hello
To wydarzenie trwa od 29 czerwca 2020, 08:00 UTC, do 13 lipca 2020, 08:00 UTC.
1.1. To wydarzenie zaczyna się 29 czerwca 2020, o 10:00 CEST, a kończy się 13 lipca, 2020, o 10:00 CEST. Ostatnim dniem walk będzie niedziela, 12 lipca.
1.2. Wydarzenie to będzie jednoetapowe i nie będzie miało przerw ani dni wolnych.
1.3. Wszystkie klany (te już istniejące jak i nowo utworzone) będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu.
1.4. Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny. Dostęp do zaawansowanego i elitarnego frontu jest ograniczony.
1.5. Bunty są wyłączone.
1.6. Wszystkie bitwy rozgrywane będą w formacie absolutnym: 15 na 15, pojazdami poziomu X.
1.7. Czas trwania bitwy będzie wynosić 15 minut.
1.8. „Mgła wojny” będzie włączona.
1.9. Kary za niestawienie się w bitwie będą włączone.
1.10. Dochody prowincji w złocie będą wyłączone. Prowincja dostarczy swojemu właścicielowi 1 do 2 specjalnych premii.
1.11. Właściciel prowincji nie bierze udziału w turniejach o prowincje inwazyjne, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje.
1.12. Klany mogą aplikować o turnieje inwazyjne na terytorium podstawowego frontu oraz o aukcje inwazyjne na zaawansowanym oraz elitarnym froncie, pod warunkiem, że posiadają terytoria na jakichkolwiek frontach.
1.13. Klany nie mogą atakować drogą lądową inwazyjnych prowincji na terytorium podstawowego frontu.
1.14. Klany mogą atakować drogą lądową inwazyjne aukcje na zaawansowanych i elitarnych frontach.
1.15. Sztaby są wyłączone. Dywizje można tworzyć w każdej prowincji.
1.16. Dywizje można tworzyć za darmo.
1.17. Moduły dywizji są włączone, ale ograniczone. Wszystkie dywizje są automatycznie wyposażone w moduł batalionu inżynieryjnego, który zmniejsza ograniczenie ruchu pomiędzy posiadanymi prowincjami o 50%.
1.18. Prowincje startowe na terytorium frontu podstawowego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew inwazyjnych.
1.19. Maksymalna liczba uczestników turnieju inwazyjnego wynosi 32.
1.20. W pierwszym dniu „ponownego podziału świata” maksymalna liczba uczestników turniejów inwazyjnych wyniesie 16.
1.21. Prowincje startowe na terytorium frontów zaawansowanego i elitarnego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.
1.22. Maksymalna liczba uczestników aukcji inwazyjnej na terytorium frontu zaawansowanego wynosi 16, a na terytorium frontu elitarnego 8.
1.23. Przesunięcie bitwy o 15 minut jest włączone w 50% prowincji.
1.24. Blokada pojazdów jest włączona w prowincjach frontu elitarnego. Podstawowy czas blokady wynosi 72 godziny.
1.25. Mapy:
Podczas Metalowej wojny, gracze mogą użyć Warsztatu (przez wykorzystanie surowców otrzymanych po bitwach na mapie globalnej), aby skonstruować pojazdy premium poziomów VII i VIII.
Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne surowce.
Ilość surowców jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
Surowce zdobyte w bitwie mogą zostać wykorzystane do tworzenia komponentów. Komponentów można użyć do konstrukcji pojazdów premium.
Złom to podstawowy zasób, którego można użyć, by otrzymać inne surowce. W Warsztacie złom można wykorzystać w celu otrzymania różnych surowców: metali żelaznych, metali nieżelaznych i części zamiennych. Proces przekształcania złomu na inne surowce jest błyskawiczny.
Surowce wykorzystywane są przy składaniu następujących komponentów: części silnika, opancerzenia, uzbrojenia, metalowych elementów oraz narzędzi.
Wszystkie przedmioty mogą zostać rozłożone na komponenty. To proces natychmiastowy, ale ilość otrzymanych surowców będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.
Komponenty są wykorzystywane do konstrukcji pojazdów premium.
Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot (włączając w to pojazdy). Jednak jest możliwość nastawienia kolejki produkcyjnej.
Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), surowce zostaną w całości zwrócone do magazynu.
Uwaga! Produkcja wymaga trochę czasu – pojazd VII poziomu potrzebuje 15 dni, a pojazd VIII poziomu – 16 dni. Gracze powinni wybrać pojazd do skonstruowania z wyprzedzeniem, ponieważ czas jest ograniczony. Podczas wydarzenia można skonstruować tylko jeden pojazd premium.W warsztacie gracze znajdą dziennik bitewny. Pokazuje on ilość surowców, które zdobyliście we wszystkich bitwach od czasu rozpoczęcia wydarzenia.
Warsztat będzie dostępny do końca okresu przewidzianego na wymianę punktów sławy na premie-nagrody, czyli do 30 lipca 2020, o 10:00 (CEST).
Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane surowce zostaną usunięte.
Skonstruowane pojazdy zostaną przyznane graczom w ciągu kilku dni po zakończeniu okresu wymiany punktów sławy na premie-nagrody i podsumowania aukcji obligacji.
W ramach wydarzenia wszyscy uczestnicy otrzymają eksperymentalne moduły, które wpłyną na techniczne charakterystyki pojazdów.
Te moduły będzie można wykorzystać jedynie na mapie globalnej.
Na pojeździe może być zamontowany tylko jeden moduł eksperymentalny. Będzie on aktywny tylko przez jedną bitwę (moduły nie zostanie usunięty w przypadku technicznego zwycięstwa).
Te moduły można demontować i montować ponownie na pojazdach.
Moduły eksperymentalne nie mogą być montowane na działach samobieżnych.
Po rozpoczęciu wydarzenia i zalogowaniu się do klienta gry, gracze otrzymają 3 moduły eksperymentalne każdego typu. Nie można ich będzie uzupełnić podczas wydarzenia. Używajcie ich tylko w ważnych bitwach!
Podczas bitwy i przed nią, jeśli moduł eksperymentalny został zamontowany na pojeździe, będzie on oznaczony specjalnym znacznikiem w interfejsie bitwy.
Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.
MODUŁ | EFEKT |
---|---|
System kontroli ognia | +30% do stabilizacji działa -5% do wytrzymałości pojazdu |
Dodatkowe płyty pancerne | +20% do wytrzymałości pojazdu +30% do wagi pojazdu |
Ciężkie ładunki | +15% do zadanych uszkodzeń +20% do czasu celowania |
System klimatyzacji | +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi |
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa | +5% do wytrzymałości pojazdu +10% do wagi pojazdu |
System doładowania | +20% do mocy silnika |
4.1. Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny.
4.2. Podczas wydarzenia, okno czasowe dla każdego frontu trwa od 19:00 do 22:00 CEST (włącznie).
Trzy fronty charakteryzują się różnymi warunkami dostępu, liczbą osobistych i klanowych punktów sławy, które oferują oraz różnymi strategicznymi mechanikami.
Każda prowincja na mapie globalnej oferuje 1 do 2 premii, które dają strategiczną przewagę klanowi, który je otrzyma.
Przydzielanie premii w prowincjach pozostaje niezmienne w czasie trwania wydarzenia.
5.2.1. Na froncie zaawansowanym klanowe punkty sławy można zdobyć zarówno za bitwy jak i za posiadanie prowincji.
5.2.2. Istnieją cztery sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu zaawansowanego:
5.2.3. Prowincje frontu zaawansowanego zapewniają 10% premii do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego – zob. punkt 8 Zasad).
5.2.4. Posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym jest nagradzane klanowymi punktami sławy. Liczba punktów sławy maleje z każdym dniem jej posiadania. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji. Jeśli klan opuści mapę przed obliczeniem tury, nie otrzyma tych klanowych punktów sławy.
CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (DNI GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 3000 |
3 | 2000 |
4 | 1000 |
5+ | 0 |
Zatem, jeśli klan zajmie prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 klanowych punktów sławy. Jeśli klan posiada prowincję w drugim dniu, otrzymuje 3000 klanowych punktów sławy; posiadanie prowincji trzeciego dnia zapewni 2000 klanowych punktów sławy itd.
5.2.5. Kiedy prowincja jest zajmowana wiele razy (z wyłączeniem zajęcia po inwestycji), bonus nie zmienia się – tak, jakby klan posiadał prowincję bez przerwy. Na przykład, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 1000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.
5.2.6. Inwestowanie zeruje licznik posiadania prowincji. i jeśli zostanie ona ponownie zajęta, przychody są naliczane od nowa.
5.2.7. Front zaawansowany składa się ze 160 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CEST) do 22:00 (CEST).
5.3.1. Na froncie elitarnym klanowe punkty sławy można zdobyć za bitwy, za posiadanie prowincji i za liczbę posiadanych prowincji.
5.3.2. Istnieją dwa sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu elitarnego:
5.3.3. Prowincje frontu zaawansowanego zapewniają 20% premii do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego – zob. punkt 9 Zasad).
5.3.4. Przez analogię do prowincji frontu zaawansowanego i punktu 5.2.4 Zasad, podczas posiadania prowincji, liczba otrzymywanych punktów również zmniejsza się po każdym dniu. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji.
CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (DNI GRY) | KLANOWE PUNKTY SŁAWY |
---|---|
1 | 12 000 |
2 | 9000 |
3 | 6000 |
4 | 3000 |
5+ | 0 |
5.3.5. Klany posiadające grupy prowincji na terytorium frontu elitarnego zdobywają klanowe punkty sławy. Na koniec dnia rozgrywki klany posiadające 4 lub więcej prowincji na terytorium frontu elitarnego są nagradzane klanowymi punktami sławy w zależności od liczby prowincji posiadanych po zakończeniu wszystkich bitew w prowincjach.
LICZBA POSIADANYCH PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM | NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY |
---|---|
1 | 0 punktów |
2 | 0 punktów |
3 | 0 punktów |
4 | 18 000 punktów |
5 | 18 000 punktów |
6 | 36 000 punktów |
7 | 36 000 punktów |
8+ | 90 000 punktów |
Klanowe punkty sławy otrzymywane za posiadanie grup prowincji są dodawane na koniec dnia rozgrywek (o 09:00 CEST). Jednakże, jeśli klan rozpocznie inwestowanie, posiadając grupę prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pełną kwotę w punktach badań za wszystkie klanowe punkty sławy, wliczając nagrodę za posiadanie grupy prowincji.
Jeśli klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zakończenia bitew o prowincje, a następnie opuści mapę globalną (rozpoczynając inwestycję), otrzyma klanowe punkty sławy.
5.3.6. Blokada pojazdów jest włączona w prowincjach frontu elitarnego.
5.3.7. Front elitarny składa się z 15 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CEST) do 22:00 (CEST).
Klan może użyć różnych premii i technologii, aby przyśpieszyć tempo zdobywania punktów sławy.
Te podzielone są na dwie grupy: Technologie, które można kupić w Laboratorium za punkty badań lub otrzymać jako nagrodę za wykonanie zadań klanowych oraz premie które można otrzymać, zajmując i utrzymując prowincje zapewniające takie bonusy. Skutki działania premii i technologii sumują się. Więcej szczegółów znajduje się w punktach 6.3 i 6.4 Zasad.
EFEKT | TECHNOLOGIE | PREMIE |
---|---|---|
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny | |
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym | Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym | Front podstawowy | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym | ||
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terenie frontu elitarnego | Front elitarny | |
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje | ||
Skrócony czas blokady pojazdu | ||
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań | ||
Zwiększona premia za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy |
7.1. W kliencie gry, na ekranie klanu, gracze wymieniają osobiste punkty sławy na osobiste premie, które przyspieszają zdobywanie osobistych punktów sławy.
7.2. Premia osobista za osobiste punkty sławy zostaje aktywowana w chwili jej otrzymania.
8.2. Gracze muszą użyć aukcji inwazyjnych, aby dostać się na front zaawansowany i elitarny.
8.2. Są dwa sposoby na wzięcie udziału w aukcji inwazyjnej: uzyskanie do niej dostępu za pomocą technologii lub premii, albo złożenie oferty w klanowych punktach sławy.
8.3. Główną cechą aukcji inwazyjnych jest to, że może w niej zwyciężyć więcej niż jeden uczestnik. Po aukcji jej zwycięzcy spotykają się w turnieju. Zwycięzca turnieju walczy z właścicielem prowincji. Maksymalna liczba zwycięzców aukcji zależy od frontu – 16 zwycięzców dla frontu zaawansowanego i 8 zwycięzców dla frontu elitarnego.
8.4. Osiem zgłoszeń do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i cztery zgłoszenia do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym są zarezerwowane dla klanów, które uzyskały dostęp, zajmując prowincję z odpowiednią premią lub kupując daną premię w Laboratorium.
8.5. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew wszystkie klany mogą zgłosić oferty na aukcję inwazyjną wyrażone w punktach sławy klanu lub zgłosić podanie o możliwość inwazji, używając posiadanych premii klanu i technologii.
8.6. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. W jej skład wchodzą klany, które zgłaszają się do aukcji inwazyjnej za pomocą premii i technologii, klany, które złożyły najwyższe oferty w punktach sławy klanu i klany, które atakują daną prowincję „z lądu”.
Przykład: 23 klany zgłosiły się do aukcji inwazyjnej frontu zaawansowanego. 2 klany posiadają prowincje zapewniające odpowiednią premię, a 4 wykupiły zgłoszenia w laboratorium. 14 klanów złożyło oferty w klanowych punktach sławy, a 3 zaatakowały tę prowincję „z lądu”. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. Obejmie ona 6 klanów, które posiadają odpowiednie premie (2 klany posiadające prowincje i 4 klany, które wykupiły technologię), 10 klanów, które złożyło najwyższe oferty w punktach sławy klanu i 3 klany, które zaatakowały prowincję „z lądu”. 4 klany, które złożyły najniższe oferty na aukcji, nie biorą udziału w turnieju.8.7. Jeśli kilka klanów złoży identyczne oferty, priorytet otrzymuje klan, który złożył ofertę najwcześniej.
Przykład:10 klanów złożyło identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym. Oprócz tego do aukcji zgłosiły się 2 klany posiadające odpowiednią technologię. W tym przypadku aukcję wygra 8 klanów – 2 klany posiadające technologię i 6 klanów, które złożyły oferty wcześniej od innych klanów.
8.8. Niewykorzystane oferty zostaną zwrócone klanom, które je zgłosiły. 8.9. Bitwy pomiędzy zwycięzcami aukcji i klanami, które atakują prowincję „z lądu” są rozgrywane według standardowych zasad stosowanych w turniejach pretendentów. Oprócz tego do osobistych i klanowych punktów sławy zdobytych w tych bitwach stosowany jest mnożnik x5.
9.1. W ramach wydarzenia klany współzawodniczą o punkty sławy, aby sięgnąć po najcenniejsze nagrody.
9.2. Zarówno klany jak i gracze zdobywają punkty sławy w bitwach.
9.3. W jednej bitwie wszyscy gracze jednej drużyny zdobywają taką samą liczbę punktów sławy, na które wpływa też współczynnik osobistej premii, unikatowy dla każdego gracza.
9.4. Wzór na obliczenie liczby punktów sławy zdobywanych w bitwach:
gdzie:
Współczynnik typu bitwy (Battle_type_c)
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turnieje pretendentów do prowincji startowej na froncie podstawowym | 1 |
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym | 5 |
Bitwa z właścicielem na wszystkich frontach | 5 |
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
≤1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
≥1451 | 2,0 |
9.5.1. W ramach tego wydarzenia osobiste punkty sławy można zdobywać tylko w bitwach.
9.5.2. W trakcie wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie osobiste.
9.5.3. Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie w postaci nagród.
9.6.1. Klanowe punkty sławy można zdobywać, walcząc w bitwach i spełniając specjalne warunki na frontach zaawansowanym i elitarnym.
9.6.2. Dziennik zdobywanych klanowych punktów sławy jest dostępny w profilu klanu na portalu klanów.
9.6.3. Jeśli klan posiadający mniej punktów sławy klanu pokona klan posiadający więcej punktów sławy (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty), 0% różnicy w punktach sławy klanu (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty) zostaje przekazanych od klanu pokonanego do zwycięskiego. Technologie mogą zwiększyć tę wartość o 4% różnicy w klanowych punktach sławy.
Przykład: 2 klany rozegrały bitwę. Zwycięski klan ma na końcu bitwy 1000 punktów sławy klanu, a przegrany klan ma 101 000 klanowych punktów sławy. Różnica w liczbie ich punktów sławy wynosi 100 000. 3% tej różnicy wynosi 3000. Zatem pokonany klan straci 3000 klanowych punktów sławy, które zostaną przekazane zwycięskiemu klanowi.
9.6.4. Klanowe punkty sławy można wydawać na aukcje inwazyjne na frontach zaawansowanych i elitarnych (zobacz 8 Zasad).
9.6.5. Klanowe punkty sławy można wymienić na punkty badań w całości lub częściowo za pomocą mechaniki inwestowania.
9.6.6. Klanowe punkty sławy z uwzględnieniem zainwestowanych punktów są wyświetlane na mapie globalnej, co pozwala na ocenę przeciwników pod względem liczby punktów sławy wydanych na technologie i pod względem tempa zdobywania punktów sławy.
9.7. Ustawiane bitwy są zabronione przez Regulamin. Klany i gracze, którzy naruszą te zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.
9.8. W przypadkach spornych związanych z dodawaniem punktów sławy (podejrzenie ustawionych bitew itp.) administracja rezerwuje sobie prawo do zażądania dostarczenia powtórek z bitwy, zrzutów ekranu i innych informacji związanych z bitwą. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, administracja podejmie decyzję w oparciu o posiadane dane. Zalecamy użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.
10.1. W trakcie wydarzenia klany mogą wypełniać zadania klanowe.
10.2. Te zadania będą nagradzane technologiami, punktami badań i klanowymi punktami sławy.
10.3. Wszystkie zadania klanowe, ich warunki i nagrody są dostępne w interfejsie mapy globalnej.
Siła uderzeniowa Nagroda: 5000 punktów badań Warunki zadania: Wygrać bitwę na elitarnym froncie (łącznie z bitwami aukcji inwazyjnych) Liczba wypełnień: 2 Uderzenie testowe Nagroda: 100 punktów badań Warunki zadania: Zdobyć prowincję na froncie podstawowym Liczba wypełnień: 3 Uderzenie omijające Nagroda: 5000 klanowych punktów sławy Warunki zadania: Zdobyć prowincję na froncie zaawansowanym Liczba wypełnień: 3 Uderzenie kończące Nagroda: Technologia: +20% do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach Warunki zadania: Zdobyć prowincję na froncie elitarnym Liczba wypełnień: 1 Doświadczony najeźdźca Nagroda: Technologia: darmowe zgłoszenie na front zaawansowany Warunki zadania: Zająć 10 prowincji na froncie zaawansowanym Liczba wypełnień: 1 Przycelowanie Nagroda: 50 punktów badań Warunki zadania: Zniszczyć 50 pojazdów przeciwników na dowolnym froncie Liczba wypełnień: 2Klany będą miały możliwość wymiany klanowych punktów sławy na punkty badań przy specjalnym, korzystniejszym kursie wymiany, jeśli klan rozegra w wydarzeniu bitwy przez przynajmniej 5 dni, nie dokonując inwestycji.
Jeśli klan spełni ten warunek, otrzyma specjalną ofertę zainwestowania dającą o 50% więcej punktów badań. Ta oferta pozostanie dostępna przez 24 godziny i może zostać użyta jedynie raz podczas wydarzenia.
Uwaga: data otrzymania nagród może ulec zmianie.
13.1. Suma kar zostanie obliczona z całkowitej sumy klanowych punktów sławy, łącznie z ofertami aukcyjnymi, które zostały złożone, ale nie wygrały.
13.2. Klanowe punkty sławy są odejmowane z konta klanu. Dlatego po nałożeniu kar i rozstrzygnięciu aukcji konto klanu może wskazywać ujemną liczbę punktów sławy klanu.
LICZBA OPUSZCZEŃ W CIĄGU OKREŚLONEGO OKRESU | MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Kary nie zostaną nałożone | 3 dni |
2 | 5 | -10% | |
3 | 3 | -10% | |
4 | 1 | -10% |
Nagrody przyznawane w wydarzeniu dzielą się na nagrody osobiste i klanowe, a przyznawane są na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich Alejach sławy. Dodatkowo wszyscy uczestnicy wydarzenia, którzy zdobyli osobiste punkty sławy, będą mogli je wymienić na premie-nagrody.
Jedynie gracze i klany, które zdołały wejść do Alei Sław będą brani pod uwagę w obliczeniach graczy, którym zostaną przyznane nagrody.
Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać w wydarzeniu co najmniej 5 bitew.
14.1.1. W nagrodę za miejsce zajęte w klasyfikacji osobistej gracze mogą otrzymać styl 3D Stróż Korony dla T95/FV4201 Chieftain, styl Stal damasceńska, obligacje, odznaki oraz możliwość wymiany obligacji na pojazd-nagrodę.
14.1.2. Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej:
Należy zwrócić uwagę, że sumy obligacji podane poniżej są podane ze współczynnikiem zależnym od miejsca zajmowanego przez klan. Z tego powodu nagroda może zostać pomnożona nawet do siedmiu razy!
OD | DO | OBLIGACJE |
---|---|---|
0% | 1% | 1000 |
1% | 2% | 950 |
2% | 3% | 900 |
3% | 5% | 850 |
5% | 10% | 800 |
10% | 15% | 750 |
15% | 20% | 700 |
20% | 25% | 600 |
25% | 50% | 500 |
50% | 75% | 250 |
NAGRODA | WARUNKI | |
---|---|---|
Zwycięzca Metalowej wojny Przyznawany członkom najlepszego klanu w wydarzeniu Metalowa wojna na mapie globalnej. | Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu | |
Najlepsza 10 Metalowej wojny Przyznawany członkom najlepszych 10 klanów w wydarzeniu Metalowa wojna na mapie globalnej | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 10 na koniec wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu Wyróżnienie nie zostanie nadane, jeśli otrzymano nagrodę Zwycięzca Metalowej wojny | |
Najlepsza 100 Metalowej wojny Przyznawany członkom najlepszych 100 klanów w wydarzeniu Metalowa wojna na mapie globalnej | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 100 na koniec wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu Wyróżnienie nie zostanie nadane, jeśli otrzymano nagrodę Zwycięzca Metalowej wojny lub Najlepsza 10 Metalowej wojny | |
Uczestnik Metalowej wojny Nagroda pamiątkowa za aktywny udział w wydarzeniu Metalowa wojna | Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu | |
Epickie zwycięstwo Nagroda dla członków klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu | Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu (na koniec wydarzenia) Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu |
ODZNAKA | WARUNKI | |
---|---|---|
Legenda Mapy globalnej Przyznawana za wyjątkowe osiągnięcia na mapie globalnej | Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu dla klanu będącego wśród 1% najlepszych klanów | |
Bohater Metalowej wojny | Należy znaleźć się w klanie najlepszych 10% w klanowej kwalifikacji po zakończeniu wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu |
Najlepszych 4000 graczy pod względem zdobytych osobistych punktów sławy otrzyma styl 3D Stróż Korony dla T95/FV4201 Chieftain.
Wszyscy gracze, którzy zajmą pierwsze 10% miejsc w klasyfikacji osobistej na koniec wydarzenia, otrzymają styl Stal damasceńska.
Styl ten może być wykorzystany na pojazdach poziomów VIII-X. Można go stosować wielokrotnie na różnych pojazdach z tych poziomów bez ograniczeń.
Gracze, którzy otrzymają medal Legenda Mapy globalnej oraz odznakę, dostaną również zestaw podobnych naklejek (6 szt.).
14.2.1. Gracze, którzy zdobyli osobiste punkty sławy podczas wydarzenia, mogą wymienić je na premie osobiste.
14.2.2. Po zakończeniu wydarzenia cena pojazdów-nagród wyrażona będzie w osobistych punktach sławy. Ich koszt będzie się równał liczbie osobistych punktów sławy zdobytych przez gracza, który zdobył 8000 miejsce w Alei sław. Poza osobistymi punktami, gracze będą potrzebować 4000 obligacji, aby otrzymać pojazd-nagrodę. Pojazdy do wyboru (poziom X):
14.2.3. Można wybrać jedynie pojazd, którego nie macie w garażu.
14.2.4. Wszystkie pojazdy-nagrody posiadają zestaw personalizujący „Weteran”.
14.2.5. Wszystkie premie-nagrody i ich koszty w osobistych punktach sławy będą dostępne wyłącznie w kliencie gry na ekranie klanowym.
14.2.6. Wymiana punktów sławy na premie-nagrody będzie możliwa do 10:00 (CEST), 30 lipca.
Styl 3D Grafit dla Object 907 |
Strzał |
Błyskawica |
Cyfrowy, zaadaptowany | Zdobywca | Zwycięzca |
Zmierzch | Klanowy miejski |
Letni | Zimowy | Pustynny |
14.3.1. W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:
OD | DO | MNOŻNIK KLANU |
---|---|---|
0% | 1% | 7 |
1% | 2% | 6,5 |
2% | 3% | 6 |
3% | 5% | 5,5 |
5% | 10% | 5 |
10% | 15% | 4 |
15% | 20% | 3 |
20% | 25% | 2,5 |
25% | 50% | 2 |
50% | 75% | 1 |
75% | 100% | 1 |
W ten sposób, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) *5 (mnożnik klanu) = 4000 obligacji.
14.3.2. Gracz otrzyma mnożnik klanu jedynie z klanu, do którego należy w chwili zakończenia wydarzenia oraz jeśli stoczył co najmniej 5 bitew w wydarzeniu jako członek wybranego klanu, licząc od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu.
14.3.3. W przeciwieństwie do innych nagród, złoto w grze będzie rozdzielone w oparciu o konkretne miejsce, a nie o odsetek (%) graczy. Całkowita pula nagród wyniesie 8 415 000 szt. złota i zostanie rozdzielona pomiędzy klanami według następującego schematu:
Miejsca 1—10MIEJSCE | NAGRODA |
---|---|
1 | 200 000 złota |
2 | 150 000 złota |
3 | 100 000 złota |
4 | 95 000 złota |
5 | 90 000 złota |
6 | 85 000 złota |
7 | 80 000 złota |
8 | 75 000 złota |
9 | 70 000 złota |
10 | 65 000 złota |
MIEJSCE | NAGRODA |
---|---|
11 | 64 000 złota |
12 | 63 000 złota |
13 | 62 000 złota |
14 | 61 000 złota |
15 | 60 000 złota |
16 | 59 000 złota |
17 | 58 000 złota |
18 | 57 000 złota |
19 | 56 000 złota |
20 | 55 000 złota |
MIEJSCE | NAGRODA |
---|---|
21 | 54 000 złota |
22 | 53 000 złota |
23 | 52 000 złota |
24 | 51 000 złota |
25—45 | 50 000 złota |
46—75 | 40 000 złota |
76—135 | 30 000 złota |
136—195 | 20 000 złota |
196—330 | 10 000 złota |
Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i starać się o wygranie pojazdu-nagrody X poziomu.
15.1. Aukcja rozpoczyna się wraz z otwarciem okna wymiany osobistych punktów sławy na premie-nagrody w dniu 16 lipca, 2020 (10:00 CEST).
Uwaga: data rozpoczęcia aukcji może ulec zmianie. Koniec: 30 lipca, 2020, (10:00 CEST).
15.2. Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i złożyć ofertę w wysokości przynajmniej 5000 obligacji.
Prosimy zauważyć, że osobiste punkty sławy można wymienić na obligacje i użyć w aukcji.
15.3. Gracz może wycofać swoją ofertę w dowolnym momencie i złożyć inną ofertę.
15.4. Po zakończeniu aukcji gracze, którzy złożyli 1000 najwyższych ofert otrzymają pojazd, który wybrali podczas trwania aukcji. Pojazdy zostaną nadane 31 lipca 2020 roku. Jednak ta data może ulec zmianie.
15.5. W przypadku, gdy kilku graczy złoży najniższą ofertę wśród przyjętych, tylko oferty złożone najwcześniej zapewnią otrzymanie pojazdu.
15.6. Złożone oferty, które nie wygrały, zostaną zwrócone składającym je graczom.