hello
Dowódcy! Serwer Piaskownicy zostanie uruchomiony 25 listopada, w celu kontynuacji testowania globalnego rebalansowania pocisków i pozostanie aktywny do 9 grudnia.
W poprzednich iteracjach ocenialiśmy zmiany dla wszystkich typów pocisków we wszystkich pojazdach poza działami samobieżnymi Czas ruszyć dalej; w nadchodzącej wersji zachowamy wszystkie zmiany z poprzednich iteracji. Możecie o nich poczytać tutaj, tutaj i tu. Jednak ten test będzie dotyczył dział samobieżnych, czyli następnego ważnego elementu gry, który pozostał niezmieniony podczas poprzednich iteracji.
Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w poprzednich testach. Dane i uwagi, które od Was otrzymaliśmy są niezwykle cenne.
Nowa iteracja testu obejmie zmiany w działach samobieżnych.
W tej iteracji Piaskownicy nie zmienimy parametrów ekonomicznych, misji osobistych, ani wyświetlania statystyk graczy. Tym zajmiemy się po zakończeniu prac nad rebalansowaniem pocisków.
Nasz plan testu W warunkach, które były testowane poprzednio w Piaskownicy, parametry dział samobieżnych nie miały żadnego znaczenia. Rezultaty poprzednich testów to potwierdzają. Zatem potrzebujemy tych zmian. Główne cele tych zmian to:
Planowane zmiany dla dział samobieżnychAby osiągnąć założone cele, działa samobieżne muszą zostać zrebalansowane. W teście pojawią się trzy typy pocisków, a wszystkie zmiany będą testowane na działach samobieżnych poziomów VI i wyższych. Każdy typ pocisku będzie miał swoje przeznaczenie: ogłuszenie, wysokie uszkodzenia lub silna penetracja.
Tym razem poddajemy ewaluacji statystyczne rezultaty zmian, jak i Wasze opinie odnośnie rebalansowania dział samobieżnych, które zasugerowaliśmy w tej iteracji. Tym samym, Wasze opinie będą dla nas niezwykle istotne. Dlatego zależy nam, abyście zagrali i osobiście ocenili pomysł rebalansowania, biorąc pod uwagę wszystkie zmiany, które są testowane na serwerze Piaskownicy.
Nasze oczekiwania Chcemy aby gracze mieli wybór. W zależności od sytuacji na polu bitwy, gracze powinni wybierać pomiędzy możliwością ogłuszania przeciwników, zadania większych obrażeń lub spenetrowaniem pancerza. Możliwość wyboru pomiędzy pociskiem powodującym niższe uszkodzenia, ale ogłuszającym, a pociskiem, który powoduje więcej uszkodzeń bez możliwości ogłuszenia, powinna łącznie zmniejszyć oba parametry: ogłuszenie i uszkodzenia. Efektywność gracza używającego dział samobieżnych będzie bezpośrednio zależeć od umiejętności wyboru typu pocisku, który najlepiej opowiadałaby obecnej sytuacji w grze.
W skrócie: Uszkodzenia zadane przez działa samobieżne powinny się zmniejszyć lub pozostać na obecnym poziomie, a całkowity czas ogłuszenia powinien ulec znacznemu obniżeniu.
Dodatkowe cechy zrebalansowanych dział samobieżnych
Pozostałe parametry pocisków (wartość penetracji, promień rażenia, prędkość pocisku) nie ulegną zmianie. Działa samobieżne utrzymają obecną mechanikę zadawania uszkodzeń pociskami OB.
Chcemy utrzymać obecną mechanikę pocisków OB dla dział samobieżnych w tej iteracji Piaskownicy. Dlaczego? Testowanie pocisków OB dla innych typów pojazdów jest ciągle w toku i zmiana tych parametrów dla dział samobieżnych z pewnością wpłynie na cały etap testowania z powodu znaczącej różnicy pomiędzy pociskami OB dział samobieżnych, a tymi używanymi w innych typach pojazdów.
Naszym celem jest sprawdzenie jak zróżnicowanie typów pocisków wpłynie na statystyki dział samobieżnych bez zmieniania mechaniki ich pocisków OB. Zakładamy, że taka zmiana nie mogła by zostać zastosowana wraz z istniejącymi zmianami wprowadzonymi do pozostałych pojazdów. Promień rażenia pocisków OB używanych przez działa samobieżne jest znacznie wyższy, więc nie skupiamy się na uszkodzeniach zadawanych tymi pociskami.
Zatem na tym etapie testowania nowa mechanika pocisków OB dla dział samobieżnych nie byłaby właściwa. Niemniej jednak, niewykluczone jest, że zostanie ona zastosowana dla dział samobieżnych, ale będzie wymagała dalszych testów w przyszłości.
Format testu Testy przeprowadzone zostaną na oddzielnym serwerze Piaskownicy. W teście mogą uczestniczyć wszyscy gracze. Wszystko co należy zrobić to pobrać klienta testu używając tego linku lub korzystając z platformy WGC.
Serwer będzie odznaczał się przyśpieszonymi postępami i specjalnymi misjami, które jeszcze bardziej ułatwią Wam pięcie się w górę drzewa technologicznego.
Ostatni etap rebalansowania pocisków zostanie przetestowany, kiedy ocenimy te skomplikowane zmiany, z uwzględnieniem wszystkich typów pojazdów Wasz wkład i opinie będą szczególnie ważne dla przyszłości WoT. Prosimy o pobranie klienta i osobiste wypróbowanie poprawionych charakterystyk pojazdów, szczególnie zrebalansowanych dział samobieżnych. Ciekawi jesteśmy też Waszych opinii odnośnie nowego interfejsu okna wyników bitwy.
Wyniki bitwy Przeprojektowane okno wyników bitwy także będzie dostępne na serwerze Piaskownicy.
Lista zmian
Dowódcy! Zmierzajcie ku serwerowi Piaskownicy i testujcie najnowszą iterację do woli.
ź: portal EU