hello
3. runda testu publicznego wersji 1.8 jest już dostępna. Zapoznajcie się z nowymi elementami wprowadzonymi w kolejnym patchu i nie zapomnijcie podzielić się Waszymi opiniami na forum!
Przepustka bitewna to rozciągnięte w czasie wydarzenie, które dostarczy ogromu cennych nagród. By wziąć udział w Przepustce bitewnej, wystarczy grać w bitwach losowych (z wyjątkiem Wielkich bitew) w pojazdach poziomów VI–X.
Pierwszy sezon Przepustki bitewnej jest dostępny w czasie testu publicznego i tylko na potrzeby testu wstępnego. Główne i elitarne systemy postępów, ich wartości, nagrody i rozmaite charakterystyki istotne dla testu publicznego uległy zmianie i mogą odbiegać od tych z ostatecznej wersji wydarzenia.
Grajcie najlepiej jak potraficie i zdobywajcie punkty rozwoju, które automatycznie zwiększają Wasz etap Przepustki bitewnej. Liczba zdobytych punktów zależy od Waszej pozycji w drużynie w pobitewnym rankingu zdobytych przez nią PD. Sprawdźcie sami.
Punkty | Pozycja w drużynowym rankingu pobitewnym pod względem zdobytych PD | Warunki otrzymania |
3 | Najlepsza 10 | Przegrać bitwę/zremisować |
5 | Najlepsza 3 | Przegrać bitwę/zremisować |
5 | Najlepsza 10 | Wygrać bitwę |
7 | Najlepsza 3 | Wygrać bitwę |
Przepustka bitewna złożona będzie z określonej liczby etapów, a osiągnięcie każdego z nich nagrodzi Was cennymi przedmiotami w grze. Osiągniecie etapu jest nieodwołalne, bez względu na Waszą skuteczność w grze.
Wszystkie nagrody w czasie trwania testu publicznego są testowe i zastąpione nagrodami technicznymi. Pośród pozostałych cennych nagród będziecie mogli uzyskać Wyposażenie z nagród – specjalny i nowy rodzaj sprzętu standardowego. Jego charakterystyki mogą zostać podniesione do poziomu wyposażenia ulepszonego, dodatkowo będą mogły być zdemontowane z użyciem złota (a nie obligacji), jak wyposażenie standardowe.
Możecie zdobyć tylko określoną liczbę punktów rozwoju w poszczególnych czołgach, w zależności od ich poziomów. Im wyższy poziom, tym więcej punktów jest do zyskania. Kiedy zdobędziecie już wszystkie punkty przewidziane dla danego pojazdu, nie będzie możliwości uzyskania kolejnych. Do uzyskania dalszych będziecie musieli wybrać inny czołg z Waszego garażu. O liczbie pozostałych możliwych do zdobycia punktów będzie informował specjalny wskaźnik w każdym pojeździe. Do karuzeli pojazdów w garażu dodano również nowy filtr, by pomóc Wam w zorientowaniu się, które czołgi są uprawnione do zyskania punktów w wydarzeniu Przepustka bitewna.
Na każdym etapie dostępne są dwie ścieżki nagród—podstawowe oraz ulepszone. By dostać w swoje ręce nagrody ulepszone, będziecie musieli nabyć ulepszona przepustkę, specjalny przedmiot, który zaoszczędzi Wam czasu i trudu. Będzie on dostępny w zamian za złoto w kliencie gry. Zakup ulepszonej przepustki umożliwi Wam otrzymanie ulepszonych nagród dla każdego z etapów. Co więcej, natychmiastowo zyskacie dostęp do ulepszonych nagród za ukończone już etapy.
Bardzo potrzebujemy Waszego wsparcia, by dowiedzieć się, czy mechanika zakupowa ulepszonej przepustki działa poprawnie. Pierwszego dnia trzeciego testu publicznego pierwszy pakiet zawierający 10 etapów głównego postępu będzie dostępny do zakupu. Drugiego dnia testu możecie nabyć dowolną liczbę etapów głównego postępu, by zdobyć dodatkowe nagrody!
Chociaż nagrody za to działanie w czasie testu publicznego mogą różnić się od tych możliwych do uzyskania już po wprowadzeniu aktualizacji, już teraz jesteśmy w stanie uchylić rąbka tajemnicy odnośnie nagród czekających w Przepustce bitewnej:
Imiona dowódców i opisy stylów nie zmienią się po publikacji. Podczas testu publicznego dostępne będą dwa czołgi specjalne, w których zdobędziecie więcej punktów w porównaniu z pozostałymi — XObject 277 oraz XSuper Conqueror.
Po ukończeniu wszystkich etapów głównego postępu, wyruszycie drogą elitarnego postępu z dodatkowymi nagrodami i po raz pierwszy w World of Tanks, po dotarciu do finalnego etapu głównego postępu, zyskacie dynamiczna odznakę, która będzie wskazywać Wasz obecny poziom przepustki bitewnej – znak odwagi będący sygnałem dla innych graczy, że należy się liczyć z Waszą siłą.
A teraz wskakujcie do gry, aby doświadczyć wszystkich tych zmian osobiście!
Jak działa test publiczny
Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Uczestnictwo: Zbieranie danych graczy zakończono 30 stycznia, więc wszyscy gracze, którzy zarejestrowali się w grze do 21:59 CET (20:59 UTC) 29 stycznia mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
Klient testu publicznego
Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
Any Tier VI—X vehicle is allowed. When playing in Random Battles (excluding Grand Battles), players will earn points, progressing from stage to stage and earning rewards along the way. Progression in Battle Pass is divided into two successive parts: Main and Elite Both include a certain number of stages. To advance to a new stage, a player should earn a particular number of points. Players can only progress through stages. Regressing to a previous stage cannot occur.
Each vehicle has a certain Point Limit to points earned. It is calculated for each vehicle with respect to its Tier. Once the Point Limit has been reached, points can no longer be earned, and another vehicle should be selected. If the player reaches the limit on a particular vehicle, they will receive an additional bonus to points above the limit as a reward.
During the test, the Main Progression will have 20 stages. To complete a stage, a player should earn a particular number of points.
Within the Main Progression, the reward for completing stages is divided into Base Rewards and Improved Rewards. When the event begins, all players will have access to the sequence of Base Rewards. To gain access to the sequence of Improved Rewards, players need to purchase the Improved Pass. Once the Improved Pass is purchased, the player will receive the rewards of both sequences for all subsequent stages, and will also receive all Improved Rewards for the stages that have already been completed.
In addition to purchasing the Improved Pass, a player will be able to buy a certain number of Stages that will be automatically added to their progression. All costs, number of stages, and intermediate rewards are preliminary and used only for testing the functionality.
Access to the Elite Progression opens immediately after completing the final Main Progression stage. The Elite Progression starts with stage 1. Once stage 50 is achieved (the value is set for the time of the test), the Elite Progression is considered complete. Within the Elite progression, points are earned according to the same rules as within the Main Progression. However, the required number of points will increase with each subsequent stage. At the same time, the Point Limits for vehicles will not be reset, and such vehicles will be unable to earn points for the Elite progression.
All players who reach the Elite Progression will receive a dynamically changing badge that will display their current Elite Progression stage.
A new type of item that initially corresponds to the characteristics of standard equipment, but can be mounted irrespective of the vehicle's specifics (similar to Improved Equipment). Bounty Equipment obtained can be upgraded by paying a certain amount of credits (the amount will be conventional for the time of the test). Once upgraded, the Bounty Equipment's characteristics will improve and be on par with Improved Equipment. Two types of equipment will be available: Bounty Rammer and Bounty Gun Laying Drive.