PanzerNews - Armored Warfare: ulepszenia graficzne w wersji 0.31

Armored Warfare: ulepszenia graficzne w wersji 0.31

Wraz z niedawno zapowiedzianym przebudowaniem interfejsu bitwy wprowadzimy również znaczne zmiany graficzne. Od aktualizacji 0.31 czołgi będą wyglądać lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Na ulepszenia wizualne będą składać się 3 czynniki:

  • nowa jakość modeli wizualnych,
  • ulepszenia w modelach wizualnych wszystkich pojazdów,
  • dynamiczny system zabrudzeń.
Przyjrzyjmy im się. Na początek kilka słów o zmianach ogólnie.  

Nowa jakość modeli wizualnych

Jak pewnie zauważyliście we wcześniejszych zapowiedziach tego sezonu – modele pojazdów wprowadzone w aktualizacji 0.31 wyglądają znacząco lepiej niż wcześniejsze modele. Od czasów uruchomienia całego systemów sezonów stale ulepszamy grafikę nowych pojazdów, aż do momentu kiedy jesteśmy zadowoleni z wyniku finalnego. Spójrzcie:

scr1Wieloboki, tekstury w wysokiej rozdzielczości, lepsze cieniowanie – tak właśnie wyglądają nowoczesne projekty graficzne i z radością przekazujemy Wam, że właśnie tak będą wyglądać wszystkie nowe pojazdy, które będziemy wprowadzać do gry.

scr2 scr3Pozostaje kwestia starych modeli, które też będziemy chcieli podrasować (zwłaszcza te najgorsze). Tam, mamy na myśli niesławnego T-72B, którego bardzo chcemy odpicować w tym sezonie (wraz ze wszystkimi pojazdami, które są na nim oparte, np. polski czołg podstawowy T-72M2 Wilk). scr4 scr5 scr6Niedawno na Discordzie zrobiliśmy ankietę odnośnie do tego, który pojazd mamy podrasować najpierw. O modelu T-80U wspominaliście wielokrotnie; znaleźliśmy również kilka pomniejszych problemów z serią Abrams, Leopardami oraz kilka innych kwestii. Wszystkie te usterki naprawimy w przyszłości.

Wróćmy do sezonu Spirithaven...

 

Ulepszenia w modelach wizualnych wszystkich pojazdów

W tym sezonie poza wprowadzeniem nowych modeli i usunięciem błędów ulepszamy również wygląd wszystkich modeli. W żołnierskich słowach: bez utraty płynności zoptymalizowaliśmy działanie naszego algorytmu renderującego, zwiększając szczegółowość i jakość obrazów przy większych odległościach. Ulepszyliśmy również metody renderowania powierzchni pojazdów (obliczanie połysków metalicznych i tekstur), aby modele wyglądały jak najbardziej realistycznie.

scr7

scr8

scr9

scr10

Chcieliśmy, aby pojazdy nie tylko bardziej przypominały rzeczywiste maszyny, ale i bardziej wyglądały na zniszczone. Z waszych opinii wiemy, że niektóre modele wyglądały „plastikowo”; od wersji 0.31 nie będziecie już mieć tego wrażenia.

Rzućmy okiem na porównania:

scr12

scr11 No i na koniec:

Dynamiczny system zabrudzeń

W wersji 0.31 wprowadzimy wizualny system progresywnego brudzenia się pojazdów poruszających się w trudnym terenie, a śnieg, piasek, błoto będą przywierać do modeli, które będą wyglądać znacznie bardziej realistycznie. No przecież pojazd nie może być czyściutki po ciężkiej bitwie. Obejrzyjcie ten film:

Bez obaw – ten system nie będzie obniżał płynności gry.

Mamy nadzieję, że spodobają Wam się wszystkie usprawnienia i że czekacie na sezon Spirithaven. Aktualizacja 0.31 zostanie zaprezentowana na publicznym serwerze testowym w najbliższym czasie.

Do zobaczenia na polu bitwy!

ź: AW
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...