hello
Przycisk zapewniający dostęp do programu rekrutacyjnego będzie umieszczony w garażu, w lewym dolnym rogu. Kliknięcie go przeniesie Was do interfejsu programu.
Możecie również poprosić o unikalny link rekrutacyjny za pośrednictwem oficjalnego portalu World of Tanks. Kierujcie się do sekcji Społeczność, a następnie kliknijcie Powiedz przyjaciołom w rozwijanym menu.
Zaproszenie do uczestnictwa w programie rekrutacyjnym można wysłać potencjalnemu rekrutowi na dwa sposoby:
Kliknięcie w link przeniesie potencjalnego rekruta na stronę z zaproszeniem, gdzie będzie on mógł stworzyć nowe konto lub zalogować się na portalu. Konto gracza jest sprawdzone, by się upewnić, czy może zostać rekrutem. Jeśli rekrut zostanie zweryfikowany pomyślnie, musi potwierdzić swój udział w programie rekrutacyjnym u gracza, który przesłał mu odnośnik (wprowadzenie nazwy gracza zapraszającego jest obowiązkowe).
Każdy gracz, który rozegrał 600 lub więcej bitew losowych w grze może zostać dowódcą i zapraszać rekrutów.
UWAGA: Zaprosić można maksymalnie dwóch rekrutów co cztery miesiące. Po upłynięciu czterech miesięcy rozpoczyna się nowy okres i dowódca może zaprosić dwóch nowych rekrutów.
Możecie zostać zwerbowani przez dowódcę, jeśli spełniony jest któryś z następujących warunków:
Rekruci muszą skorzystać z linku z zaproszeniem, który otrzymali od dowódcy i dołączyć do programu rekrutacyjnego. Następnie dowódca otrzyma kartę rekruta, w odpowiednim oknie.
Program rekrutacyjny 2.0 będzie złożony z sześciu następujących po sobie etapów. Aby ukończyć każdy etap, dowódca i jego rekrut (lub rekruci) muszą współpracować i zdobyć 250 punktów rekrutacyjnych wypełniając specjalne misje w bitwach losowych. Ogółem należy zdobyć 1500 punktów rekrutacyjnych we wszystkich sześciu etapach.
Punkty rekrutacyjne zdobywa się za określone działania w bitwie. Warunki zdobywania punktów rekrutacyjnych są wyświetlane w interfejsie „Sposoby zdobywania punktów rekrutacyjnych”. Możliwe warunki to:
Niektóre z misji dla rekrutów można wypełniać niezależnie, a inne są dostępne wyłącznie podczas gry w plutonie z dowódcą, gdyż punkty rekrutacyjne są współdzielone w jednej „skarbonce”. W przypadku misji plutonowych postępy będą szybsze, gdyż zadania indywidualne i plutonowe można wypełniać jednocześnie. Dowódca nie ma misji indywidualnych, ale może pomagać rekrutowi, grając razem z nim.
UWAGA: Grając jako pluton ze swoim rekrutem, dowódca otrzyma 50% więcej kredytów i PD za bitwę, a rekrut otrzyma 100% więcej PD i kredytów. Jeśli rekrut gra sam, również otrzymuje premię – 50% więcej PD i kredytów.
Wygrywając bitwy i zdobywając punkty rekrutacyjne, dowódca i jego rekrut (lub rekruci) stopniowo zapełniają pasek postępu. Zaraz po ukończeniu pierwszego etapu obaj gracze otrzymają nagrodę, a z każdym ukończonym etapem będą zdobywać ich więcej.
Grafika poglądowa, interaktywna wersja na oficjalnej stronie WoT.
Gdy zamknięty zostanie ostatni z etapów, co również oznaczać będzie wypełnienie kampanii, obaj otrzymają unikalny styl 2D oraz możliwość wyboru czołgu premium. Dowódca otrzyma również specjalną odznakę.
Mówi się, że zrywanie więzi jest bolesne, ale czasem jest to konieczne. Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany w dowolnej chwili przez jedną ze stron.
Kontrakt rekrutacyjny może zostać przerwany na następujące sposoby:
Po zakończeniu kontraktu rekrutacyjnego, jego uczestnicy tracą wszystkie postępy i premie. Gracze zachowają jednak nagrody zdobyte w programie rekrutacyjnym.
Po rozwiązaniu kontraktu rekrutacyjnego, obydwie strony otrzymają o tym powiadomienie.
Ważne: Rozwiązany kontrakt nie może być odtworzony.