hello
W eksperymentalnym 18. sezonie wprowadzamy zasadniczo nowy model przydzielania złota i obligacji za grę na mapie globalnej.
W dotychczasowych sezonach złoto zdobywały klany. Za przejmowanie prowincji i wypełnianie zadań klanowych do skarbca klanu trafiało złoto, którym zarządzali oficerowie klanu. Zmieni się to w sezonie 18.
Od teraz złoto będą otrzymywać nie tylko klany, lecz także gracze za swoją aktywność na mapie globalnej. Jednocześnie utrzymamy komponent strategiczny – klany będą potrzebowały zdobywać i utrzymywać terytoria, aby zarabiać złoto.
Sezon 18. mapy globalnej już ruszył
Od 25 kwietnia, 05:00 CEST do 20 czerwca, 04:59 CEST (UTC +2)
Ostatni dzień bitew
19 czerwca
Na mapie globalnej pojawi się dzienna klasyfikacja osobista dla graczy. Aby się w niej znaleźć, musicie po prostu walczyć w bitwach na mapie globalnej. Za każdą bitwę wszyscy jej uczestnicy otrzymają osobiste punkty sławy.
Po zdobyciu 15 punktów wejdziecie do klasyfikacji i otrzymacie złoto. Im wyżej znajdziecie się w klasyfikacji, tym więcej złota zdobędziecie. Najmniejsza możliwa do uzyskania nagroda za wejście do klasyfikacji, to 10 złota. Największa nagroda to 40 złota. Dodatkowo ci, którzy znajdują się w górnych 50% klasyfikacji, otrzymają także 15–75 obligacji.
Zgromadzone złoto i obligacje możecie zebrać w dowolnej chwili na tablicy klanów.
Klasyfikacja jest resetowana następnego dnia i cykl się powtarza. Zatem za każdy dzień rozgrywek na mapie globalnej uczestnicy bitew będą zdobywać złoto, a najaktywniejsi i najskuteczniejsi otrzymają także obligacje.
Klany będą nadal otrzymywać złoto i obligacje do skarbca klanowego. Ogólna mechanika dla klanów przypomina tę z dużych wydarzeń, ale jest zdecydowanie prostsza. Tygodniowa klasyfikacja klanowa ułożona zgodnie z punktami sławy klanu pojawi się na mapie globalnej.
Klanowe punkty sławy uzyskiwane są za bitwy, za zdobywanie i utrzymywanie prowincji, a także za wykonywanie zadań klanowych. Klany, które osiągną najwyższe miejsca w klasyfikacji, otrzymają złoto, a najlepsze spośród nich otrzymają również obligacje. Ilość złota i obligacji rozdzielana między klanami zależy bezpośrednio od ogólnej aktywności graczy w danym tygodniu.
Całkowita ilość złota i obligacji rozdzielonych między klanami będzie równa sumie złota i obligacji zdobytych przez graczy za ich klasyfikację osobistą przez cały tydzień. Tygodniowa klasyfikacja klanowa jest resetowana na koniec tygodnia i cykl zaczyna się od nowa.
Z tego względu, im większa liczba graczy będzie brać udział w bitwach na mapie globalnej, tym więcej złota i obligacji otrzymają klany do swoich skarbców.
Zachowaliśmy tradycyjne pamiątkowe nagrody na koniec sezonu. Ogólna klasyfikacja klanowa sezonu pojawi się na mapie globalnej, a na zakończenie sezonu klany otrzymają tradycyjne nagrody: medale, style i naklejki. Dla uczestników tego sezonu przygotowaliśmy nowy styl 2D – Wojownik Północy. W trakcie tego sezonu Warsztat będzie działać normalnie.
Wszyscy gracze w drużynie otrzymają osobiste punkty sławy w równej liczbie poprzez ich akumulację za każdą bitwę stoczoną według następujących zasad:
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA | TURNIEJ PRETENDENTÓW W ZWYKŁEJ PROWINCJI | BITWY Z WŁAŚCICIELEM PROWINCJI |
---|---|---|---|
12 | 5 | 14 | 14 |
Niezależnie od zwycięstwa lub porażki drużyny punkty zostaną przydzielone graczom tylko wtedy, gdy drużyna zniszczy co najmniej pięć pojazdów przeciwnika.
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turniej w prowincji startowej | 1 |
Turniej pretendentów w zwykłej prowincji | 5 |
Bitwa z właścicielem prowincji | 5 |
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
≤1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
≥1451 | 2,0 |
Klany otrzymują 12,000 klanowych punktów sławy za pierwszą zdobytą prowincję. Pierwsze przejęcie prowincji zapewnia klanowe punkty sławy raz na sezon.
Klany otrzymują klanowe punkty sławy za kontrolowanie prowincji. Liczba klanowych punktów sławy za kontrolowanie prowincji zmniejsza się z każdym dniem jej posiadania.
Kiedy prowincja jest wielokrotnie przejmowana (z wyjątkiem przejęcia po opuszczeniu mapy globalnej), bonus pozostaje taki sam, jak gdyby klan posiadał prowincję bez przerwy.
Po opuszczeniu mapy globalnej bonus za posiadanie prowincji znowu jest przyznawany w całości, jak gdyby klan wcześniej nie posiadał tej prowincji.
Przykładowo, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 3,000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.
DNI POSIADANIA PROWINCJI PRZEZ KLAN (W DNIACH GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 12,000 |
2 | 9,000 |
3 | 6,000 |
4 | 3,000 |
5+ | 0 |
LICZBA PROWINCJI POD KONTROLĄ KLANU | NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
---|---|
1 | - |
2 | - |
3 | - |
4 | 18,000 |
5 | 18,000 |
6 | 36,000 |
7 | 36,000 |
8+ | 90,000 |
Wszystkie punkty sławy zdobyte przez klan są gromadzone w klasyfikacji sezonowej. Na zakończenie sezonu wszyscy członkowie klanu otrzymują nagrody zależnie od ich miejsca w klanie.
NAGRODY | |||||
---|---|---|---|---|---|
NAJWYŻSZE MIEJSCE | NAJNIŻSZE MIEJSCE | MEDAL | STYLE | NAKLEJKI | EMBLEMAT ZA UCZESTNICTWO |
1 | — | Style 2D Wojownik Północy i Żywioł ziemi | Tak | ||
2 | — | ||||
3 | — | ||||
4 | Najlepsze 10% | ||||
Najlepsze 10% | Najlepsze 50% | Styl 2D Żywioł ziemi | |||
Najlepsze 50% | Najlepsze 70% | — | — | — |
Styl 2D Wojownik północy
Styl 2D Żywioł ziemi
Na jedno konto przyznawana jest jedna sztuka stylu. Można je przenosić między pojazdami bez ograniczeń. Na jedno konto przyznawanych jest sześć sztuk emblematów za uczestnictwo i naklejek.
Zwycięzca sezonu 18, klasa I | |
Zwycięzca sezonu 18, klasa II | |
Zwycięzca sezonu 18, klasa III | |
Elita sezonu | |
Weteran sezonu |
W sezonie 18. gracze będą mieli dostęp do Warsztatu, w którym będą mogli wytwarzać różne nagrody, korzystając z zasobów zdobytych w bitwach na mapie globalnej.
Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
Przedmioty, które można wyprodukować w Warsztacie:
NAZWA | ZAWARTOŚĆ | LICZBA |
---|---|---|
50 obligacji | 50 obligacji | 10 razy na konto |
Zestaw rezerw osobistych | 3 rezerwy osobiste: +50% PD bojowego przez godzinę 3 rezerwy osobiste: +200% PD załogi przez godzinę 3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD przez godzinę | 5 razy na konto |
Zestaw stylów | Styl 2D Klanowy miejski Styl 2D Zmierzch Styl 2D Cyfrowy, zaadaptowany | Raz na konto |
Najlepszy zestaw | 5 rezerw osobistych: +50% kredytów przez godzinę 5 rezerw osobistych: +50% PD bojowego przez godzinę 5 rezerw osobistych: +200% PD załogi przez godzinę 250 obligacji 750 000 obligacji | Raz na konto |
Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot. Jednak inne mogą zostać dodane do kolejki produkcyjnej. Przedmioty stworzone w Warsztacie zostaną przekazane na konto gracza natychmiast po ich wyprodukowaniu. Przedmioty w kolejce produkcyjnej mogą być w niej przesuwane lub całkowicie z niej usunięte, z pełnym zwrotem zasobów do magazynu.
W warsztacie znajduje się dziennik bitewny. Wyświetla on liczbę zasobów zdobytych we wszystkich bitwach od początku 18. sezonu. Warsztat będzie dostępny do końca 18. sezonu do 20 czerwca, 4:59 CEST. Wszystkie niewykorzystane zasoby i wyprodukowane komponenty zostaną odliczone.
Sezon 18. będzie miał miejsce w Ameryce Południowej. Dochód z prowincji, które są zawsze obecne na mapie, jest wyłączony.
Na mapie globalnej będzie dostępnych łącznie 600 prowincji, z których około 25% będzie prowincjami startowymi.
MAPY | ||
---|---|---|
|
|
|
Okno czasowe sezonu: od 19:00 do 22:00 CEST. W 50% prowincji czas rozpoczęcia bitwy jest przesunięty o 15 minut, zależnie od ich okna czasowego.
Klanowe punkty sławy zostaną odjęte od sumy punktów zdobytych przez klan w ciągu tygodnia. Ta sama liczba zostanie odjęta od ogólnej klasyfikacji klanowej sezonu.
LICZBA OPUSZCZONYCH BITEW W OKRESIE ROZLICZENIOWYM | MAKSYMALNA LICZNA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Bez kar | 3 dni |
2 | 5 | –10% | |
3 | 3 | –10% | |
4 | 1 | –10% |
Powodzenia na polu bitwy!
ź: WoT