hello
PIERWSZY AKT
BITWA!
2010–2011
Tylko dwa kraje i maszyny twardo trzymające się ziemi, pierwsze czołgi Maus i IS-7 — to były pierwsze kroki naszej gry. Pomysł porzucenia MMO z elfami na korzyść stalowych bestii dał początek jednej z najważniejszych gier komputerowych w nowoczesnym przemyśle.
DRUGI AKT
PODBÓJ ŚWIATA
2012–2013
Do gry włączono narodowe głosy załogi, a amerykański czołg ciężki T30 przekształcono na niszczyciel czołgów IX poziomu. Rozegrano pierwsze bitwy w trybach szturmu i spotkania, a dzięki nowej fizyce gry czołgi mogły się oderwać od ziemi.
TRZECI AKT
RUBIKON
2014–2015
Dla klanów w końcu wprowadzono tryb Twierdz. Gra została podzielona na wersje SD i HD. Najbardziej zdeterminowani gracze walczyli w trybach Dominacji i Stalowych łowów, aby otrzymać słynne demoniczne czołgi ciężkie T-22 med. stacjonujące w japońskiej wiosce.
CZWARTY AKT
PRZEGLĄD
2016–2017
Ustanowiono proces opracowywania pojazdów w jakości HD, działa samobieżne zaczęły ogłuszać przeciwników, a gra urosła wystarczająco mocno, aby 60 graczy mogło walczyć na jednej mapie w wielkich bitwach. Usunięto tryb kompanii czołgów i Waffenträger auf E 100.
PIĄTY AKT
NOWE HORYZONTY
2018–2020
Nowy silnik graficzny, nowa muzyka, Linia frontu, Stalowy łowca, pojazdy włoskie i polskie, czołgi dwudziałowe, style 3D, francuskie pojazdy kołowe, wykluczanie map... Kto wie, co nas jeszcze czeka?