PanzerNews - Mapa Globalna: 15 sezon

Mapa Globalna: 15 sezon

Szykujcie się, zwołajcie członków swojego klanu i jeszcze raz przygotujcie się do walki o globalną dominację, wraz z powrotem mapy globalnej w 15. sezonie! 

Tym razem na poziomie X jest jeszcze więcej prowincji, o które możecie zawalczyć; powróciła mechanika warsztatów; niektóre przepisy zostały poprawione, a wybór map uległ nieznacznym zmianom, aby rozgrywki nie straciły rozmachu. Czytajcie dalej i dowiedzcie się wszystkiego, co należy wiedzieć o 15. sezonie.

Cechy główne

15. sezon nie będzie odbiegał od tradycyjnego formatu 15 na 15 dla poziomu X oraz formatu 10 na 10 dla frontu poziomu VIII.

Warsztat i zasoby

W 15. sezonie gracze będą mieli dostęp do Warsztatu, w którym będą mogli wytwarzać wzory kamuflaży i zestawy naklejek projekcyjnych, korzystając z zasobów zdobytych po bitwach na mapie globalnej.

Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne zasoby.

Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:

  • Wynik bitwy: zwycięstwo/porażka. Klan zdobędzie więcej zasobów w przypadku zwycięstwa.
  • Liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika: Im więcej zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów, tym więcej zasobów (pojazdy zniszczone pod koniec bitwy są wliczane, bez względu na to, kto je zniszczył).

Przedmioty, które można wyprodukować w warsztacie w czasie 15. sezonu:

  • Kamuflaż Elitarny klanowy (lato)
  • Kamuflaż Kamienna pustynia (pustynia)
  • Kamuflaż Zimowy las (zima)
  • Zestaw naklejek: Sophie, Sabrina i Mariya

Złom to podstawowy zasób, którego można użyć, by otrzymać inne zasoby. W Warsztacie gracze mogą używać złomu do produkcji innych zasobów: materiałów barwiących, rozpuszczalników, materiałów i narzędzi. Konwersja złomu na inny zasób jest natychmiastowa.

Zasoby są wykorzystywane do produkcji komponentów: kabin malarskich, wzorów malarskich, farb i podkładów.

Wszystkie przedmioty mogą zostać rozłożone na komponenty. To proces natychmiastowy, ale ilość otrzymanych zasobów będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.

Komponenty są wykorzystywane do produkcji wzorów kamuflażu.

Jednocześnie można wyprodukować tylko jeden przedmiot, ale możliwe jest ustawienie kolejki produkcyjnej.

Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), zasoby zostaną w całości zwrócone do magazynu.

W Warsztacie gracze znajdą dziennik bitewny. Wyświetla on liczbę zasobów zdobytych we wszystkich bitwach od początku 15. sezonu.

Warsztat będzie dostępny do końca sezonu (27 listopada, 09:00 CET (UTC+1)).

Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane zasoby zostaną usunięte.

Stworzone w Warsztacie przedmioty zostaną przekazane na konto gracza natychmiast po ich wyprodukowaniu. Wyprodukowane wzory kamuflażu zostaną przyznane natychmiast (3 elementy na kraj, łącznie 33 elementy). Wytworzone naklejki zostaną przyznane w zestawach po 3 sztuki na każdą naklejkę. Liczba przedmiotów, które można wyprodukować w trakcie sezonu nie jest ograniczona.

Grafika poglądowa, interaktywna wersja na oficjalnej stronie WoT.

Glob

Prowincje Firefly

Poziom VIII:

Prowincje Firefly ponownie będą się składać z małej grupy 3 przylegających prowincji na strefę czasową i będą zmieniać pozycję w poniedziałek każdego tygodnia.

Poziom X:

Prowincje Firefly zostaną wyłączone, ale będzie kilka prowincji o wysokim dochodzie.

Specjalne wydarzenia na mapie

  • W specjalnych prowincjach gra odbywać się będzie na rzadko wykorzystywanych mapach
  • Gracze będą toczyć bitwy w lokacji (na mapie), o którą walczą, np. na mapie Studzianki, aby zdobyć prowincję Studzianki, na mapie Lakeville, aby zdobyć prowincję Zurych, będą też musieli wygrać operację Overlord, aby przejąć prowincję Le Havre itd.
  • Lista specjalnych prowincji: Studzianki, Charków, Paryż, Pilzno, Zurych, Mińsk, Madryt, Le Havre

Zasady ogólne

PRZEWODNIK PO MAPIE GLOBALNEJ

Daty sezonu

15. sezon będzie trwał od 15 września, 10:00 CEST (UTC+2) do 27 listopada, 09:00 CET (UTC+1).

25 października zmieniamy czas na CET, ale nie martwcie się, okna czasowe zostaną odpowiednio dopasowane i nie będziecie musieli nic zmieniać ze swojej strony. Przed zmianą: 17:00–20:00 UTC (19:00–22:00 CEST) Od 25 października: 18:00–21:00 UTC (19:00–22:00 CET)

Pole bitwy

Na mapie globalnej będą dostępne prowincje zwykłe, aukcyjne i inwazyjne.

Pole bitwy jest podzielone na strefy o zróżnicowanych poziomach dochodów, w tym takie pozbawione wpływów.

Na mapie znajdzie się łącznie 800 prowincji (500 dla poziomu X i 300 dla poziomu VIII), przy czym ok. 23% z nich będą stanowić prowincje startowe, a ok. 4% aukcyjne dla poziomu X. W przypadku poziomu VIII ok. 25% z nich będzie prowincjami startowymi, a ok 5% aukcyjnymi.

POZIOM X

POZIOM VIII

  • Klasztor
  • Berlin
  • Urwisko
  • El Halluf
  • Ensk
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Paryż
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Studzianki
  • Westfield
  • Klasztor
  • Urwisko
  • El Halluf
  • Ensk
  • Autostrada
  • Himmelsdorf
  • Karelia
  • Lakeville
  • Malinowka
  • Kopalnie
  • Murowanka
  • Paryż
  • Rzeka Perłowa
  • Prochorowka
  • Redshire
  • Piaszczysta rzeka
  • Cichy Brzeg
  • Westfield

Turnieje inwazyjne i aukcje

  • Liczba zgłoszeń do turniejów inwazyjnych: 32
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan: 6 (jeśli klan ma przynajmniej 90 członków dysponujących pojazdami X poziomu)
  • Klany posiadające prowincje nie mogą przeprowadzać inwazji na mapie globalnej
  • Klany mogą atakować prowincje startowe na lądzie
  • Właściciel prowincji nie może brać udziału w turniejach o prowincje startowe, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje

Dzień pierwszy, ponowny podział świata

  • W pierwszym dniu sezonu wszystkie prowincje mapy globalnej będą prowincjami startowymi. Na koniec okresu aktywności prowincje przestawią się na tryb standardowy, zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu
  • Liczba aplikacji na turnieje inwazyjne pierwszego dnia sezonu: 16
  • Jeżeli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, zostanie ona zaliczona jako porażka dla obu pretendentów

Wpływy i dywizje

  • Koszt dywizji: 0 wpływów
  • Utrzymanie dywizji jest darmowe
  • Moduły dywizji są włączone dla efektu strategicznego

Zasady ogólne

  • Kary są włączone
  • „Mgła wojny” i blokada pojazdów są włączone
  • Przymierza są wyłączone
  • Operacje klanowe są włączone
  • Bunty są włączone

Nagrody

W 15. sezonie klany mogą wygrać nowe zestawy nagród za swoją pozycję w Alei Sław.

  • Gracz: tak jak dotychczas, punkty zwycięstwa przyznawane są za złoto zdobywane na mapie globalnej. W zależności od pozycji klanu, jego członkowie mogą uzyskać style, emblematy za uczestnictwo oraz medale.
  • Klan: obligacje do skarbca klanu w oparciu o pozycję klanu.

Aleja Sław

Front VIII poziomu

MIEJSCE

MEDAL

STYL

EMBLEMATY

NAKLEJKA PROJEKCYJNA

1 Klanowy miejski Dwucyfrowy numer taktyczny
2
3
4 – najlepsze 10% nd.
Najlepsze 10% – 50% nd.
Front X poziomu

MIEJSCE

MEDAL

STYL

EMBLEMATY

NAKLEJKA PROJEKCYJNA

NAKLEJKA PIN-UP

1 Klanowy miejski oraz Zwycięzca Dwucyfrowy numer taktyczny
2
3
4 – najlepsze 10%
Najlepsze 10% – 50% Klanowy miejski nd.
Pierwsze 50% – 75% nd. nd. nd.

Przydział obligacji dla poziomu X

MIEJSCE

OBLIGACJE W SKARBCU

1 90 000 obligacji
2 75 000 obligacji
3 60 000 obligacji
4–10 52 500 obligacji
11–20 45 000 obligacji
21–30 37 500 obligacji
31–40 30 000 obligacji
41–50 20 000 obligacji
51–65 10 000 obligacji
66–100 5 000 obligacji
101–200 2 250 obligacji
Klanowy miejski oraz Zwycięzca

WAŻNE:

  • Na jedno konto przyznawana jest jedna (1) sztuka stylu.
  • Na jedno konto przyznawanych jest sześć (6) sztuk emblematów za uczestnictwo i naklejek.
  • Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew na mapie globalnej podczas 15. sezonu.
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...