hello
I nie mamy na myśli Ulepszeń polowych wprowadzających zmiany z zakresie 3–5% – mamy tu do czynienia z naprawdę niesamowitymi transformacjami!
Na przykład, co się stanie, jeśli podwójnie skrócimy czas celowania Leoparda 1? Lub gwałtownie zwiększymy zasięg bezpośredniego wykrywania wszystkich pojazdów w bitwie do 445 metrów? Jak grałoby się przy zakresie wartości uszkodzeń wynoszącym +/–75% standardowej wartości?
To szaleństwo? Dokładnie tak! Będzie to okazja, by spróbować czegoś niezwykłego – czegoś, czego jeszcze nie było w normalnych bitwach losowych.
Przygotujcie się na doświadczenie klasycznej mechaniki gry z zupełnie innej perspektywy, bez ryzyka, presji czy zobowiązań! 15 lipca startuje Automat do gier, czyli nowa eksperymentalna platforma. Bitwy będą odbywać się według standardowych zasad, ale z niezwykłymi modyfikatorami bitewnymi, które zmienią klasyczne techniczne charakterystyki. Łącznie, w okresie kilku tygodni odbędą się trzy edycje, każda ze swoim unikalnym tematem przewodnim i rozgrywką.
Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!
Wybierzcie w garażu tryb Automat do gier z menu po prawej od przycisku „Bitwa”. Najeżdżając na przycisk trybu, zobaczycie modyfikatory bitewne, które zostaną zastosowane w bitwie. Zapoznajcie się z nimi i przygotujcie się na niespodziankę!
Od 15 lipca, 06:00 CEST do 17 lipca, 05:00 CEST (UTC+2)
Od 29 lipca, 06:00 CEST do 31 lipca, 05:00 CEST (UTC+2)
Dokładne modyfikatory bojowe dla tego trybu podamy niedługo przed jego rozpoczęciem.
Od 12 sierpnia, 06:00 CEST do 14 sierpnia, 05:00 CEST (UTC+2)
Więcej szczegółowych informacji o modyfikatorach bojowych dla tego trybu omówimy przed jego startem.
Wszystkie edycje Automatu do gier będą rozgrywane według standardowych zasad bitew losowych:
Bitwy w edycjach trybu Automat do gier będą rozgrywane na następujących mapach:
Działo elektromagnetyczne
Element zaskoczenia
Spokój
Udajcie się do Automatu do gier, by cieszyć się weekendowymi bitwami z niestandardowymi zasadami i świeżą perspektywą!
ź: WoT