PanzerNews - Armored Warfare: zaawansowane elementy gry

Armored Warfare: zaawansowane elementy gry

Do najważniejszych aspektów każdej gry zalicza się to, że gracze muszę mieć coś do roboty. Bądź co bądź, gdy zapracujesz sobie na ostatni od zawsze upragniony pojazd, będziesz go chcieć odpowiednio wykorzystać, nieprawdaż? Mając to na względzie, chcielibyśmy przedstawić wam dziś aktywności i zmiany, które szykujemy na użytek przyszłych aktualizacji.

scr1x

Bez wątpienia słyszeliście już o zbliżającej się kampanii premium Age of Rage Battle Path, która – trzeba wiedzieć – bynajmniej nie jest jedyną rzeczą, nad którą pracujemy. Dziś naświetlimy trzy nowe rzeczy, które wkrótce będziecie mogli zrobić lub brać w nich udział.

Dodatkowy postęp pojazdu

Jeden z naszych planów dotyczy liczby opcji do odblokowania za doświadczenie i kredyty. W przyszłości dodamy dodatkowe opcje dla pojazdów wysokich poziomów, traktowanych przez wielu graczy jako "końcówka gry" w Armored Warfare.

Zaczniemy od przyszłej francuskiej gałęzi. Oprócz standardowego postępu, o którym była już mowa w poprzednim artykule, dla Leclerca 10 poziomu będą dostępne dodatkowe opcje postępu do odblokowania, takie jak ekstra aktywne zdolności.

Kolejny element tego systemu stanowi mechanizm mistrzostwa. W uproszczeniu chodzi o to, że po zaliczeniu kilku trudnych osiągnięć twój pojazd uzyska status mistrzostwa, za co otrzymasz w nagrodę bardzo specjalną skórkę, rozpoznawalną przez wszystkich na polu bitwy. Opcję tę planujemy dla Leclerca 10 poziomu po wprowadzeniu tego pojazdu oraz w przyszłości również dla innych pojazdów wysokich poziomów.

Na tym jeszcze nie koniec. W przyszłości staną się dostępne modyfikacje 3 poziomu. Odblokowanie ich, podobnie jak status mistrzostwa, nastąpi po zdobyciu określonego osiągnięcia.

Pierwsze modyfikacje będą dostępne do odblokowania z Leclerca Azur 9 poziomu i będą łączyć bonusy prędkości przeładowania i celności z odpowiednimi dwoma modyfikacjami 2 i 1 poziomu. Trzeba wiedzieć, że nie będzie możliwe łączenie modyfikacji 2 i 3 poziomu, które zapewniają te same bonusy (w tym przypadku prędkości przeładowania).

Wyżej wymieniona seria Leclerc to tylko przykład, jako że również do już występujących w grze pojazdów również zamierzamy dodać tego typu dodatkowe elementy postępu pojazdy.

War Games

War Games to nazwa cyklu okresowych nowych trybów i aktywności, które będziemy stopniowo wdrażać w przyszłych sezonach. Aktywności te będą dostępne wraz ze standardowymi trybami okresowo i stanowić będą ekstra wyzwania za dodatkowe nagrody.

A ponieważ od dłuższego czasu nie wprowadzaliśmy nowych powtarzalnych treści PvE, w ramach War Games w Aktualizacji 0.20 wprowadzimy nowy tryb PvE – Labirynt.

W trybie labiryntu drużyna graczy będzie musiała przechwycić bazy, które będą się pojawiać jedna za drugą w labiryncie miejskich ulic. Pojawienie się każdej bazy będzie związane z licznikiem, a przechwycenie jej wydłuży limit, co umożliwi walkę w kierunku następnej bazy.

Co się tyczy walk, grupy stale pojawiających się przeciwników SI dołożą wszelkich starań, aby uniemożliwić osiągnięcie celu. Czy będziesz w stanie nawigować przez śmiercionośne ulice do końca czasu?

Na użytek przyszłych sezonów, które nastąpią po najbliższym sezonie, będziemy pracować nad kolejnymi tego typu specjalnymi trybami. Na przykład, w trybie Zbiórka ładunku drużyna graczy będzie kontrolowała swoją własną bazę pustynną. Od czasu do czasu pojawi się samolot transportowy i zrzuci ładunki, które trzeba będzie zebrać. Zebranie ładunków będzie nie lada wyczynem, ponieważ na bazę nacierać będą nieubłaganymi falami wrogowie.

Nie chcemy was zanadto przytłoczyć, więc w tym samym czasie dostępny będzie tylko jeden tryb War Games i tryby te będą się okresowo zmieniały z innymi ograniczonymi czasowo aktywnościami, takimi jak ponowne uruchamianie starszych operacji specjalnych.

Nowe misje kontraktowe

Oprócz tego pracujemy nad nową kampanią misji kontraktowych z szeregiem poprawek względem ostatniej kampanii. Nowa kampania będzie się składać z dwóch etapów z odmienną nagrodą.

  • W kontrakcie pierwszego etapu będzie można zdobyć unikalny pojazd, niszczyciel czołgów premium 7 poziomu ZUBR PSP, przy czym bezpośrednio, a nie w częściach. Po zakończeniu kontraktu maszyna należy do ciebie
  • Kontrakt drugiego etapu rozpocznie się po zakończeniu pierwszego etapu, będzie powtarzalny i złożony z tych samych misji, ale główną nagrodę stanowić będzie bardzo szczególna sezonowa skrzynka z łupami (więcej na ten temat poniżej)

Zmianie ulegnie też mechanizm misji. Dostępne będą trzy kategorie misji:

  • Łatwa codzienna misja (mały postęp w wypełnianiu kontraktu, do przejścia w jednej lub dwóch bitwach, 24-godzinny cooldown)
  • Średnia codzienna misja (średni postęp w wypełnianiu kontraktu, do przejścia w kilku bitwach, 24-godzinny cooldown)
  • Trudna tygodniowa misja (znaczny postęp w wypełnianiu kontraktu, wymaga wprawy, 7-dniowy cooldown)

Na tym nie koniec. Codzienne misje będzie można przejść zarówno w trybie PvP jak i PvE, więc będą bardziej komfortowe. Trudne misje wystąpią w dwóch kategoriach - PvP (w tym globalne operacje) i PvE. Dostosowaliśmy również wymogi tak, aby można było uzyskać pojazd premium w ciągu kilku tygodni aktywnej rozgrywki.

Na dokładkę, co równie ważne, między tymi misjami a misjami powtarzalnymi za Bojowe Monety, o których była mowa wcześniej w przyszłej Bitewnej Drodze będzie zachodził efekt synergetyczny – za owe misje kontraktowe również można będzie zdobyć sporą liczbę Bojowych Monet. No i, oczywiście, w tym samym czasie będzie można pracować nad misjami kontraktowymi i misjami Bitewnej Drogi z kompatybilnymi celami.

To jeszcze nie wszystko. Po wykonaniu kontraktu ZUBR następuje drugi etap z główną nagrodą w postaci skrzynki z łupami. Pewnie sobie pomyślicie, że jedna skrzynka za cały kontrakt to niewiele w porównaniu z pierwszą nagrodą - ZUBR-em...

Cóż, zapewniamy, że będzie to bardzo szczególna skrzynka z łupami. Zawsze znajdzie się w niej pojazd premium od 6 do 8 poziomu oraz przedmiot optycznego tuningu (skórka lub kamuflaż z dużej puli istniejących przedmiotów oraz kilku też nowych). Dodatkowo:

  • Drop w postaci pojazdu premium 7 poziomu pojawi się z tymczasowym pojazdem 9 poziomu
  • Drop w postaci pojazdu premium 6 poziomu pojawi się z tymczasowym pojazdem 10 poziomu
  • O ile posiada się jakiś przedmiot z listy, przysługuje rekompensata w złocie
  • Tymczasowe pojazdy, o ile masz już ich stałą wersję, zapewniają po aktywacji złoto

Innymi słowy, grając, masz szansę zdobyć sporo treści premium.

Mamy nadzieję, że spodobają się wam nowe funkcje i czekamy niecierpliwie na wasze opinie. ź: AW

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...