PanzerNews - 10 rocznica WoT: rozpiska aktów

10 rocznica WoT: rozpiska aktów

Obchody będą przebiegać w 5 aktach i potrwają do października 2020 roku.

PIERWSZY AKT

BITWA! 

2010–2011

Tylko dwa kraje i maszyny twardo trzymające się ziemi, pierwsze czołgi Maus i IS-7 — to były pierwsze kroki naszej gry. Pomysł porzucenia MMO z elfami na korzyść stalowych bestii dał początek jednej z najważniejszych gier komputerowych w nowoczesnym przemyśle.

DRUGI AKT

PODBÓJ ŚWIATA

2012–2013

Do gry włączono narodowe głosy załogi, a amerykański czołg ciężki T30 przekształcono na niszczyciel czołgów IX poziomu. Rozegrano pierwsze bitwy w trybach szturmu i spotkania, a dzięki nowej fizyce gry czołgi mogły się oderwać od ziemi.

  • Informacje dla tego aktu zostaną opublikowane w połowie maja

TRZECI AKT

RUBIKON 

2014–2015

Dla klanów w końcu wprowadzono tryb Twierdz. Gra została podzielona na wersje SD i HD. Najbardziej zdeterminowani gracze walczyli w trybach Dominacji i Stalowych łowów, aby otrzymać słynne demoniczne czołgi ciężkie T-22 med. stacjonujące w japońskiej wiosce.

  • Informacje dla tego aktu zostaną opublikowane w połowie czerwca

CZWARTY AKT

PRZEGLĄD

2016–2017

Ustanowiono proces opracowywania pojazdów w jakości HD, działa samobieżne zaczęły ogłuszać przeciwników, a gra urosła wystarczająco mocno, aby 60 graczy mogło walczyć na jednej mapie w wielkich bitwach. Usunięto tryb kompanii czołgów i Waffenträger auf E 100.

  • Informacje dla tego aktu zostaną opublikowane w połowie lipca

PIĄTY AKT

NOWE HORYZONTY 

2018–2020

Nowy silnik graficzny, nowa muzyka, Linia frontu, Stalowy łowca, pojazdy włoskie i polskie, czołgi dwudziałowe, style 3D, francuskie pojazdy kołowe, wykluczanie map... Kto wie, co nas jeszcze czeka?

  • Informacje dla tego aktu zostaną opublikowane na początku sierpnia
ż: Centrum informacji 10. rocznicy WoT
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...