PanzerNews - Drugi test publiczny aktualizacji 1.24.1

Drugi test publiczny aktualizacji 1.24.1

Drugi test publiczny aktualizacji 1.24.1 jest już dostępny.

Wprowadziliśmy kilka poprawek do statystyk niektórych pojazdów, które będą modyfikowane w nadchodzącym rebilansowaniu. Analiza danych i opinii z poprzednich testów pokazała, że niektóre z proponowanych popraw charakterystyk dla Foch B i jego poprzedników na IX i VIII poziomie powinny być bardziej subtelne. W przypadku Minotauro potrzeba dokładnie czegoś odwrotnego.

  • XAMX 50 Foch B , IXAMX 50 Foch , VIIIAMX AC mle. 48 :
    • Maksymalna prędkość jazdy w tył zwiększyła się o 2 km/h (zamiast o 4 km/h) w porównaniu z głównym serwerem; (tyko dla Foch B) moc na tonę wzrosła o 2,2 KM (zamiast 4,2 KM) w porównaniu z głównym serwerem.
    • Czas celowania i rozrzut po strzale są teraz takie same jak na głównym serwerze (nie są poprawione).
  • XControcarro 3 Minotauro : Prędkość pocisków HEAT jest teraz taka sama jak na serwerze głównym (nie jest już zmniejszona).

Pozostałe statystyki zostają takie same, jak były podczas pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.24.1.

Dołączcie do drugiego testu powszechnego, by wypróbować te pojazdy (a także XSuper Conqueror i XPz.Kpfw. VII ) i poeksperymentować z różnymi konfiguracjami wyposażenia!

Jak wziąć udział w teście publicznym

W teście publicznym nadchodzącej aktualizacji wziąć może każdy gracz World of Tanks!

Potrzebny jest Wargaming.net Game Center (WGC), klient najnowszego testu publicznego i aktywne konto World of Tanks.

Konta testu publicznego mają znacząco większe zasoby, by umożliwić wypróbowywanie zmian i funkcjonalności bez ograniczeń.

Wasze postępy na koncie serwera testu publicznego są zrównane z serwerem głównym i skopiowane przed rozpoczęciem testu. Dnia 29 stycznia 2024 o 21:59 UTC Wasze konto z serwera głównego zostało skopiowane na serwer testu publicznego i nie zawiera żadnych zmian, które zaszły na nim po tej dacie.

Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry

INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO

  • Uruchomcie instalator klienta.
  • Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
  • Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
  • Ruszajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!

Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

Zmiany w charakterystyce technicznej pojazdów

Zmiany we włoskich pojazdach:

Controcarro 3 Minotauro
  • Prędkość pocisku specjalnego (HEAT) została zmieniona z 950 do 1,256 m/s.

Zmiany we francuskich pojazdach:

AMX 50 Foch B i AMX 50 Foch B 7v7
  • Moc silnika została zmieniona z 1250 na 1150 KM.
  • Prędkość biegu wstecznego została zmieniona z 17 na 15 km/h.
  • Czas celowania został zmieniony z 2,1 do 2,3 s.
  • Rozproszenie po wystrzale zostało zwiększone o 25%.
AMX 50 Foch
  • Prędkość wsteczna została zmieniona z 17 na 15 km/h
  • Czas celowania został zmieniony z 2,3 do 2,5 s.
  • Rozproszenie po wystrzale zostało zwiększone o 25%.
AMX AC mle. 48 i AMX AC mle. 48 FL
  • Prędkość wsteczna została zmieniona z 17 na 15 km/h.
  • Czas celowania został zmieniony z 2,3 do 2,5 s.
  • Rozproszenie po wystrzale zostało zwiększone o 25%.

Naprawione błędy i ulepszenia

  • Naprawiono błąd, który powodował, że zmiana czułości myszy w bitwie nie wpływała na prędkość obrotu kamery w trybie pośmiertnym.
  • Naprawiono zawieszenie pojazdów, które przewracały się lub tonęły w trybie oblężenia.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego niektóre efekty ruchu nie były wyświetlane w pojazdach z zawieszeniem hydropneumatycznym.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego ikony mechaniki specjalnej nie były wyświetlane na celowniku w widoku pierwszoosobowym w kamerze obserwatora.
  • Naprawiono niektóre błędy interfejsu i techniczne.
ź: WoT
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...