Zbiór najważniejszych informacji wyłapanych przez użytkownika Reddita - u/watsik227.
O samym wydarzeniu wspominaliśmy
tutaj, zaś
tu jest zapis całego stream'a. Oto najważniejsze rzeczy, które udało się wychwycić:
- Pojazdy kołowe: w planach jest zrobienie ich łatwiejszymi do zatrzymania, na razie nic poza tym. Jeśli to nie zmniejszy wystarczająco ich efektywności, to nadejdą inne zmiany.
- Indywidualny balans pojazdów ma teraz wysoki priorytet.
- Rozważane są brytyjskie pojazdy kołowe.
- Powodem dla którego znerfienie pojazdów trwa tak długo, jest oczekiwanie na ustabilizowanie zachowań graczy. Próbują oni dostosować się do nowych warunków i dopiero wtedy można uzyskać prawidłowe dane.
- Chińskie czołgi średnie są na liście do rebalansu.
- Duży rebalans jest "wciąż na stole, lecz na jego dalekim końcu".
- Rolą artylerii jest redukowanie efektywności silnych czołgów, na silnych pozycjach.
- Andrey przyznał, że są problemy z artyleriami poziomów 5-6.
- Rebalans pocisków specjalnych był dużym sukcesem, pocisków OB dużym "failem" - artylerii zaś średnim.
- T6 Medium posiada działo OB, ponieważ jest to trafne historycznie.
- Każda konfiguracja czołgów w grze, istniała przynajmniej jako specyfikacja techniczna lub specyfikacja o określonych cechach.
- Działa OB nie będą zmieniane aż do rebalansu pocisków.
- Mała pojemność magazynu amunicji w niektórych czołgach jest historyczna, tak długo jak WG twierdzi, że są grywalne, tak długo nie będzie im zwiększana ilość pocisków.
- Mantricore ma najwyższe średnie obrażenia wśród wszystkich LT 10 poziomu. Nie dostanie buff'a, ponieważ statystycznie pojazd osiąga wysokie wyniki, a Andrey przyznaje, że dzieje się tak, ponieważ grają w nią tylko dobrzy gracze - najwyraźniej ma to sens dla WG.
- Linia LT czołgów brytyjskich jest najmniej popularną linią wśród czołgów lekkich.
- Brak możliwości zdobycia brakujących żetonów z Ekspecydcji wynika z tego, że łatwo je zdobyć i WG chce, żeby poświęcać na to regularnie trochę czasu (choć możliwość zdobycia brakujących jest "na radarze").
- Wzrost liczby czołgów - nagród 9 tieru wynika z tego, że WG stworzyło tyle czołgów premium 8 poziomu, że kończą się potencjalni kandydaci na nowe.
- Jeśli chcesz MM +/-1 - graj czołgami z preferencyjnym MM - MM +/- 2 pozwala "zabłysnąć" czasem słabszym graczom.
- MM +/-1 zabiera radość z trafiania na najkorzystniejsze losowania. Wprowadzenie go jest możliwe, ale wysoce nieprawdopodobne.
- Największe znaczenie dla MM ma jak najkrótszy czas oczekiwania na rozgrywkę, cała reszta jest na dalszym planie.
- MM posiada zdolności adaptacyjne (uczenie się?), by dopasowywać losowane składy coraz lepiej.
- Celem Wielkich bitew jest ograniczenie ilości 10 tierów w MM dla bitew standardowych.
- Chieftain i 279 (e) są w założeniu "OP" jako nagrody dla najlepszych z najlepszych i są uznawane jako tier 10,5.
- Wykluczanie czołgów - nagród z bitew rankingowych może rozwiązać pewien problem, ale nie ma w planach zrobienia tego na tą chwilę, na razie są opracowywane inne rozwiązania.
- Wykluczanie poszczególnych czołgów z pewnych trybów gry przyniosłoby ogromne konsekwencje.
- Brak odpowiedzi na pytanie o nerf dla Chieftaina i 279 (e).
- PvE są planowane tylko w roli wydarzeń - WG tworzy gry PvP, kiedy już zdobędą doświadczenie w PvE, może to zostać wprowadzone na stałe - z takim doświadczeniem równie dobrze mogliby stworzyć zupełnie nową grę opartą na narracji.
- Śliskie skały są bardzo trudne do naprawienia, z uwagi na używanie dwóch silników fizyki - pracujących w tym samym czasie i komunikujących się między sobą. Oba silniki mają różne rozkłady danych - jeden powie, że możesz się wspinać, a drugi w tym samym momencie, że nie możesz.
- Jeśli chcesz naprawy obiektów/tekstur, które zatrzymują pociski wbrew widocznej możliwości strzału - wyślij raport do wsparcia, aby było wiadomo, które obiekty wymagają poprawek.
- Od wersji 1.0 naprawiono 800 zbugowanych obiektów, a 100 kolejnych jest znanych.
- Raportowanie bugów dotyczy też źle "działających" krzaków.
- Gry są przyjemne kiedy są przewidywalne, gracze nienawidzą RNG za to, że właśnie tą przewidywalność odbiera.
- Załoga 2.0 trafi najpierw na Piaskownicę, plany jej zmian sięgają 2017 roku.
- Nie będzie możliwa "dzika" zmiana charakterystyk czołgów w określony sposób, np. poświęcając czas przeładowania na rzecz zasięgu widzenia.
- Przeróbka wyposażenia pojawi się niedługo, a po niej zmiany w załodze.
- Celem przeróbki wyposażenia jest dokonywanie bardziej dopasowanych wyborów, a nie tylko standardowych.
- Andrey nie wyklucza żadnych map, nie używa anonimizera, gra w każdym trybie gry, ogląda dużo streamów/filmików z WoT'a.
ź: Reddit