PanzerNews - Supertest: Mapa Overlord

Supertest: Mapa Overlord

Do Supertestu weszły mocno przerobione wersje mapy

Granice mapy zostały przesunięte o 200 m wgłąb lądu, co usunęło szlak dla czołgów ciężkich wzdłuż wybrzeża. Powstała też nowa ścieżka wzdłuż prawej granicy dla czołgów lekkich i średnich. Trasa poniżej młyna została przerobiona, poprawiono geometrię klifu i dodano nowe pozycje i przejścia dla czołgów średnich.

Szlak nadbrzeżny zlikwidowany i zmiany w poziomie wody: Obszar rozgrywki o szerokości 200 m wzdłuż wybrzeża został usunięty, a poziom wody podniesiony. Droga wzdłuż wybrzeża dla czołgów ciężkich została całkowicie usunięta. Niemniej jednak pozostałe obszary wybrzeża są nadal do wykorzystania jako bezpieczny szlak do podchodzenia bazy przeciwnika po zabezpieczeniu strefy dla czołgów ciężkich.

Nowa trasa wgłąb lądu dla czołgów lekkich i średnich: W głębi lądu pojawił się nowy obszar rozgrywki o szerokości 200 m. Ta nowa trasa składa się z kilku pól rozdzielonych wzgórzami i przechodzącą przez środek drogą, oraz obszaru nizinnego umocnionego wzdłuż brzegu mapy. Jest to obszar idealny dla czołgów lekkich i średnich, dający możliwość robienia zasadzek dla niszczycieli czołgów (oraz będący bezpieczną strefą dla artylerii).

Poprawki w drodze przez klify dla czołgów ciężkich i średnich: Szlak dla czołgów ciężkich i średnich przez klify został poprawiony, daje teraz lepsze schronienie dla czołgów ciężkich w walce na krótkim dystansie. Strefa pod klifem została przeprojektowana i oferuje teraz wygodniejszą rozgrywkę czołgami średnimi. Przemieszczanie pojazdów tym szlakiem i zabezpieczenie linii da strategiczną przewagę przy atakowaniu czołgów ciężkich przeciwnika.

 

 

 

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...