hello
To Wasza szansa, by przekonać się, jak bardzo losowe mogą być nasze bitwy losowe i odkryć potęgę elementu zaskoczenia! W tej edycji możecie spodziewać się powalających zwrotów akcji. Może Wam się poszczęścić i jednym strzałem zdejmiecie IS-7 z ulepszonym wzmocnieniem, a kto inny może zadawać żałośnie niskie uszkodzenia i skierować się do garażu, licząc na szczęście następnym razem. Jak mawiają gracze World of Tanks: „Umiejętności to jedno, ale nie pobijesz generatora liczb losowych”!
Dowódcy!
Przez chwilę wyobraźcie sobie, że charakterystyki każdego pojazdu w grze zostały zmienione nie do poznania. I nie mamy na myśli Ulepszeń polowych wprowadzających zmiany z zakresie 3–5% – mamy tu do czynienia z naprawdę niesamowitymi transformacjami!
Na przykład, co się stanie, jeśli podwójnie skrócimy czas celowania Leoparda 1? Lub gwałtownie zwiększymy zasięg bezpośredniego wykrywania wszystkich pojazdów w bitwie do 445 metrów? Jak grałoby się przy zakresie wartości uszkodzeń wynoszącym +/–75% standardowej wartości?
To szaleństwo? Dokładnie tak! Będzie to okazja, by spróbować czegoś niezwykłego – czegoś, czego jeszcze nie było w normalnych bitwach losowych.
Przygotujcie się na doświadczenie klasycznej mechaniki gry z zupełnie innej perspektywy, bez ryzyka, presji czy zobowiązań! 15 lipca startuje Automat do gier, czyli nowa eksperymentalna platforma. Bitwy będą odbywać się według standardowych zasad, ale z niezwykłymi modyfikatorami bitewnymi, które zmienią klasyczne techniczne charakterystyki. Łącznie, w okresie kilku tygodni odbędą się trzy edycje, każda ze swoim unikalnym tematem przewodnim i rozgrywką.
Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!