PanzerNews - Automat do gier: mapy nocne, cz.II

Automat do gier: mapy nocne, cz.II

Pierwszy test nocnych map odbędzie się w Automacie do gier. Dalsze testy mogą odbywać się w dowolnym trybie, poprzednio były zapowiadane w Misji zwiadowczej.
Część I - materiał filmowy
Automat do gier: Pod osłoną nocy

Noc nie jest powodem do zaprzestania walki. W ciemności urządzenia obserwacyjne i stacja radiowa działają gorzej, a wykrycie czającego się wroga jest znacznie trudniejsze niż za dnia. O ile oczywiście nie ujawni się, strzelając z nerwów do wszystkiego, co się rusza.

Sprzęt obserwacyjny i stacje radiowe działają gorzej w ciemności i znacznie trudniej jest wykryć wroga. Obróć to na swoją korzyść: poruszaj się ukradkiem i nie otwieraj ognia bez powodu.

Następujące mechaniki gry zostaną zmienione na mapach w tym trybie:

  • Zasięg widzenia
  • Czas wykrycia (tj. jak długo czołg pozostaje wykryty, gdy znajduje się w bezpośredniej linii wzroku przeciwnika)
  • Zasięg komunikacji

Termin testów: czerwiec-lipiec

0Nk40z73VSs ź: WoT Express
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...