hello
Pierwsze screeny z tegorocznego trybu Stalowy Łowca; niektóre mechaniki zostały zaczerpnięte z odwołanego w zeszłym roku trybu Halloween.
Wstępny harmonogram Linii Frontu i Stalowego Łowcy na 2020 rok. Linia Frontu: • połowa marca 2020 • początek kwietnia 2020 • koniec kwietnia/początek maja 2020 • maj 2020 Stalowy Łowca: • sierpień 2020 • wrzesień 2020 • październik 2020 • listopad 2020Etap trwa tydzień, we wszystkich ośmiu etapach można uzbierać 24 żetony; na jednen etap maksymalnie 3 żetony. Koszt jednego pojazdu IX tieru w Ekspedycji wynosi 12 żetonów, więcej informacji TUTAJ.
Tryb Halloween 2019:Posłuchaliśmy Waszych opinii i w drugiej połowie 2020 roku Stalowy łowca powróci do World of Tanks z przerobionym systemem postępów. Będziecie mogli dłużej cieszyć się tym trybem i nie będziecie już tracić stopni rozgrywając go. Co więcej, przebudowane postępy zostaną zintegrowane z przerobioną Linią frontu, która będzie na Was oczekiwać w pierwszej połowie 2020 roku. Tym samym dwa ulubione tryby będą mogły zaoferować Wam dodatkową wspólną progresję, nagradzając Was dodatkowymi nagrodami poza tymi, które możecie zdobyć grając w nich oddzielnie!
Dodamy również nową, klimatyczną mapę dla Stalowego łowcy, tak jak i unikalne pojazdy. Będą one posiadały unikalne ścieżki ulepszania, a rozgrywka każdym z pojazdów będzie odmienna za sprawą unikalnych możliwości bitewnych. Planujemy również wprowadzić parę innych zmian, więc patrzcie uważnie!
W tym roku World of Tanks ponownie będzie świętować Halloween! Przygotujcie się na nowy ekscytujący tryb PvE, w którym będziecie zwalczać zło w nieprzyjaznym środowisku, które zmieniać się będzie przez całą bitwę.
Tym razem przeciwnicy AI będą przebieglejsi i bardziej nieprzewidywalni. Boty dostaną różne role na polu bitwy, będą wykazywać niezależne zachowania i różnorako na Was reagować. Przy konfrontacji, niektórzy przeciwnicy będą nieustannie za Wami podążać, a inni wręcz przeciwnie, będą starać się od Was oddalić, aby zwieść Was w jeszcze bardziej złowrogie okolice. Uważajcie także na wyjątkowo potężnego arcywroga – majestatycznego, ale też przesyconego złem.
W tym roku Ito Masahiro, dyrektor artystyczny pierwszych trzech gier z cyklu Silent Hill miał swój udział w pracach nad trybem Halloween. Jego twórczy wkład sprawi, że atmosfera i efekty wizualne w tym wydarzeniu pobiją wszystkie poprzednie edycje!
ź: WoT Express