hello
Stalowy łowca jeden z najbardziej ekscytujących trybów w grze w końcu powraca do World of Tanks w odmienionym formacie. Wydarzenie to będzie współdzielić postępy z Linią frontu 2020, zwaną Ekspedycją, i złożone będzie z czterech osobnych etapów, a pierwszy z nich rusza już 17 sierpnia. Czytajcie dalej, by poznać szczegółowe informacje o tym wciągającym trybie battle royale!
Etap 1. Stalowego łowcy
17 sierpnia 2020, 05:00 UTC – 24 sierpnia 2020, 02:00 UTC
Oprócz wielu nagród w grze (więcej o nich poniżej), podczas każdego z 4 etapów Stalowego łowcy będziecie mogli zdobyć do 3 żetonów, których w sumie możecie zebrać 12. Wykorzystajcie te żetony, aby zdobyć dowolny z trzech ekskluzywnych pojazdów IX poziomu wymienionych poniżej, każdy za 12 żetonów:
AE Phase I |
Object 777 Variant II |
Char Futur 4 |
Daty rozpoczęcia i zakończenia pozostałych nadchodzących etapów Steel Hunter zostaną dodane w późniejszym terminie, więc bądźcie czujni!
POCZĄTEK | KONIEC | ZAWIESZENIE BRONI | |
---|---|---|---|
Etap 1 | 17 sierpnia 2020, 05:00 UTC | 24 sierpnia 2020, 02:00 UTC | Od wtorku do piatku, od 00.00, do 05.00 UTC Od soboty do poniedziałku, od 01.00, do 05.00 UTC |
Etap 2 | - | - | - |
Etap 3 | - | - | - |
Etap 4 | - | - | - |
Jesteśmy pewni, że znane są Wam podstawowe zasady tego trybu, ale na wszelki wypadek przypominamy w skrócie najważniejsze kwestie:
Kierujcie się do garażu Stalowego łowcy poprzez sekcję Ekspedycja w rozwijanym menu na prawo od przycisku „Bitwa”, a następnie:
W czasie trwania Aktu V 10. jubileuszu World of Tanks, możecie uzyskać dostęp do Stalowego łowcy klikając na obiekt 3D w Waszym garażu.
Oprócz Strefy 404, w Stalowym łowcy pojawi się nowa, złowieszcza mapa o nazwie Arzagir 4.04
Strefa 404 |
Arzagir 4.04 |
Jest tego samego rozmiaru co Dreamland, ale prezentuje niebezpieczne opuszczone miasto, które dostarczy nowej rozgrywki i wielu możliwości eksperymentowania z różnymi taktykami.
Pamiętajcie: obie mapy kurczą się w miarę upływu czasu, zostawiając coraz mniej przestrzeni na rozgrywkę i przetrwanie. Jeśli obszar w którym się znajdujecie zmieni kolor na pomarańczowy, będzie to oznaczało, że wkrótce stanie się strefą zagrożenia i musicie opuścić go jak najszybciej. Kiedy zmieni kolor na czerwony, pozostanie Wam niewiele czasu na ucieczkę. O ilości pozostałego czasu poinformuje odliczanie. Po upłynięciu wyznaczonego czasu, Wasze czołgi będą miarowo uszkadzane, dopóki nie zostaną zniszczone lub nie opuścicie strefy zagrożenia.Grafika poglądowa, interaktywna wersja dostępna na oficjalnej stronie WoT.
W tym roku na łowy wybierze się pięć pojazdów. Trzy nacje z poprzedniego roku uległy zmianom, a dwie nowe wskakują do walki: brytyjski łowca i francuski zwiadowca. Każdy z dostępnych pięciu czołgów można ulepszać od poziomu I do VII.
Wareg (ZSRR) |
Walküre (Niemcy) |
Harbinger Mk. IV (Wielka Brytania) |
Raven (USA) | Arlequin (Francja) |
Dla tych pojazdów zakup amunicji, dodatkowego sprzętu lub elementów personalizacji nie jest możliwy.
Każdy pojazd będzie odgrywał inną rolę:
Radzieckie i niemieckie czołgi będą pełnić bardziej defensywne role, podczas gdy brytyjskie i amerykańskie pojazdy najlepiej sprawdzą się w ataku i łowach. Francuski czołg najlepiej sprawdzi się w roli zwiadowcy.
Możecie ulepszyć każdy z tych pięciu pojazdów z poziomów I–VII w trakcie bitwy. By zdobyć PD na te ulepszenia, musicie zbierać łupy i uszkadzać przeciwników. Dla każdego pojazdu dostępne są inne moduły. Na każdym poziomie możecie wybierać pośród dwóch opcji.
Drzewo technologiczne dla wszystkich pojazdów zostało przerobione, ale nadal zapewnia znaczny wybór stylów gry przy każdym ulepszeniu.Grafika poglądowa, interaktywna wersja dostępna na oficjalnej stronie WoT.
Namierzajcie moduły przeciwników, aby zwiększyć swoje szanse na zadawanie krytycznych uszkodzeń! Możecie odnieść się do schematu w garażu, by dowiedzieć się, gdzie się one znajdują. Na podstawie Waszych opinii zbiorniki paliwa zyskały niezniszczalność, by wykluczyć możliwość pożaru silnika lub zbiornika.
Dla wszystkich czołgów wspólne są dwie umiejętności:
Regeneracja. Stopniowo odnawia określoną liczbę PW pojazdu, ale przestaje działać, gdy otrzymujcie uszkodzenia .
Zestaw naprawczy. Naprawia moduły pojazdu (podobnie do dużych zestawów naprawczych) i skraca czas ogłuszenia.
Efekty umiejętności odnawiających PW nie kumulują się. Jeśli użyjecie więcej niż jednego na raz, najpotężniejszy z nich wyprze pozostałe.
Każdy pojazd posiada również przypisaną do niego umiejętność ostateczną i standardową:
Członkowie załogi przypisani są do czołgu w którym ich otrzymacie i nie mogą być odesłani do koszar, zwolnieni lub zranieni. Nie zdobywają PD załogi, a każdy posiada Szósty zmysł jako atut zerowy. Ponadto dla dowódców każdego pojazdu zostaną przydzielone następujące atuty:
ZSRR Wyznaczony cel Intuicja | Niemcy Wyznaczony cel Intuicja | Brytania Gładka jazda Strzał z biodra |
USA Gładka jazda Strzał z biodra | Francja Snajper Orle oko |
Amunicja Zawiera pociski oraz PD bojowego. Naprawia również uszkodzone moduły. Oznaczone są żółtym dymem | Materiały eksploatacyjne Zawierają PD bojowego, ale w mniejszym wymiarze niż te, które znajdziecie w amunicji, oraz doładowanie umiejętności standardowej. Przywraca PW i naprawia uszkodzone moduły. Oznaczone są zielonym dymem. | Trofea wojenne Zawierają wszystkie zasoby zniszczonego pojazdu jak i jedno doładowanie umiejętności ostatecznej. Naprawia uszkodzone moduły. Oznaczone są czerwonym dymem. | Zrzuty To najcenniejszy typ łupów. Zawiera jedno doładowanie umiejętności ostatecznej, jedno doładowanie umiejętności standardowej i sporą sumę PD bojowego. Przywraca PW i naprawia uszkodzone moduły. Wielu graczy będzie chciało dorwać się do zrzutów, musicie dać z siebie wszystko by dotrzeć do nich przed konkurencją. Ponadto miejsce lądowania zrzutów będzie widoczne dla wszystkich na minimapach. Oznaczone są niebieskim dymem. |
System obserwacji wykorzystuje stożki widzenia i stanowi to jeden z najważniejszych aspektów rozgrywki w Stalowym łowcy:
Wszystkie pojazdy specjalne wyposażone są w detekcję radiową, która wyświetla punkty z łupami i czołgi przeciwnika na minimapie w swoim zasięgu działania. By ją aktywować wciśnijcie klawisz „X”. Pamiętajcie, że detekcja radiowa w momencie jej aktywacji ujawni Waszą aktualną pozycję na minimapie wszystkim graczom w zasięgu radia od Waszej pozycji.
Użycie detekcji radiowej nie jest równoznaczne z tym, że Wasze położenie zostanie natychmiast ujawnione. Możecie zostać wykryci tylko wtedy, gdy znajdziecie się w obszarze detekcji radiowej innego gracza. Promień detekcji każdego z pojazdów zależy od właściwości zainstalowanych modułów.
W Stalowym łowcy jest 15 poziomów, których nie utracicie za mało imponujące wyniki w bitwie. Możecie zdobyć specjalne punkty łowcy, które pozwolą Wam przejść przez poziomy, jeśli znajdziecie się w pierwszej piątce (solo) lub w pierwszej trójce (pluton) na koniec bitwy.
Możecie je również zdobywać wypełniając misje dzienne dostępne w Stalowym łowcy.
Za każdy osiągnięty poziom zyskacie wartościowe nagrody, a wśród nich będą:
Po dotarciu na 15 poziom, czekają na Was specjalne nagrody w postaci unikalnego stylu 2D* "Miecz Artemis" oraz żetonów ekspedycji. Z każdym etapem jeden dodatkowy styl 2D (Tarcza Artemis) będzie dostepny do kupienia w grze.
Aż do15 poziomu możecie zdobywać punkty łowcy, wypełniając codzienne misje w Stalowym łowcy.
Dewastacja! WarunekJeśli uda Wam się dotrzeć do ostatniego poziomu i będziecie mieli ochotę zdobyć więcej nagród, pewnie ucieszycie się na wiadomość, że dodatkowe specjalne misje codzienne z nawet większą ilością cennych nagród będą dostępne w tegorocznej edycji. Ich odblokowanie następuje po dotarciu na poziom 15.
Dominacja! WarunekW zeszłym roku niektórzy gracze informowali nas o problemach z tzw. ustawkami, ponieważ okazało się, że niektórzy stalowi łowcy woleli współpracować z wybranymi graczami solo lub plutonami, aby uzyskać nieuczciwą przewagę.
Teaming, czyli ustawki, jest uważany za niesportowe zachowanie, więc podjęliśmy środki przeciwko tym, którzy czynią ten tryb mniej przyjemnym dla odpowiedzialnych graczy. Za sprawą licznych dostosowań systemu dobierającego, zminimalizowaliśmy ryzyko tego zjawiska. Kolejnym krokiem, który uczyniliśmy, by maksymalnie zmniejszyć możliwość zaistnienia ustawek było wydłużenie trwania zawieszenia broni w dni robocze pozwalając jednocześnie na dłuższą rozgrywkę w weekendy.
Mamy nadzieje, że zdołaliśmy dostarczyć Wam takich samych silnych emocji, których doświadczyliśmy grając w Stalowego łowcę w fazie rozwojowej, a te dźwięki sprawią, że oddacie się rozgrywce z jeszcze większym zapałem!
Stalowy łowca będzie wymagać większych zasobów, niż zwykłe bitwy losowe. Jest to spowodowane kilkoma kwestiami związanymi z charakterem rozgrywki w trybie Stalowego łowcy, takimi jak duże rozmiary map i ilość rozmieszczonych na nich obiektów. Gracze z 32-bitowymi systemami operacyjnymi i małą liczbą dostępnej pamięci RAM mogą mieć problemy z wydajnością podczas korzystania z tego trybu. By ich uniknąć i cieszyć się bezproblemową grą, zmieńcie ustawienia grafiki w kliencie gry zgodnie z możliwościami Waszych komputerów.
Dowódcy! Przygotujcie się na nowe poziomy ekscytacji i udowodnijcie, że w World of Tanks nie ma groźniejszego stalowego łowcy od Was!