hello
Warsztat: mechanika zdobywania specjalnych zasobów za bitwy rozegrane na mapie globalnej i ich przekształcanie na różne przedmioty.
Moduły eksperymentalne: zestaw specjalnych modułów, które polepszają różne charakterystyki pojazdów. Można użyć jednorazowo w ramach wydarzenia. Otrzymywane przez uczestników w ograniczonej i określonej liczbie. Nie można ich uzupełniać.
Zasoby: różne przedmioty w grze otrzymywane po bitwie. Można ich używać w Warsztacie.
Komponenty: elementy, które można złożyć z dostępnych w Warsztacie zasobów. Są one wykorzystywane do produkcji pojazdów i wejściówek na aukcję pojazdów.
Kolejka produkcyjna: element Warsztatu. Jest to ciąg przedmiotów zaplanowanych do produkcji.
Wejściówka na aukcję pojazdów: zaproszenie, które umożliwia graczom udział w aukcji pojazdów-nagród za obligacje na koniec bieżącego wydarzenia.
Fronty: obszary, na które podzielona jest arena gry. Łącznie istnieją trzy fronty, a każdy z nich posiada własną mechanikę gry i warunki dostępu. Każdy kolejny front posiada mniej prowincji, lepsze nagrody, ale wymaga też ostrzejszej rywalizacji.
Premie: klanowe i osobiste ulepszenia, które są dostępne w prowincjach i nadawane posiadającym je klanom.
Technologie: specjalne korzyści uzyskiwane przez klany dzięki inwestowaniu uprzednio zdobytych punktów sławy.
Laboratorium: dostawca technologii. Technologie można nabyć za punkty badań, które otrzymuje się, wymieniając klanowe punkty sławy i wypełniając zadania klanowe.
Inwestycja: specjalna mechanika do wymiany klanowych punktów sławy na punkty badań, których potrzebujecie do zakupu technologii. Jeśli klan posiada prowincje na frontach i użyje mechaniki Inwestycji, zostanie on automatycznie usunięty z mapy.
Aukcje inwazyjne: połączenie inwazji i aukcji, w którym niektóre klany licytują inwazję z użyciem klanowych punktów sławy, podczas gdy inne klany uczestniczą za pośrednictwem premii i technologii lub atakując lądem.
Zadania klanowe: zadania, które po ukończeniu umożliwiają klanom zdobywanie klanowych punktów sławy, punktów badań oraz różnych technologii.
Mapy:
Jeśli drużyna zniszczy w bitwie 0 pojazdów przeciwnika, żaden gracz tej drużyny nie otrzyma zasobów na koniec tej bitwy.
MODUŁ | EFEKT |
---|---|
System kontroli ognia | -20% do rozrzutu działa |
Dodatkowe płyty pancerne | +20% do wytrzymałości pojazdu +25% do wagi pojazdu |
Ciężkie ładunki | +15% do uszkodzeń na strzał +20% do czasu celowania |
System klimatyzacji | +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi |
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa | +10% do wytrzymałości pojazdu +10% do wagi pojazdu |
System doładowania | +20% do mocy silnika |
DNI POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (W DNIACH GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 3000 |
3 | 2000 |
4 | 1000 |
5+ | 0 |
DNI POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (W DNIACH GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 12 000 |
2 | 9000 |
3 | 6000 |
4 | 3000 |
5+ | 0 |
LICZBA POSIADANYCH PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM | NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
---|---|
1 | — |
2 | — |
3 | — |
4 | 18 000 |
5 | 18 000 |
6 | 36 000 |
7 | 36 000 |
8+ | 90 000 |
EFEKT | TECHNOLOGIE | PREMIE |
---|---|---|
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Fronty podstawowy, zaawansowany i elitarny | |
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym | Fronty podstawowy, zaawansowany i elitarny | |
Osobiste punkty sławy w bitwach | Fronty zaawansowany i elitarny | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym | Front podstawowy | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym | Fronty podstawowy i zaawansowany | |
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terytorium frontu elitarnego | Front elitarny | |
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje | ||
Skrócony czas blokady pojazdu | ||
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań | ||
Zwiększona premia za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy |
Przykład Dwadzieścia trzy klany zgłosiły się do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym. Dwa klany posiadają prowincje, które zapewniają odpowiednie premie, a cztery klany kupiły zgłoszenie w laboratorium. Czternaście klanów zalicytowało za pomocą klanowych punktów sławy. Trzy klany zaatakowały daną prowincję lądem. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew zostanie stworzona drabinka turnieju. Obejmie ona sześć klanów, które posiadają odpowiednie premie (dwa klany posiadające prowincje i cztery klany, które wykupiły technologie), dziesięć klanów, które złożyło najwyższe oferty w punktach sławy klanu i trzy klany, które zaatakowały prowincję lądem. Cztery klany, które złożyły najniższe oferty na aukcji, nie wezmą udziału w turnieju.
Przykład Dziesięć klanów złożyło identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym. Oprócz tego do aukcji zgłosiły się dwa klany posiadające odpowiednie technologie. W tym przypadku aukcję wygra osiem klanów – dwa klany posiadające technologie i sześć klanów, które złożyły oferty wcześniej od innych klanów.
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turnieje w prowincji startowej na froncie podstawowym | 1 |
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym | 5 |
Bitwa z właścicielem prowincji na wszystkich frontach | 5 |
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
≤1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
≥1451 | 2,0 |
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
12 | 5 |
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
20 | 13 |
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
30 | 15 |
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
40 | 17 |
Gracze z przegranej drużyny otrzymają osobiste punkty sławy jedynie w oparciu o wyniki bitew, w których ich drużyna zniszczyła przynajmniej 5 pojazdów przeciwnika.
NAZWA ZADANIA | NAGRODA | WARUNKI ZADANIA | LICZBA WYPEŁNIEŃ |
---|---|---|---|
Uderzenie omijające | 5000 klanowych punktów sławy | Zdobyć prowincję na froncie zaawansowanym | 3 |
Doświadczony najeźdźca | Technologia: darmowe zgłoszenie na front zaawansowany | Zająć 10 prowincji na froncie zaawansowanym | 1 |
Przycelowanie | 50 punktów badań | Zniszczyć 50 pojazdów przeciwników na dowolnym froncie | 2 |
Uderzenie testowe | 100 punktów badań | Zdobyć prowincję na froncie podstawowym | 3 |
Uderzenie kończące | Technologia: +20% do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Zdobyć prowincję na froncie elitarnym | 1 |
Siła uderzeniowa | 5000 punktów badań | Wygrać bitwę na froncie elitarnym (łącznie z bitwami aukcji inwazyjnych) | 2 |
LICZBA „NIESTAWIEŃ SIĘ” W OKRESIE ROZLICZENIOWYM | MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Kary nie zostaną nałożone | 3 dni |
2 | 5 | –10% | |
3 | 3 | –10% | |
4 | 1 | –10% |
Klany, które zignorują mechanikę kar i zbiorą je w dużych ilościach, mogą podlegać dodatkowym środkom innego rodzaju.
Nagrody przyznawane w wydarzeniu Epoka żelaza dzielą się na nagrody osobiste i klanowe. Te nagrody są przyznawane na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich (osobistych i klanowych) Alejach Sław.
Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na nagrody.
Jedynie klany i gracze, którzy zdołali wejść do Alei Sław będą brani pod uwagę w obliczeniach zakresu graczy, którym zostaną przyznane nagrody.
Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać co najmniej pięć bitew w wydarzeniu.
Wśród nagród za miejsca w klasyfikacji osobistej znajdują się obligacje, odznaki i medale.
Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej jest obliczany następująco:
Do liczby obligacji jest stosowany współczynnik oparty o miejsce klanu, jak pokazano poniżej. Z tego powodu nagroda może zostać pomnożona nawet do siedmiu razy!
OD | DO | OBLIGACJE |
---|---|---|
0% | 1% | 1000 |
1% | 2% | 950 |
2% | 3% | 900 |
3% | 5% | 850 |
5% | 10% | 800 |
10% | 15% | 750 |
15% | 20% | 700 |
20% | 25% | 600 |
25% | 50% | 500 |
50% | 75% | 250 |
Epoka żelaza: Medal Epickie zwycięstwo | Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Medal Zwycięzca Epoki żelaza | Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Medal Epoka żelaza – Najlepsza 10 | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 10 na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. Nie jest przyznawany, jeśli otrzymano już medal medal Zwycięzca Epoki żelaza. |
Medal Epoka żelaza – Najlepsza 100 | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 100 na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. Nie jest przyznawany, jeśli otrzymano już medal medal Zwycięzca Epoki żelaza lub medal Epoka żelaza – Najlepsza 10. |
Medal Uczestnik Epoki żelaza | Należy rozegrać przynajmniej pięć bitew w czasie wydarzenia Epoka żelaza. |
Legenda mapy globalnej |
Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla klanu należącego do 1% najlepszych klanów od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Bohater Epoki żelaza |
Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszych 10% na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Gracze, którzy otrzymali medale, odznakę Legenda mapy globalnej lub odznakę Bohater Epoki żelaza, uzyskają również zestaw sześciu podobnych naklejek.
Najlepszych 4000 graczy w wydarzeniu pod względem uzyskanych osobistych punktów sławy otrzyma nowy historyczny styl 3D dla 121B, który można zdobyć tylko na mapie globalnej.*
Najlepszych 10% graczy klanowych, którzy dostali się do Alei Sław podczas wydarzenia, otrzyma Styl 2D Poszukiwacz. Ten wygląd można zastosować na dowolnym pojeździe z VIII-X poziomu w Waszym garażu.
Można wybrać jedynie pojazd, którego nie macie w garażu.
Osobiste punkty sławy można wymienić na premie-nagrody do 18 sierpnia o 10:00 CEST (UTC +2).
Wszystkie premie-nagrody i ich koszty w osobistych punktach sławy będą dostępne wyłącznie w kliencie gry w sekcji wydarzenia Epoka żelaza na ekranie klanowym.
Wszystkie pojazdy-nagrody posiadają zestaw personalizujący Weteran. Wszyscy gracze, którzy wcześniej otrzymali Carro da Combattimento 45 t za miejsce w Alei Sław, otrzymają zestaw personalizujący Weteran dla Carro da Combattimento 45 t przed rozpoczęciem wydarzenia Epoka żelaza.
Gracze klanowi będą mieli okazję zdobyć nowy styl 2D Wojownik Wschodu za osobiste punkty sławy. Ten wygląd można zastosować na dowolnym pojeździe z VIII-X poziomu w Waszym garażu.
Pozostałe cztery style klanowe 2D (Płomień, Przepowiednia, Zemsta i Żniwiarz) z poprzednich wydarzeń można również otrzymać za osobiste punkty sławy. Weźcie udział w wydarzeniu Epoka żelaza, aby uzupełnić swoją kolekcję!
Styl 2D Zemsta
Styl 2D Przepowiednia
Styl 2D Żniwiarz
Dla pojazdów-nagród X poziomu w wydarzeniu Epoka żelaza są dostępne dwa style 3D: Hellraiser dla M60 i Namenlos dla VK 72.01 (K).
Styl 3D Namenlos
Styl 3D Hellraiser
Pamiętajcie, że w przypadku nielegalnych działań oficerów klanu lub włamań na konta, niektóre mechaniki w wydarzeniu Epoka żelaza, które są nieodwracalne, mogą wpłynąć na postęp klanu. Prosimy o poważne potraktowanie kwestii bezpieczeństwa i rozważenie następujących trzech wskazówek przed rozpoczęciem wydarzenia:
W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:
OD | DO | MNOŻNIK KLANU |
---|---|---|
0% | 1% | 7 |
1% | 2% | 6,5 |
2% | 3% | 6 |
3% | 5% | 5,5 |
5% | 10% | 5 |
10% | 15% | 4 |
15% | 20% | 3 |
20% | 25% | 2,5 |
25% | 50% | 2 |
50% | 100% | 1 |
Na przykład, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy w Alei Sław, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) * 5 (mnożnik klanu) = 4000 obligacji.
Gracze otrzymają mnożnik klanu, do którego należą w momencie zakończenia wydarzenia i pod warunkiem, że rozegrali przynajmniej pięć bitew jako członek tego klanu podczas wydarzenia Epoka żelaza od momentu ostatniego dołączenia do tego klanu.
W przeciwieństwie do innych nagród, złoto jest przydzielane za zajęcie określonego miejsca lub zakończenie na szczycie klasyfikacji. Całkowita pula 4 200 000 szt. złota zostanie rozdzielona pomiędzy klanami według następującego schematu:
POSITION | REWARD |
---|---|
1 | 165 000 złota |
2 | 125 000 złota |
3 | 85 000 złota |
4 | 80 000 złota |
5 | 75 000 złota |
6 | 70 000 złota |
7 | 65 000 złota |
8 | 60 000 złota |
9-10 | 55 000 złota |
11-12 | 50 000 złota |
13-25 | 45 000 złota |
26-49 | 41 000 złota |
50-74 | 20 000 złota |
75-129 | 14 000 złota |
130-189 | 6 000 złota |
190-210 | 3 000 złota |
Aby wziąć udział w aukcji, gracz powinien wyprodukować specjalną wejściówkę na aukcję pojazdów w Warsztacie dostępną od 4 sierpnia do 18 sierpnia. Uwaga: Jeśli gracz otrzymał pojazd za osobiste punkty sławy, nie będzie mógł wziąć udziału w aukcji pojazdów-nagród, nawet jeśli ma wejściówkę.
Aukcja rozpocznie się 4 sierpnia 10:00 CEST (w momencie rozpoczęcia okresu wymiany osobistych punktów sławy na premie-nagrody)* i zakończy się 18 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2).
Gracze muszą złożyć ofertę o wartości co najmniej 5000 obligacji.
Osobiste punkty sławy można wymienić na obligacje i użyć w aukcji.
Gracz może wycofać swoją ofertę w dowolnym momencie i złożyć inną ofertę.
Po zakończeniu aukcji 3500 graczy, którzy złożyli najwyższe oferty, otrzyma wybrane przez siebie pojazdy.
Jeśli wielu graczy złoży najniższą wygrywającą ofertę, pojazd otrzymają gracze, którzy złożyli ją najwcześniej.
Przegrane oferty zostaną zwrócone graczom, którzy je złożyli.
*Data rozpoczęcia aukcji może ulec zmianie.
ź: WoT