • UDES 03 Alt 3
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...