hello
Wykorzystajcie pojazdy do wypożyczenia, cieszcie się ulepszonym interfejsem podbijcie prowincje Firefly! Czytajcie dalej i dowiedzcie się wszystkiego, co należy wiedzieć o 17. sezonie.
17. sezon nie będzie odbiegał od tradycyjnego formatu 15 na 15 dla poziomu X oraz formatu 10 na 10 dla frontu poziomu VIII.
Jeśli nie macie żadnych czołgów X poziomu w garażu, możecie je wypożyczyć. Udostępnimy kilka pojazdów dla graczy, którzy chcą wziąć udział w bitwach na mapie globalnej i o twierdzę. Pojazdy do wypożyczenia będą dostępne dla graczy, którzy należą do klanu i przewalczyli przynajmniej 1000 bitew. Następujące pojazdy będą dostępne po stałej cenie w kredytach:
POJAZDY | LICZBA BITEW | KOSZT | LICZBA ZAKUPÓW: |
---|---|---|---|
XObject 140 XT110E5 | 2 bitwy | 0 | 1 |
XObject 140 | 5 bitew | 75 000 | 2 |
XT110E5 | 5 bitew | 75 000 | 2 |
W bitwach klanowych pojazdy do wypożyczenia będą dostępne w trybie testowym. Aby zakupić pojazdy do wypożyczenia przejdźcie do jednej z tych kategorii w sklepie w grze: Pojazdy lub Najlepsze. W tej samej sekcji będziecie mogli w każdym momencie wydłużyć okres wypożyczenia.
Jednostki do wypożyczenia będą wyświetlane w panelu pojazdów w Waszych garażach i oznaczone jako Object 140 CL i T110E5 CL. Tam też wyświetli się liczba bitew dostępna dla tych pojazdów. Dla wygody, dodano też filtr dla klanowych pojazdów, co pozwoli na szybsze znalezienie potrzebnych pojazdów. Po zakończeniu okresu wypożyczenia nie będziecie mogli usunąć tych pojazdów z panelu; zostaną one usunięte krótko po ukończeniu sezonu.
Pod koniec wydarzenia wszystkie wypożyczone pojazdy pozostaną na Waszym koncie. Zostaną one z niego usunięte automatycznie, wraz z ich miejscami w garażu, po pewnym czasie. Kiedy to nastąpi:
Usprawniliśmy ekran przedbitewny i wprowadziliśmy zmiany do mechaniki dobierania drużyny do nadchodzącej bitwy. Do niedawna dowolni członkowie klanu mogli przenosić innych klanowiczów z i na prawą listę (główną), niezależnie od ich roli w klanie i czasu pozostałego do rozpoczęcia bitwy. Nieuczciwi gracze mogli to wykorzystać w celu sabotażu, a ich poczynania mogły skutkować nawet techniczną porażką.
Teraz jedynie gracze z uprawnieniami oficerów (Dowódca, Oficer wykonawczy, Oficer kadrowy i Oficer polowy) będą mogli przenosić siebie i innych graczy z i na prawą listę. To sprawi, że klany będą mogły uczestniczyć w bitwie w pełnym składzie i wykorzystać zaplanowane taktyki. Gracze nieposiadający rangi oficerskiej nie będą mogli przenosić siebie z i na prawą listę.
Nadawajcie stopnie oficerskie swoim klanowiczom z rozwagą!
Pobitewny ekran pozwala teraz także na wybieranie członków drużyny według różnych kryteriów. Selekcja jest przeprowadzana dla każdego gracza osobno i nie wpływa na wyświetlany pozostałym klanowiczom układ drużyny.
Do klanowego dziennika na mapie globalnej dodano teraz zapis głównych aktywności klanu. Teraz każdy klanowicz (oprócz rekrutów i rezerwistów) będzie miał dostęp do informacji o poszczególnych działaniach podjętych przez dowolnego członka klanu na mapie globalnej.
Rozbudowano funkcjonalność ekranu z harmonogramem bitew klanowych. Aby ułatwić orientację klanowiczom, wprowadzono znaczniki klanowych pancernych kompanii (oddziałów). Klanowi oficerowie (Dowódca, Oficer wykonawczy, Oficer kadrowy i Oficer polowy) będą mogli zaznaczyć bitwy, w których powinny wziąć udział poszczególne oddziały.
W sezonie 17. gracze będą mieli dostęp do Warsztatu, w którym będą mogli wytwarzać różne nagrody, korzystając z zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej.
Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
• Klany zarabiają więcej zasobów za zwycięstwo niż za porażkę • Ilość zasobów otrzymanych przez klan zależy od liczby zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów
Przedmioty, które można wyprodukować w Warsztacie:
Jednocześnie można produkować tylko jeden przedmiot. Jednak inne mogą być dodane do kolejki produkcyjnej. Stworzone w Warsztacie przedmioty zostaną przekazane na konto gracza natychmiast po ich wyprodukowaniu. Przedmioty w kolejce produkcyjnej mogą być w niej przesuwane lub całkowicie z niej usunięte, z pełnym zwrotem zasobów do magazynu.
W Warsztacie znajduje się dziennik bitewny. Wyświetla on ilość zasobów zdobytych we wszystkich bitwach od początku 17. sezonu. Warsztat będzie dostępny do końca sezonu (1 grudnia, 09:00 CET (UTC+1)). Wszystkie niewykorzystane zasoby i wyprodukowane komponenty zostaną odliczone.
Poziom VIII:
Prowincje Firefly ponownie będą się składać z małej grupy 3 przylegających prowincji na strefę czasową i będą zmieniać pozycję co drugi piątek.
Poziom X:
Prowincje Firefly zostaną wyłączone, ale będzie kilka prowincji o wysokim dochodzie.
17. sezon będzie trwał od 22 września, 10:00 CEST (UTC+2) do 1 grudnia, 09:00 CET (UTC+1).
31 października zmieniamy czas na CET, ale nie martwcie się, okna czasowe zostaną odpowiednio dopasowane i nie będziecie musieli nic zmieniać ze swojej strony. Do 31 października: 19:00–22:00 CEST (18:00–21:00 UTC) Od 31 października: 19:00–22:00 CET (17:00–20:00 UTC)
Na mapie globalnej będą dostępne prowincje zwykłe, aukcyjne i inwazyjne.
Pole bitwy jest podzielone na strefy o zróżnicowanych poziomach dochodów, w tym te pozbawione wpływów.
Na mapie znajdzie się łącznie 800 prowincji (500 dla poziomu X i 300 dla poziomu VIII), przy czym ok. 23% z nich będą stanowić prowincje startowe, a ok. 4% aukcyjne dla poziomu X. W przypadku poziomu VIII ok. 25% z nich będzie prowincjami startowymi, a ok. 5% aukcyjnymi.
POZIOM X |
POZIOM VIII |
---|---|
|
|
W 17. sezonie klany mogą wygrać nowe zestawy nagród za swoją pozycję w Alei Sław.
Front VIII poziomu
MIEJSCE |
MEDAL |
STYL |
EMBLEMATY |
NAKLEJKA PROJEKCYJNA |
---|---|---|---|---|
1 | Żywioł Ognia | Dwucyfrowy numer taktyczny | ||
2 | ||||
3 | ||||
4 – najlepsze 10% | nd. | |||
Najlepsze 10% – 50% | nd. |
Front X poziomu
MIEJSCE |
MEDAL |
STYL |
EMBLEMATY |
NAKLEJKA PROJEKCYJNA |
NAKLEJKA PIN-UP |
CAT DECAL |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Żywioł Ognia
oraz Żywioł Wody |
Dwucyfrowy numer taktyczny | ||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 – najlepsze 10% | ||||||
Najlepsze 10% – 50% | Żywioł Ognia | nd. | nd. | |||
Pierwsze 50% – 75% | nd. | nd. | nd. |
UWAGA:
MIEJSCE |
OBLIGACJE W SKARBCU |
---|---|
1 | 90 000 obligacji |
2 | 80 000 obligacji |
3 | 60 000 obligacji |
4–10 | 45 000 obligacji |
11–20 | 35 000 obligacji |
21–30 | 30 000 obligacji |
31–40 | 25 000 obligacji |
41–50 | 17 000 obligacji |
51–65 | 8 500 obligacji |
66–100 | 4 000 obligacji |
101–200 | 200 obligacji |