Sezonowe nagrody w postaci personalizacji
Podczas Sezonu Karmazynowego Pegaza możecie zdobyć również elementy personalizacji w tematycznym odcieniu. Znajdują się wśród nich unikalny styl progresywny 2D, elementy nieśmiertelników, odznaki, naklejki i jeszcze więcej. Sprawdźcie, co otrzymacie za osiągnięcie każdego z kolejnych stopni!
Żelazo
Żelazny schemat kamuflażu Debiutant dla stylu 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Element nieśmiertelnika: grawerunek Punkty prestiżu
Element nieśmiertelnika: Żelazne tło (Rok Pegaza: Sezon II)
Dodatkowy styl 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Brąz
Brązowy schemat kamuflażu dla stylu 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Element nieśmiertelnika: Brązowe tło (Rok Pegaza: Sezon II)
Dodatkowy styl 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Srebro
Srebrny schemat kamuflażu dla stylu 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Element nieśmiertelnika: Grawerunek Zwycięstwa w Roku Pegaza
Element nieśmiertelnika: Srebrne tło (Rok Pegaza: Sezon II)
Dodatkowy styl 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Złoto
Złoty schemat kamuflażu dla stylu 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Element nieśmiertelnika: Złote tło (Rok Pegaza: Sezon II)
Dodatkowy styl 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Mistrz
Mistrzowski schemat kamuflażu dla stylu 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Oznaka Bronte
Element nieśmiertelnika: Mistrzowskie tło (Rok Pegaza: Sezon II)
25 obligacji dziennie za utrzymanie pozycji w klasyfikacji
Dodatkowy styl 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Legenda
Legendarny schemat kamuflażu dla stylu 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Odznaka Astrape
Naszywka Z woli Zeusa
Element nieśmiertelnika: Legendarne tło (Rok Pegaza: Sezon II)
50 obligacji dziennie za utrzymanie pozycji w klasyfikacji
Dodatkowy styl 2D Niebiański koń (karmazynowy)
Sezonowe odznaki i paski przyznawane są za osiagnięcie stopni mistrzowskiego i legendarnego i zostaną usunięte z Waszego konta na początku każdego nowego sezonu. Aby ponownie je zdobyć, weźcie udział w następnym sezonie i osiągnijcie dobre wyniki!
Zmiany w mapach
Pula map Natarcia powiększa się o trzy kolejne miejsca dopasowane do tego trybu. To Zatoka małży z niewielkimi modyfikacjami, Studzianki z większym obniżeniem na środku i Posterunek, któremu dodano nowe podjazdy na centralne wzgórze. Na każdej z tych map umieszczono też punkty docelowe, a niektóre obiekty zostały dodane lub usunięte.
Posterunek

1. Dodano nowe dojazdy do centralnej części mapy odpowiednio w kwadratach D4-D5 oraz E4. W tych samych kwadratach są też punkty docelowe – Sztab artylerii.
2. Do kwadratu D5 dodano punkt docelowy – Centrum komunikacji i niewielką osłonę dla górnej drużyny.
3. W kwadracie J9 dodano grupę skał, które utrudniają ostrzał z centralnej części mapy na punkt docelowy – Sztab artylerii.
4. W kwadratach F5-F6 jest punkt docelowy – Sztab artylerii i dodano w nim grupę skał zapewniających pojazdom bezpieczną drogę ucieczki.

5. W kwadracie G7 znajduje się punkt zdobycia bazy.

6. W kwadracie J6 jest punkt docelowy – Centrum komunikacji.

7. W kwadracie F9 znajduje się punkt docelowy – Centrum komunikacji.
8. W kwadratach E2-E3 dodano osłonę w formie skał i usunięto florę, aby zbalansować strony i uczynić ostrzał bardziej komfortowym.
9. Usunięto część obiektów w kwadracie D9, aby ułatwić pojazdom rozjeżdżanie się na początku bitwy.
10. W kwadracie J4 usunięto kilka obiektów, aby ułatwić pojazdom rozdzielenie się na początku bitwy.
Studzianki
1. W kwadratach E5-E6 dodano nowe obiekty na polu i usunięto niektóre budynki na terenie fabryki. Ponadto, znajduje się tu punkt docelowy – Sztab artylerii, a dół został powiększony, aby zwiększyć komfort gry z tej pozycji.
2. W kwadratach D5-D6 znajduje się punkt zdobycia bazy z dodatkowym małym schronieniem dla dolnej drużyny.
3. W kwadratach A5-A6 dodano strukturę i trochę roślinności. Jest to również lokalizacja punktu docelowego – Sztab artylerii.

4. W kwadracie B8 jest zlokalizowany punkt docelowy – Centrum komunikacji.

5. W kwadracie B3 jest punkt docelowy – Centrum komunikacji.
Zatoka małży
1. W punkcie docelowym – Sztab artylerii w kwadracie E5 są nowe obiekty zapewniające osłonę przed ogniem przeciwnika.

2. W kwadracie F6 jest jeszcze jeden punkt docelowy – Centrum komunikacji.
3. Kwadraty C2-B3 mają nową osłonę, która pozwala bezpieczniej dotrzeć do punktu docelowego – Sztab artylerii.

4. W kwadracie C3 jest zlokalizowany punkt zdobycia bazy.

5. W kwadracie F3 jest zlokalizowany punkt docelowy – Centrum komunikacji.

6. W kwadracie C6 jest punkt docelowy – Centrum komunikacji.