hello
Czołgi lekkie: - mimo, że istnieją materiały pozwalające na stworzenie szerzej gałęzi brytyjskich LT, jest już na to za późno, aczkolwiek twórcy mają plan, jak umożliwić graczom dostęp do niektórych pojazdów - nie tylko brytyjskich, które nie pojawiły się w drzewkach (i nie mowa tu o nowych pojazdach premium) - Aufkl.Panther dostępny w przyszłości? - Być może - plany dotyczące RHM Panzerwagen? - W tej chwili nic szczególnego - wpływ kołowców na grę jest cały czas pod czujnym okiem twórców, rozwój i balans będzie kontynuowany, a nowe brytyjskie LT nie są żadną formą odpowiedzi na kołowe LT
Czołgi średnie: - czołg Chi-Se z działem 10.5 cm? Z uwagi na bardzo mało informacji o nim, twórcy postarają się przyjrzeć temu tematowi - zdecydowano się na nowy plan odnośnie AMX 30B, jednak jest za wcześnie, by o tym mówić - możliwości hydropneumatycznego zawieszenia nie zostaną rozszerzone o przechylanie na boki
Czołgi ciężkie: - do tej pory jesteśmy zadowoleni ze zmian w japońskich czołgach ciężkich, wciąż przyglądamy się ich wydajności - na razie brak informacji o nowych mechanizmach w grze, oprócz dwulufowego ST-II - zobaczymy, co możemy zrobić z sytuacją, w której system pokazuje, że pancerz czołowy jest gruby na całej szerokości, podczas gdy pewna wartość tyczy się tylko małej jego części (np. Churchill I i Churchill III - 177,8 mm pancerza czołowego) - w planach brak ewentualnych buffów dla FV201 (A45), oprócz ogólnego rebalansu dotyczącego wszystkich pojazdów
Niszczyciele czołgów: - brak konkretnych terminów wprowadzenia linii japońskich TD - propozycje poszerzenia amerykańskiej gałęzi zostaną przekazane historykom i sprawdzone (np. Stingray, AGS M551, M41A1 105, gdzie choćby Stingray wydaje się już zbyt nowoczesny dla tej gry) - na razie brak szans na wprowadzenie kołowych TD, linia LT jest cały czas pod nadzorem i są wyciągane wnioski
Artyleria: - rebalans i testy na piaskownicy, również dotyczą artylerii wszystkich poziomów - ograniczenie artylerii do jednej na bitwę, również nie będzie miało miejsca (przy takim ograniczeniu, praktycznie nigdy nie miałoby się bitwy bez artylerii, a sami artylerzyści musieliby o wiele dłużej czekać na bitwę)
Dodatkowo: - ogólnie rebalansowi podlegają wszystkie pojazdy, amunicja, pod lupę brany jest gameplay na niskich tierach, MM dla nowych graczy; dodany będzie nowy system załogi - ma to pozytywnie wpłynąć na całą grę (słowo ode mnie - odpowiedź na większość pytań o czołgi i grę w tym Q&A brzmi: rebalans!) - na razie brak w planach dodania pojazdów półgąsienicowych - zostaną dodane nowe style, kamuflaże, naklejki itp. nie tylko do kupienia, ale też i do zdobycia - przewidywana cena pojazdów za obligacje, może wynosić do 20k, jednak jest to wartość, która może w każdej chwili ulec zmianie
TY F4llen