hello
Jako pojazdy podstawowe najnowszego sezonu, każdy z nich ma swój własny, progresywny styl 3D, może zdobyć 300 punktów Przepustki bitewnej więcej niżeli inne pojazdy X poziomu i zdobywają więcej punktów za bitwę niż inne pojazdy, nawet w przypadku remisu lub przegranej.
Wrześniowa odsłona Wierzchołka drzewa również poświęcona jest 60TP Lewandowskiego i AMX 13 105. Posuwajcie się w górę ich gałęzi z pomocą zniżek w kredytach i misji dostępnych do 5 października, 07:00 CEST (UTC+2). To doskonała okazja, by odblokować dwie potężne gałęzie drzewa technologicznego. Dodatkowo, po drodze zbierzecie mnóstwo punktów Przepustki bitewnej!
Ci trzej headlinerzy mają wiele do zaoferowania, więc zapoznajcie się z nimi poniżej, poznajcie ich linie i uzyskajcie kilka wskazówek pomocnych w zdominowaniu pola bitwy razem z nimi!
60TP Lewandowskiego
Progetto M40 mod. 65
AMX 13 105
X60TP Lewandowskiego jest zwieńczeniem mocnej linii, która wprowadziła do gry polskie czołgi. Znajdziecie w niej czołgi lekkie, średnie i ciężkie, które wraz ze wzrostem poziomu kosztem mobilności stawiają na pancerz i siłę ognia, a wszystkie pojazdy w linii mają ponadprzeciętne uszkodzenia jak na swój poziom.
Ten czołg X poziomu jest połączeniem czystej siły ognia z dużą przeżywalnością, uderza mocno i potrafi wygrać wymianę ognia z większością przeciwników. Jego działo zadaje 750/750/950 uszkodzeń na strzał przy penetracji wynoszącej 250/317/90 mm, a –8 stopni opuszczenia lufy pozwala wykorzystywać pozycje z ukrytym kadłubem. W takich miejscach najlepiej działają 260 mm pancerza wieży i odporna górna płyta pancerza, które chronią wielką pulę 2600 PW.
Z trzech linii pojazdów podstawowych jest to nasz wybór dla nowych graczy i tych chcących poprawić swoją grę. Te maszyny pozwalają na popełnienie błędów i są doskonałymi nauczycielami mechanik.
I4TP | Poziomy I–IV to lekkie czołgi ze słabym pancerzem, przeciętną mobilnością i ogólnie dobrą bronią jak na tę klasę oraz poziom. |
II7TP | |
III10TP | |
IV14TP | |
V25TP KSUST II | Poziomy V oraz VI to czołgi średnie, które zachowują część mobilności swoich lekkich poprzedników. Oba maja dobre działa, a od poziomu VI poprawia się opancerzenie pojazdów. |
VI40TP Habicha | |
VII45TP Habicha | Na poziomie VII znajduje się pierwszy czołg ciężki linii. Jest solidnie opancerzony i ma dobre działo, ale może być kłopotliwy za sprawą swojej masy. |
VIII53TP Markowskiego | Poziom VIII to bezpośrednie ulepszenie poprzednika, z lepszym pancerzem i skuteczniejszym działem, zadającym 420 PW uszkodzeń na strzał. |
IX50TP Tyszkiewicza | Poziom IX wykorzystuje zupełnie inny układ pancerza niż wcześniejsze poziomy, ma mniejszy kadłub i mocną, większą wieżę. Jego maksymalne uszkodzenia od strzału zostały zwiększone do 560. |
X60TP Lewandowskiego | Poziom X ma bardzo odporny pancerz i działo zadające 750 PW uszkodzeń na strzał, drugie pod względem siły na swoim poziomie. |
Linia XProgetto M40 mod. 65 była ta, która wprowadziła do gry czołgi włoskie. Od poziomu VIII począwszy wchodzące w jej skład pojazdy, są szybkie nie tylko w kwestii przemieszczania się, ale także strzelania, a to za sprawą mechaniki automatycznego przeładowania. Automaty ładujące i duże kąty opuszczenia lufy sprawiają, że linia ta jest wszechstronna, ale jest również jedną z najtrudniejszych do opanowania, przy czym zarządzanie pociskami stanowi w tym przypadku najwyższy priorytet.
Poziom X tej linii ma mnóstwo potencjału, a w szczególności wykorzystywane w nim działo zadające 360/360/440 PW uszkodzeń na strzał oraz duże uszkodzenia od serii. Pociski standardowe odznaczają się doskonałą prędkością w sam raz do zdejmowania szybko poruszających się obiektów, a 268/330/105 mm przebicia może konkurować z większością opancerzenia u przeciwników. Samo opancerzenie pojazdu jest słabe – z wyjątkiem górnej płyty, która jest dobrze nachylona – i najlepiej sprawdza się w grze ze schowanym kadłubem.
IFiat 3000 | Poziomy I–V to stopniowe ulepszania pancerza, siły ognia i mobilności. Są dość dobrze zbalansowani i mają podobny styl rozgrywki. |
IIM14/41 | |
IIIM15/42 | |
IVP26/40 | |
VP.43 | |
VIP.43 bis | Poziom VI wyznacza zmianę w linii, większy nacisk położono na szybkość kosztem siły ognia, co nie przynosi znacznych korzyści. |
VIIP.43 ter | Poziom VII to małe ulepszenie względem poprzedniego poziomu w kwestii uszkodzeń, szybkości i pancerza. |
VIIIP.44 Pantera | Poziom VIII jest pierwszym, który posiada mechanizm automatycznego ładowania. Definiuje on resztę linii dzięki większej szybkości i naciskowi na wszechstronność kosztem siły ognia pojedynczego strzału. |
IXPrototipo Standard B | Poziom IX poświecą pancerz na rzecz siły ognia, dziedzicząc potężne działo zdolne zadać 1080 PW uszkodzeń z pełnego magazynka. |
XProgetto M40 mod. 65 | Poziom X otrzymuje dodatkowy 4 pocisk do automatu ładującego, co zwiększa jego potencjał zadawania uszkodzeń. Jest to wyraźna poprawa w stosunku do poziomu IX. |
XAMX 13 105 kończy linię niewielkich czołgów, które wymieniają pancerz z wcześniejszych modeli na szybkość. Na poziomie VI pojazdy otrzymują automaty ładujące, by skuteczniej nękać przeciwników, a AMX 13 105 jest jedynym czołgiem lekkim tego poziomu, który posiada ten mechanizm. Dzięki dużej wszechstronności, czołgi te świetnie naddają się do ukrywania i wykrywania, lub do szybkiego karania nieprzyjaciela uszkodzeniami od serii.
Dobre wykorzystanie prędkości maksymalnej 68 km/h i doskonałych wartości kamuflażu czołgu X poziomu jest kluczowe, jeśli chcecie zająć dogodne pozycje i wykrywać przeciwników z użyciem 390 m zasięgu widzenia. Gdy znajdziecie się w trudnej sytuacji (lub nabierzecie ochoty na agresywniejszą grę), skorzystajcie z automatu ładującego. Przy 390 uszkodzeniach na strzał możecie zadać 1170 uszkodzeń od serii w 6 sekund.
IRenault FT | Poziomy I–IV są powolne jak na czołgi lekkie, natomiast pancerz i mobilność należą do czołgów średnich oraz ciężkich. |
IIFCM 36 | |
IIIAMX 38 | |
IVAMX 40 | |
VAMX ELC bis | Poziom piąty to ulubieniec fanów za sprawą niskiej sylwetki, dużej mobilności i wspaniałego wyboru dział. Może pochwalić się dobrymi uszkodzeniami na minutę lub na strzał, w zależności od wybranego modułu. |
VIAMX 12 t | Poziom VI–IX to małe czołgi z automatycznym ładowaniem. Odznaczają się dużą mobilnością i otrzymują stopniowe ulepszenia wraz z postępem poziomu. |
VIIAMX 13 75 | |
VIIIBat.-Châtillon 12 t | |
IXAMX 13 90 | |
XAMX 13 105 | Poziom X łączy pasywne wykrywanie z ofensywnym zadawaniem uszkodzeń, otrzymując znacznie ulepszone 390 PW uszkodzeń na strzał oraz wyższą pulę PW. |
Pojazdy podstawowe Przepustki bitewnej zdobywają więcej punktów Przepustki bitewnej niż pozostałe pojazdy. Liczba punktów, które otrzymacie po każdej bitwie, będzie zależała od Waszej pozycji w drużynie, która wynika z zarobionych PD. Nawet, jeśli Wasza drużyna przegrała lub zremisowała, nadal otrzymacie punkty Przepustki bitewnej
MIEJSCE W DRUŻYNIE WG ZDOBYTYCH PD | PUNKTY ZA ZWYCIĘSTWO | PUNKTY ZA PRZEGRANĄ LUB REMIS | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PROGETTO M40 MOD. 65 | 60TP LEWANDOWSKIEGO | AMX 13 105 | INNE POJAZDY | PROGETTO M40 MOD. 65 | 60TP LEWANDOWSKIEGO | AMX 13 105 | INNE POJAZDY | |
Najlepsza 3 | 10 | 8 | 9 | 7 | 8 | 6 | 7 | 5 |
Najlepsza 5 | 5 | 6 | 7 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 |
Najlepsza 10 | 5 | 6 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 |
Sezon IX Przepustki bitewnej ruszył pełną parą, a trzy pojazdy podstawowe już rwą się do bitew. Wykorzystajcie nasze sugestie i wskazówki, aby jak najlepiej wykorzystać mocarnego 60TP Lewandowskiego, taktycznego Progetto M40 mod. 65 i żwawego AMX 13 105 – oraz szykujcie się do solidnych zarobków w punktach Przepustki bitewnej!
ź: WoT