hello
Każdy z tych fajnych wozów będzie ekscytującym dodatkiem do Waszego garażu, więc sprawdźcie filmik i poniższy artykuł, żeby zobaczyć, co czyni ich tak wyjątkowymi.
Oba BZ-58-2 i KPz 3 Projekt 07 HK są wyposażeni w permanentny standardowy duży zestaw naprawczy (nic nie kosztuje w kredytach), który zapewnia +15% do szybkości naprawy modułów (w porównaniu do +10% zwykłego dużego zestawu naprawczego).
Choć ten czołg IX poziomu jest „klasycznym” przedstawicielem chińskich czołgów ciężkich, ma kilka szczególnych atutów. „Klasyk” może się pochwalić wysoką wartością uszkodzeń na strzał (520 PW), mocną wieżą z efektywnym pancerzem na przedzie do 380 mm i maksymalną prędkością jazdy naprzód, która pozwala mu dotrzymywać kroku innym czołgom ciężkim (35 km/h). Mniej znane cechy wersji podstawowej to –8° opuszczenia działa i celność 0,37, co sprawia, że dostępna jest opcja rozgrywki opartej na wykorzystywaniu terenu.
Wyświetlone parametry dotyczą pojazdu, w którym każdy członek załogi ma poziom głównej kwalifikacji wyszkolony w 100%. Niektóre charakterystyki pojazdu można ulepszyć jeszcze bardziej dzięki premii dowódcy do poziomu głównej kwalifikacji, atutom i umiejętnościom załogi, a także specjalnym przedmiotom w grze.
Dzięki dobrej celności BZ-58-2 może mierzyć w słabe punkty pancerza przeciwnika, zaś penetracja podstawowych pocisków PP (250 mm) powinna bez problemu sobie z tym poradzić. W przeciwnym przypadku pomogą specjalne pociski APCR z 303 mm przebicia. Prędkość lotu tych pocisków – 1250 m/s – zwiększa Wasze szanse na trafienie skutkujące uszkodzeniami.
Oczywiście mitygacja uszkodzeń to kwintesencja każdego z czołgów ciężkich przełamania i na tym polu niepodzielnie panuje BZ-58-2. Przedni pancerz górnej płyty ma tylko 70 mm grubości rzeczywistej, lecz jest mocno nachylony i odbija wiele pocisków. Boki kadłuba są wystarczająco opancerzone, by móc kątować, lecz należy osłaniać płytę dolną, aby przeciwnik dobrze wymierzonym pociskiem nie wzniecił ognia. Dwa włazy w wieży również są podatne na uszkodzenia, lecz kołysanie się może zakłócić przeciwnikowi celowanie. Zawsze też można wykorzystać ukształtowanie terenu i ustawić się w ten sposób, by włazy nie były widoczne dla oponentów znajdujących się przed Waszym pojazdem. Kiedy nie będzie można uniknąć wymiany ognia, pula z 1900 PW bardzo się przyda.
Jeśli chodzi o wybór wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych i ulepszeń polowych, warto zwiększyć prędkość maksymalną czołgu za pomocą turbosprężarki i przezwojeniem zasilania. Dobrym pomysłem, żeby zmniejszyć ryzyko stanięcia w płomieniach, jest również zmieniona konfiguracja i/lub gaśnica. Mechanizm dosyłający może również skrócić podstawowy czas ładowania wynoszący 15,1 s. Dostosowanie BZ-58-2 może wydobyć to, co najlepsze z tego prostego i skutecznego czołgu. Jednakże, jeśli poszukujecie większej różnorodności taktyk lub po prostu finezji, zerknijcie na kolejny pojazd.
Ten niemiecki niszczyciel czołgów IX poziomu z trybem ostrzału i stożkowatym kadłubem na pierwszy rzut oka przypomina szwedzkiego niszczyciela czołgów wysokiego poziomu. Niemniej jednak KPz 3 Projekt 07 HK gra się zupełnie inaczej: w przeciwieństwie do Szwedów może skutecznie w trybie przemieszczania zadawać uszkodzenia przeciwnikom i jest dość mobilny w trybie ostrzału. To daje szerokie możliwości taktyczne, a jeśli nauczycie się je wykorzystywać, wyzwolicie pełen potencjał tego wyjątkowego pojazdu.
Wyświetlone parametry dotyczą pojazdu, w którym każdy członek załogi ma poziom głównej kwalifikacji wyszkolony w 100%. Niektóre charakterystyki pojazdu można ulepszyć jeszcze bardziej dzięki premii dowódcy do poziomu głównej kwalifikacji, atutom i umiejętnościom załogi, a także specjalnym przedmiotom w grze.
W trybie ostrzału bazowa celność KPz 3 wynosi 0,25, a bazowy czas celowania to 1,5 s. To nam daje snajpera, szczególnie że bazowy pocisk APCR wystrzelony z działa kal. 105 mm podróżuje z prędkością 1480 m/s, a wartości maskowania pojazdu prezentują się wyśmienicie. Co więcej, zasadzkowicz z łatwością może zmienić pozycję. W trybie ostrzału jego prędkość maksymalna w przód i w tył wynosi odpowiednio 20 km/h i 18 km/h, a są to jedynie wartości podstawowe.
W trybie przemieszczania działo KPz 3 jest mniej celne (0,35), lecz może strzelać szybciej, przeładowując w ciągu 6,8 s w porównaniu do9,5 s w trybie ostrzału. Prędkości maksymalne zwiększają się do odpowiednio 65 km/h oraz 25 km/h przy ruchu w przód i w tył.
Ten niszczyciel czołgów jest jak pudełko z narzędziami wypełnione przydatnymi instrumentami, które pomogą sprostać każdemu zadaniu, z jakim możecie się zmierzyć. Ma też specjalną amunicję HEAT z przebiciem wynoszącym 320 mm, który rozbija grube pancerze. Przy miększych bokach zastosujcie pociski odłamkowo-burzące zadające 460 PW uszkodzeń i przebijające 120 mm, co stanowi wartość unikatową wśród tego rodzaju pocisków. Choć ma jedynie grubość 45 mm, pancerz przedni jest ekstremalnie nachylony, co sprawia, że może odbijać nieprzyjacielskie pociski. Pamiętajcie o zasadzie „trzech kalibrów”: sztuczka z rykoszetem nie zadziała przeciwko działom o kalibrze 150 mm i większym. Na koniec, w trybie ostrzału maksymalne opuszczenie działa to -12°, co pozwoli Wam prowadzić ogień z pozycji, z których nikt inny by nie mógł.
Macie pełną kontrolę na tym używaniem tego wielofunkcyjnego pojazdu o dwóch trybach bojowych. Zdrowy rozsadek podpowiada by przejść w tryb ostrzału, jeśli znajdujemy się daleko od przeciwnika i przełączyć się na tryb przemieszczania na koniec bitwy, by wybić oponentów na bliskim zasięgu (prawdopodobnie za pomocą autocelowania). Jednakże z kilkoma poprawkami co do wyposażenia i ustawieniami ulepszenia polowego można przełączyć się na tryb przemieszczania i użyć wysokich wartości uszkodzeń na minutę na średnim zasięgu oraz ekstremalnej wartości opuszczania broni w trybie ostrzału przy wykorzystaniu ukształtowania terenu w zagrywce. Cała zabawa z KPz 3 polega na dokonywaniu interesujących wyborów w garażu i na polu bitwy.
O ile BZ-58-2 kosztuje 24 żetony, to aby nabyć KPz 3 Projekt 07 HK, wydacie już 27 żetonów. Lecz nie ma powodów do zmartwień: możecie zdobyć 21 żetonów w ramach nagród podstawowych i ulepszonych za postępy w sezonie X oraz zdobyć 3 kolejne żetony, kompletując kolekcję. Zatem zdecydowanie możecie postawić sobie za cel zdobycie BZ-58-2 w tym sezonie. Alternatywnie, ponieważ żetony można zbierać przez cały rok, możecie zachować wszystkie żetony i zgarnąć KPz 3 zaraz po rozpoczęciu kolejnego sezonu.
Ustawcie kurs na nowe nagrody w postaci pojazdów IX poziomu, Dowódcy!
ź: WoT