hello
Front podstawowy: Klasztor, Berlin, Urwisko, El Halluf, Ensk, Erlenberg, Zatoka rybacka, Autostrada, Himmelsdorf, Karelia, Lakeville, Dębina, Malinowka, Kopalnie, Przełęcz, Murowanka, Overlord, Rzeka Perłowa, Pilzno, Prochorowka, Redshire, Ruinberg, Piaszczysta rzeka, Cichy Brzeg, Linia Zygfryda, Step, Tundra, Westfield
Front zaawansowany: Urwisko, El Halluf, Ensk, Erlenberg, Zatoka rybacka, Autostrada, Himmelsdorf, Lakeville, Dębina, Malinowka, Kopalnie, Murowanka, Rzeka perłowa, Prochorowka, Redshire, Piaszczysta rzeka, Cichy Brzeg, Linia Zygfryda, Step, Tundra, Westfield
Front elitarny: Urwisko, Ensk, Himmelsdorf, Dębina, Malinowka, Kopalnie, Murowanka, Prochorowka, Redshire, Piaszczysta rzeka, Cichy Brzeg, Step, Westfield
Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne zasoby. Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
Zasoby zdobyte w bitwie mogą zostać wykorzystane do tworzenia komponentów. Komponenty mogą być następnie wykorzystane do produkcji różnych przedmiotów.
Złom jest przedmiotem bazowym, z którego można uzyskać dalsze zasoby. W warsztacie złom można wykorzystać w celu otrzymania różnych surowców: metali żelaznych, metali nieżelaznych i części zamiennych. Proces przekształcania złomu na inne zasoby jest błyskawiczny.
Wszystkie przedmioty mogą zostać rozłożone na zasoby. Proces przekształcania złomu na inne zasoby jest błyskawiczny. Ilość otrzymanych zasobów będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.
Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot (włączając w to pojazdy). Jednak jest możliwość nastawienia kolejki produkcyjnej.
Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), zasoby zostaną w całości zwrócone do magazynu.
W Warsztacie znajduje się dziennik bitewny. Pokazuje on ilość zasobów, które zostały zdobyte we wszystkich bitwach od czasu rozpoczęcia wydarzenia.
Warsztat będzie dostępny do czasu zakończenia wymiany punktów sławy na premie-nagrody – 10 marca, 09:00 CET (UTC+1).
Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane zasoby zostaną usunięte.
Skonstruowane pojazdy zostaną przyznane graczom w ciągu kilku dni po zakończeniu okresu wymiany punktów sławy na premie-nagrody i podsumowania aukcji pojazdów-nagród. Pojazdy zostaną przyznane 11 marca*.
W czasie wydarzenia wytworzyć można tylko jeden pojazd premium oraz wejściówkę na licytację pojazdu, dlatego wyboru należy dokonać z wyprzedzeniem.
W ramach wydarzenia wszyscy uczestnicy otrzymają eksperymentalne moduły, które wpłyną na techniczne charakterystyki pojazdów. Moduły te będzie można wykorzystać jedynie na mapie globalnej.
Na pojeździe może być zamontowany tylko jeden moduł eksperymentalny. Będzie on aktywny tylko przez jedną bitwę (moduł nie zostanie usunięty w przypadku technicznego zwycięstwa). Te moduły można demontować i montować ponownie na pojazdach.
Moduły eksperymentalne nie mogą być montowane na działach samobieżnych.
Po rozpoczęciu wydarzenia i zalogowaniu się do klienta gry, gracze otrzymają 3 moduły eksperymentalne każdego typu. Nie można ich będzie uzupełnić podczas wydarzenia.
Podczas bitwy, jeśli moduł eksperymentalny został zamontowany na pojeździe, będzie on oznaczony specjalnym znacznikiem w interfejsie bitwy.
Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.
MODUŁ | EFEKT |
---|---|
System kontroli ognia | +20% do stabilizacji działa |
Dodatkowe płyty pancerne | +20% do wytrzymałości pojazdu +25% do wagi pojazdu |
Ciężkie ładunki | +15% do zadanych uszkodzeń +20% do czasu celowania |
System klimatyzacji | +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi |
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa | +10% do wytrzymałości pojazdu +10% do wagi pojazdu |
System doładowania | +20% do mocy silnika |
Aby otrzymać moduły eksperymentalne, należy zalogować się do klienta gry po rozpoczęciu wydarzenia.
DNI POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (W DNIACH GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 3000 |
3 | 2000 |
4 | 1000 |
5+ | 0 |
Zatem, jeśli klan zajmie prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 klanowych punktów sławy. Jeśli klan posiada prowincję w drugim dniu, otrzymuje 3000 klanowych punktów sławy; posiadanie prowincji trzeciego dnia zapewni 2000 klanowych punktów sławy itd.
DNI POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (W DNIACH GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 12 000 |
2 | 9000 |
3 | 6000 |
4 | 3000 |
5+ | 0 |
LICZBA POSIADANYCH PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM | NAGRODA W PUNKTACH SŁAWY |
---|---|
1 | – |
2 | – |
3 | – |
4 | 18 000 |
5 | 18 000 |
6 | 36 000 |
7 | 36 000 |
8+ | 90 000 |
Te klanowe punkty sławy są dodawane na koniec dnia rozgrywek (około 07:00 CEST (UTC+1)). Jednakże, jeśli klan rozpocznie inwestowanie, posiadając grupę prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pełną kwotę w punktach badań za wszystkie klanowe punkty sławy, wliczając nagrodę za posiadanie grupy prowincji. Jeśli klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zakończenia bitew o prowincje, a następnie opuści mapę globalną (nie poprzez rozpoczęcie inwestycji), otrzyma klanowe punkty sławy.
EFEKT | TECHNOLOGIE | PREMIE |
---|---|---|
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Front podstawowy, zaawansowany i elitarny. | |
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym | Front podstawowy, zaawansowany i elitarny. | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym | Front podstawowy | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym | Front podstawowy, front zaawansowany | |
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terytorium frontu elitarnego | Front elitarny | |
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje | ||
Skrócony czas blokady pojazdu | ||
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań | ||
Zwiększona premia za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy |
Gdzie:
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turnieje pretendentów do prowincji startowej na froncie podstawowym | 1 |
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym | 5 |
Bitwa z właścicielem na dowolnym froncie | 5 |
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
≤1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
≥1451 | 2,0 |
Wszyscy gracze w drużynie otrzymają osobiste punkty sławy w równej liczbie poprzez ich akumulację za każdą bitwę stoczoną według następujących zasad:
FRONT | ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA | BITWA Z WŁAŚCICIELEM NA DOWOLNYM FRONCIE | TURNIEJ PRETENDENTÓW DO ZWYKŁEJ PROWINCJI NA DOWOLNYM FRONCIE I TURNIEJ PRETENDENTÓW W AUKCJI INWAZYJNEJ NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM I ELITARNYM |
---|---|---|---|---|
Front podstawowy | 10 | 7 | 14 | 14 |
Front zaawansowany | 10 | 7 | 21 | 21 |
Front elitarny | 10 | 7 | 28 | 28 |
Niezależnie od tego, czy Wasza drużyna wygrała czy przegrała, gracze zdobędą punkty po bitwie tylko, jeśli ich drużyna zniszczyła przynajmniej pięć pojazdów przeciwnika.
Przykład
Klan A pokonał klan B w bitwie przeciwko właścicielowi prowincji na zaawansowanym froncie. Każdy gracz z klanu A (który uczestniczył w bitwie) otrzyma 31 punktów (10 za zwycięstwo na froncie zaawansowanym i 21 za bitwę przeciwko właścicielowi prowincji).
Ponieważ ten system został poddany zmianom, koszt w nagrodach osobistych (na które możecie wymienić Wasze osobiste punkty sławy) również się zmienił. Co więcej, premia, która przyspiesza zdobywanie osobistych punktów sławy, została usunięta z osobistych premii.
Nowy system zdobywania osobistych punktów sławy jest w fazie testów. Po zakończeniu wydarzenia w grze i podsumowaniu wyników, system może zostać zmieniony.
Klany będą miały możliwość inwestowania punktów sławy klanu w punkty badań po specjalnym, korzystniejszym kursie wymiany, przy spełnionych pewnych warunkach: jeśli klan rozegra bitwy w wydarzeniu przez przynajmniej 5 dni nie dokonując uprzednio inwestycji (klany mogą wydawać punkty badań zdobyte z zadań tylko przez pierwsze 5 dni). W takim przypadku, szóstego dnia, klan otrzyma specjalną ofertę inwestycyjną zapewniającą o 50% więcej punktów badań. Ta oferta pozostanie dostępna przez 24 godziny i może zostać złożona klanowi tylko raz w ciągu wydarzenia.
LICZBA BITEW W OKRESIE ROZLICZENIOWYM, W KTÓRYCH KLAN SIĘ NIE POJAWIŁ | MAKSYMALNA LICZNA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Kary nie zostaną nałożone | 3 dni |
2 | 5 | –10% | |
3 | 3 | –10% | |
4 | 1 | –10% |
Nagrody przyznawane w wydarzeniu Konfrontacja dzielą się na nagrody osobiste i klanowe. Przyznawane są na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich Alejach Sław (osobistych i klanowych).
Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie w postaci nagród.
Jedynie gracze i klany, które zdołały wejść do Alei Sław będą brani pod uwagę w obliczeniach graczy, którym zostaną przyznane nagrody.
Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać co najmniej pięć bitew w wydarzeniu.
Wśród nagród za miejsca w klasyfikacji osobistej znajdują się obligacje, odznaki i medale.
Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej wygląda następująco:
OD | DO | OBLIGACJE |
---|---|---|
0% | 1% | 1000 |
1% | 2% | 950 |
2% | 3% | 900 |
3% | 5% | 850 |
5% | 10% | 800 |
10% | 15% | 750 |
15% | 20% | 700 |
20% | 25% | 600 |
25% | 50% | 500 |
50% | 75% | 250 |
Na powyższe sumy obligacji nakładany jest współczynnik zależny od pozycji klanu. Z tego powodu nagroda może zostać zwiększona nawet siedmiokrotnie!
Medal Zwycięzca Konfrontacji | Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. | |
Medal Konfrontacja – Najlepsza 10 | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 10 na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. Nie przyznaje się zdobywcom medalu „Zwycięzca Konfrontacji”. | |
Medal Konfrontacja – Najlepsza 100 | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 100 na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. Nie przyznaje się zdobywcom medalu „Zwycięzca Konfrontacji” i „Konfrontacja – Najlepsza 10”. | |
Medal Uczestnik Konfrontacji | Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Konfrontacja. | |
Medal Epickie zwycięstwo | Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu (na koniec wydarzenia). Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. |
Legenda mapy globalnej | Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu Konfrontacja dla klanu będącego wśród 1% najlepszych klanów. | |
Bohater Konfrontacji | Należy być członkiem klanu, który znalazł się wśród 10% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu. |
Gracze, którzy otrzymali medale, odznakę Legenda mapy globalnej lub odznakę Bohater Konfrontacji uzyskają również zestaw sześciu podobnych naklejek.
Najlepszych 4000 graczy w wydarzeniu pod względem uzyskanych osobistych punktów sławy otrzyma nowy historyczny styl 3D Hellraiser dla XM60 , który można zdobyć tylko na mapie globalnej.* *Ten styl 3D nie zawiera samego pojazdu M60. Element personalizacji otrzymacie nawet, jeśli nie posiadacie czołgu M60 w swoim garażu.
Najlepsze 10%graczy klanowych, którzy dostali się do Alei Sław podczas wydarzenia otrzyma Styl 2D Poszukiwacz. Ten widowiskowy wygląd można zastosować na dowolnym pojeździe VIII–X poziomu z Waszego garażu.
Gracze klanowi będą też mogli zdobyć nowy styl 2D Żywioł ziemi, który dopełnia serię stylów nawiązujących do żywiołów. Ten wygląd można zastosować na dowolnym pojeździe z VIII–X poziomu w Waszym garażu.
Co więcej, osobiste punkty sławy mogą być wykorzystane, by otrzymać kolejne trzy style z tej serii z poprzednich wydarzeń, a także styl Błyskawica. Weźcie udział w wydarzeniu Konfrontacja, by zebrać całą kolekcję.
Pamiętajcie, że w przypadku nielegalnych działań oficerów klanu lub włamań na konta, niektóre mechaniki w wydarzeniu Konfrontacja, które są nieodwracalne, mogą wpłynąć na postęp klanu. Prosimy o poważne potraktowanie kwestii bezpieczeństwa i rozważenie następujących trzech wskazówek przed rozpoczęciem wydarzenia:
1. W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:
OD | DO | MNOŻNIK KLANU |
---|---|---|
0% | 1% | 7 |
1% | 2% | 6,5 |
2% | 3% | 6 |
3% | 5% | 5,5 |
5% | 10% | 5 |
10% | 15% | 4 |
15% | 20% | 3 |
20% | 25% | 2,5 |
25% | 50% | 2 |
50% | 100% | 1 |
Na przykład, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy w Alei Sław, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) * 5 (mnożnik klanu) = 4000 obligacji.
2. Gracz otrzyma mnożnik klanu jedynie z klanu, do którego należy w chwili zakończenia wydarzenia oraz jeśli stoczył co najmniej 5 bitew w wydarzeniu Konfrontacja jako członek wybranego klanu, licząc od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu.
3. W przeciwieństwie do innych nagród, złoto w grze będzie rozdzielone w oparciu o konkretne miejsce, a nie o odsetek (%) graczy. Całkowita pula 7 000 000 złota zostanie rozdzielona pomiędzy klanami według następującego schematu:
Miejsca 1–10MIEJSCE | NAGRODA |
---|---|
1 | 165 000 złota |
2 | 125 000 złota |
3 | 85 000 złota |
4 | 80 000 złota |
5 | 75 000 złota |
6 | 70 000 złota |
7 | 65 000 złota |
8 | 60 000 złota |
9–10 | 55 000 złota |
MIEJSCE | NAGRODA |
---|---|
11–12 | 50 000 złota |
13–25 | 45 000 złota |
26–49 | 41 000 złota |
50–74 | 33 000 złota |
75–129 | 25 000 złota |
130–189 | 16 500 złota |
190–220 | 12 500 złota |
221–320 | 8 000 złota |
321–350 | 4 000 złota |
Aby uczestniczyć w aukcji pojazdów-nagród, gracz musi wyprodukować w warsztacie specjalną wejściówkę na licytację pojazdu. Wejściówka może być wytworzona wyłącznie w okresie od 7 lutego do 21 lutego. Uwaga: Jeśli gracz otrzymał pojazd za osobiste punkty sławy, nie będzie mógł wziąć udziału w aukcji pojazdów-nagród, nawet jeśli ma wejściówkę.