hello
Będziecie mogli wypróbować innowacyjne mechaniki bitew rankingowych, które poznacie w sezonach 2020–2021, a także nowe typy wyposażenia z nagród, Optyka z nagród i Stabilizator pionowy z nagród, a także ulepszony interfejs i menu w Przepustce bitewnej. Będziecie też mogli przetestować nowe mechaniki personalizacji i malowniczą mapę Berlin, stworzoną dla bitew losowych. Przyjrzyjmy się im z bliska.
Przez ostatnie kilka tygodni dokładnie analizowaliśmy Wasze postępy w Przepustce bitewnej, jednocześnie czytając Wasze pytania i sugestie. Obecnie pracujemy nad drugim sezonem tego długoterminowego wydarzenia i wprowadzamy nowe modyfikacje do interfejsu gry, aby sprawić, że będzie prostszy i łatwiejszy w użyciu dla graczy.
Wszystkie nagrody w Przepustce bitewnej z pierwszego testu publicznego służą przeprowadzaniu testów i zostaną zastąpione innymi nagrodami, z wyjątkiem dwóch nowych typów wyposażenia z nagród. Bądźcie pierwszymi, którzy wypróbują Optykę z nagród i Stabilizator pionowy z nagród; każde z nich dostępne będzie dla wszystkich dowódców. Podczas drugiego sezonu Przepustki bitewnej do puli nagród na serwerze zwykłym zostaną dodane trzy przedmioty, więc zostańcie z nami! Będziecie mogli wypróbować wszystkie zmiany i ulepszenia w przyszłych iteracjach testu publicznego.
Nowa mapa Berlin dla bitew losowych, uprzednio wypróbowana podczas supertestu aktualizacji 1.9.1 będzie dostępna we wszystkich testach publicznych.
Ta mapa o wymiarach 1050x1050 metrów przedstawia niemiecką stolicę w ostatnich momentach II wojny światowej i została odtworzona z historyczną dokładnością. Bez problemu odnajdziecie tam znane miejsca i będziecie nawet mogli odbyć wirtualną przejażdżkę po mieście.
W aktualizacji 1.9.1 wprowadzimy nowe mechaniki personalizacji, które ogłosiliśmy przedtem w superteście. Teraz będą one dostępne dla wszystkich dowódców, zatem dołączcie do testów i sprawcie, że Wasze czołgi jeszcze bardziej wyróżnią się w bitwie.
Po pierwsze, dodamy progresywne spersonalizowane naklejki dla niemal wszystkich stylów. Będą one zmieniać wygląd w miarę Waszego postępu w wypełnianiu określonych celów (np. zdobycie danego bojowego osiągnięcia) w bitwach losowych, grając wybranymi czołgami.
W dodatku, dla wszystkich poziomów i nacji dostępne będą projekcyjne naklejki (w tym prostokątne, które mogą pokryć cały bok czołgu).
Co więcej, udostępnimy też nowe adaptowalne style, które będą dostępne za złoto w kliencie gry od momentu wprowadzenia aktualizacji 1.9.1. Są to spersonifikowane style, które możecie modyfikować przez usuwanie lub dodawanie poszczególnych elementów.
Po lekkiej modyfikacji niektórych charakterystyk niskopoziomowych pojazdów w aktualizacji 1.9 poprawiliśmy ich parametry bojowe w wersji 1.9.1, aby podnieść ich skuteczność na polu bitwy. Szczegółowy ich opis znajdziecie w liście zmian wprowadzonych w wersji 1.9.1.
Nie wahajcie się dołączyć do testu publicznego i podzielcie się uwagami na temat nadchodzących zmian na forum!
JAK DZIAŁA TEST PUBLICZNY
Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach w przewodniku po teście publicznym.
Dostępność: Zbieranie danych graczy zakończono 3 maja, więc wszyscy gracze, którzy zarejestrowali się w grze do 2 maja o 22:59 CEST (20:59 UTC) mogą uczestniczyć w teście.
Komentarze: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
KLIENT TESTU PUBLICZNEGOAby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER
Added a new customization element: progressive decals. They change their appearance as the player progresses through certain objectives.
Added the functionality to edit some styles. Now players can:
There will be projection decals (square and rectangular ones) for all tiers.
Now national emblems can be removed from adjustable styles. When creating your own style, actions with Emblems remain unchanged.
Added a universal adjustable style for all nations. Players can select and replace camouflage, emblems, and fonts of tactical numbers.
Added the Berlin map. The Standard and Encounter Battles types are available. The map is available for playing in vehicles of Tiers IV-X.
Disabled the Encounter battle type for the Empire's Border map.
Added new interaction effects between vehicles and surface types such as "oil" and "fuel oil" (shell hits, effects under the tracks, etc.)
Cavalier
Crusader
Cruiser Mk. IV
Covenanter
BT-7
A-20
KV-1S