PanzerNews - równoważenie MT: STB-1, hydropneumatyczne zawieszenie

równoważenie MT: STB-1, hydropneumatyczne zawieszenie

Kolejne nieujawnione informacje o zmianach na superteście w STB-1.

Japonia, STB-1:pojazd otrzyma hydropneumatyczne zawieszeniezmiana opancerzenia wieży • zmiana rodzaju podstawowego pocisku z APCR na AP • zmiana rodzaju pocisku premium z HEAT na APCR • zmniejszono DMG podstawowego pocisku z 390 na 360 • zmniejszono DMG pocisku premium z 390 na 360 • zmniejszono DMG pocisku HE z 480 na 440 • zwiększono DPM z 3.050,4 na 3.085,7 • skrócenie czasu przeładowania z 7,671 na 7,0 s • zwiększono RoF z 7,821 na 8,571 • zmiana prędkości wylotowej podstawowego pocisku z 1.478 na 1.050 m/s • zmiana prędkości wylotowej pocisku premium z 1.173 na 1.050 m/s • skrócenie zasięgu widzenia z 410 na 400 m • zmiana rozrzutu celownika z 0,345 na 0,355 • skrócenie czasu celowania z 2,21 na 1,92 s • zmiana prędkości maksymalnej z 53/-20 na 48/-25 km/h • zwiększono moc silnika z 750 na 950 KM • zmiana stosunku mocy do masy z 20,05 na 25,40 KM/t • zmiana prędkości obrotu kadłuba z 52 na 55 °/s • zmiana prędkości obrotu wieży z 43,8 na 48 °/s • zwiększenie liczby HP z 1.950 na 2.000 • zmiana pionowego wychyłu działa z 13/-10 na 9/-6 ° • pionowy wychył działa z aktywnym hydro-pneumatycznym zawieszeniem 15/-12 °redukcja rozrzutu działa spowodowanego ruchem z 0,153 na 0,086redukcja rozrzutu działa spowodowanego ruchem wieży z 0,153 na 0,086 • zmieniono rozrzutu działa spowodowanego ruchem wieży przy maksymalnej prędkości z 5,64 na 6,18 • zmieniono rozrzutu działa spowodowanego ruchem przy maksymalnej prędkości z 8,13 na 4,14 • zmieniono rozrzutu działa spowodowanego ruchem kadłuba przy maksymalnej prędkości z 7,98 na 4,75

Jak widać niemal dwukrotnie poprawiono celność działa w ruchu. Natomiast hydropneumatyczne zawieszenie będzie działało na tej samej zasadzie co w szwedzkich MT, czyli będzie aktywne podczas jazdy z prędkością mniejszą niż 10 km/h. W szwedzkich MT wychył działa przy aktywnym hydropneumatycznym zawieszeniu wynosi 25/-13 °.

STB-1 powinien otrzymać nowe zawieszenie zaraz po patchu 1.5. STB-1 Wstępne statystyki: Tier: X, MT Japonia Ilość HP: 1.950 2.000 Moc silnika: 750 950 KM Masa: 37,4 t Stosunek mocy do masy: 20,05 25,4 KM/t V-max: +53/-20 +48/-25 km/h Obrót kadłuba: 52 55 °/s Obrót wieży: 43,8 48 °/s Opory gruntu: 0,959/1,055/2,110 Pancerz kadłuba: 110/35/25 mm Pancerz wieży: 195/60/25 Zasięg widzenia: 410 400 m Zasięg radia: 750 m Liczba załogantów: 4 Działo: 105 mm Rifled Gun DMG: 390/390/480 360/360/440 (APCR/HEAT/HE) (AP/APCR/HE) Penetracja: 258/330/53 mm DPM: 3.050,4 3.085,7 Szybkostrzelność: 7,821 8,571 Czas przeładowania: 7,671 7,0 s Celność: 0,345 0,355 Czas celowania: 2,21 1,92 s Wychył działa w pionie: 13/-10 9/-6 ° Wychył działa w pionie przy aktywnym hydropneumatycznym zawieszeniu: 15/-12 ° Dodatkowo:wzmocniono pancerz wieży • redukcja rozrzutu działa spowodowanego ruchem z 0,153 na 0,086 • redukcja rozrzutu działa spowodowanego ruchem wieży z 0,153 na 0,086
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...