hello
Witamy w wydarzeniu Stalowy łowca: Ewolucja, nowej iteracji łączącej w sobie cechy Odrodzonego i klasycznego Stalowego łowcy. W bitwie battle royale, w której zwycięzcą jest ostatni na placu boju, Wy lub Wasz pluton będziecie kontynuować walkę w specjalnych pojazdach na dynamicznych mapach. Uprościliśmy jednak zasady i wprowadziliśmy nowe mechaniki, aby ułatwić zabawę zarówno nowym graczom, jak i weteranom!
Stalowy łowca: Ewolucja
13 listopada o 07:00 CET do 20 listopada o 02:00 CET (UTC+1)
Codzienne zawieszenie broni:
Serwer EU 1-3: 01:00 – 07:00 CET
Serwer EU 4: 23:00 – 05:00 CET
Zbierajcie punkty postępu i stalowe pieczęcie
, wypełniając specjalne misje dzienne w czasie wydarzenia. Te punkty pozwolą Wam piąć się w systemie postępów i zdobywać różne nagrody. Pieczęcie można wymieniać na elementy personalizacji w sklepie w grze.
Możecie również siać zniszczenie jako dwuosobowy pluton. Dołączcie ze znajomym, klikając Stwórz pluton po lewej stronie przycisku Bitwa!.
Każdy z ośmiu pojazdów specjalnych dostępnych w trybie Stalowy łowca: Ewolucja dysponuje różnymi taktykami, stylem rozgrywki i zdolnościami. Wszystkie można ulepszyć od poziomu I do poziomu VII znajdując się w ogniu bitwy.
Każdy pojazd posiada przypisaną jedną standardową i jedną ostateczną zdolność bojową:
NiemcyTworzy tymczasowy statyczny obszar, który naprawia wszystkie uszkodzone moduły, usuwa efekt ogłuszenia i przywraca punkty wytrzymałości.
USATworzy obszar, który zmniejsza dynamikę pojazdów przeciwnika.
ZSRRTworzy obszar wokół pojazdu. W tym obszarze zarówno gracz, jak i członkowie jego plutonu w każdej sekundzie przywracają pewien procent punktów wytrzymałości swojego pojazdu.
FrancjaUmieszcza samojezdną minę, która będzie podążać za najbliższym przeciwnikiem i zada mu uszkodzenia przy detonacji. Przeciwnicy mogą zniszczyć Twoją Kulę ognia, strzelając do niej.
Wielka BrytaniaZnacznie poprawia charakterystyki i penetrację Twojego pojazdu, ale na pewien czas odejmuje jego punkty wytrzymałości.
Chiny
Wzywa autonomiczny czołg wyposażony w system Identyfikacji Przyjaciel czy Wróg, który będzie podążał za najbliższym przeciwnikiem i go atakował. Ten czołg można zniszczyć.
PolskaPodczas gdy wartości celowania i stabilizacji zmniejszają się na pewien czas, każde trafienie z przebiciem zwiększa uszkodzenia zadawane pojazdom przeciwnika przez pociski. Uszkodzenia można zwiększyć do pięciu razy. Trafienia bez uszkodzeń i chybienia przywracają parametr uszkodzeń do jego podstawowej wartości.
SzwecjaNatychmiast przywraca część punktów wytrzymałości pojazdu. Przez okres trwania umiejętności wszelkie uszkodzenia od pocisków i umiejętności bojowych będą gromadzone i konwertowane na punkty wytrzymałości. Po wyczerpaniu umiejętności przywróci ona część punktów wytrzymałości pojazdów gracza i jego sojuszników w pewnym promieniu, zależnie od otrzymanych uszkodzeń.
Ponadto, istnieją dwie zdolności bojowe wspólne dla wszystkich pojazdów:
![]() |
Regeneracja: Stopniowo odnawia określoną liczbę PW pojazdu, ale przestaje działać, gdy otrzymujcie uszkodzenia. |
![]() |
Zestaw naprawczy: Naprawia moduły pojazdu (podobnie do dużych zestawów naprawczych) i skraca czas ogłuszenia. |
Aby ulepszyć swój pojazd, musicie zdobywać PD bojowego, zbierając łupy i uszkadzając pojazdy przeciwnika. Każdy poziom oferuje dwa moduły do wyboru. Zmieniają one charakterystyki oraz wygląd pojazdu w trakcie bitwy.
Możecie wybierać spośród różnych ulepszeń pasujących do odmiennych stylów gry. Wypróbujcie je poniżej!
Interaktywna grafika na oficjalnej stronie WoT
Członkowie załogi przypisani są do otrzymanego przez Was czołgu i nie mogą być odesłani do koszar, zwolnieni ani zranieni. Nie zdobywają oni PD załogi. Ponadto, dowódca każdego pojazdu ma dostęp do następującego zestawu atutów:
Łowy odbędą się na trzech mapach – Strefa 404, Arzagir 4.04 oraz Firnulfir – każda ma inną oprawę i unikalny klimat gry. Skala pola bitwy jest o wiele większa niż w bitwach losowych.
Strefa 404 to niebezpieczne opuszczone miasteczko z mnóstwem miejsc do ukrycia się. Arzagir 4.0 jest ogromną pustynią usianą wydmami i wyschniętymi rzekami. Firnulfir to malownicza skandynawska tundra, która oczaruje Was północnymi krajobrazami, zamarzniętymi stawami i niewielkimi, opuszczonymi osadami.
Wszystkie trzy mapy kurczą się w miarę upływu czasu, pozostawiając coraz mniej przestrzeni na rozgrywkę i przetrwanie. Jeśli działacie w obszarze, który zmieni kolor na pomarańczowy, będzie to oznaczało, że wkrótce stanie się on strefą zagrożenia. Opuście go jak najszybciej. Specjalny licznik wskaże, ile macie czasu, zanim zmieni się w strefę zniszczenia. Im mniej graczy znajduje się na polu bitwy, tym mniej czasu będzie na ucieczkę ze strefy zagrożenia. Kiedy strefa zagrożenia zmieni kolor na czerwony, przemieni się ona w strefę zniszczenia. Będziecie mieli niewiele czasu, aby z niej uciec. Uświadomi Wam to licznik. Po upłynięciu wyznaczonego czasu, Wasz pojazd będzie stopniowo uszkadzany, dopóki nie zostanie zniszczony lub dopóki nie opuścicie strefy zniszczenia.
Interaktywna grafika na oficjalnej stronie WoT
Możecie ulepszyć swój pojazd za pomocą specjalnych łupów, które zawierają PD bitewnego, pociski, ładunki umiejętności i nie tylko. Dostępne są cztery rodzaje łupów:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Możecie zbierać dwie lub więcej sztuk łupu jednocześnie.
Teraz będziecie mieli drugą szansę na zemszczenie się na Waszych przeciwnikach w początkowej fazie bitwy! Grając solo, gdy zniszczeniu ulegnie Wasz pojazd, automatycznie odrodzicie się w bezpiecznej lokalizacji. Ta zasada obowiązuje tylko w ciągu pierwszych 5 minut bitwy.
Gracze z plutonów mają przyznane dwa odradzania na pluton. Możecie odrodzić się obok swojego sojusznika z plutonu w ciągu pierwszych 8 minut bitwy, ale warunkiem jest, aby ten sojusznik nie był zaangażowany w walkę przez 10 sekund.
Po odrodzeniu:
W trybie Stalowy łowca: Ewolucja spotkacie modele kierowane przez SI – maruderów – przeciwników słabszych niż rzeczywiści gracze. Kiedy pojawią się w pewnych miejscach na mapie, zniszczcie ich, aby zdobyć dodatkowe PD bojowego i łupy.
Występują trzy rodzaje maruderów, każdy z nich charakteryzuje się indywidualnym zachowaniem i reaguje inaczej na obecność gracza:
Zniszczenie potężniejszych maruderów zapewni Wam cenniejsze nagrody. W miarę postępów w bitwie, napotkacie więcej niedźwiedzi, mniej wilków i zajęcy.
W trybie Stalowy łowca doświadczenie i indywidualne umiejętności zawsze były Waszymi głównymi atutami. Lecz w bitwie w formacie battle royale – gdzie tylko najlepszy wygrywa – dla nowych graczy rywalizacja z doświadczonymi łowcami może stanowić wyzwanie.
Aby gra była bardziej wyrównana, zarówno dla nowicjuszy, jak i weteranów, wprowadziliśmy zasady doboru, które uwzględnią Wasze dokonania w trybie oraz pomogą grze znaleźć przeciwników z podobnymi wynikami w bitwach.
System wizji używa stożków widzenia. Oto jak to działa:
Stalowy łowca: Ewolucja ma system postępów złożony z 12 etapów. Etapy postępów wypełnia się za pomocą punktów postępu zdobywanych w bitwach trybu Stalowy łowca: Ewolucja i za wypełnianie specjalnych misji bojowych w tym trybie. W zależności od Waszych wyników, bitwy zapewniają również kredyty, punkty Przepustki bitewnej i stalowe pieczęcie, które można wymienić na elementy personalizacji.
Otrzymacie również liczbę punktów postępu zależną od miejsca zajętego po bitwie.
Interaktywna grafika na oficjalnej stronie WoT
Wypełnianie misji bojowych zapewni Wam w nagrodę punkty postępu, wypełniające licznik postępu w wydarzeniu, a także stalowe pieczęcie, kredyty i obligacje.
Ranczo zniszczenia Warunki:Jeśli opuścicie rozgrywkę przed zakończeniem bitwy, nie otrzymacie żadnych nagród i nie zrobicie postępów w misjach bojowych.
Gdy już ukończycie postęp w tym trybie, możecie kontynuować wypełnianie misji specjalnych wydarzenia i otrzymywać za nie więcej stalowych pieczęci i obligacji.
Niszczenie maruderów nie pomoże Wam w postępach w tych misjach.Dobra okazja zdarza się niespodziewanie Warunki:
Stalowy łowca: Ewolucja zapewni Wam również punkty Przepustki bitewnej. Liczba przyznanych punktów zależy od Waszego miejsca w statystykach po bitwie. Dla pojazdów w trybie Stalowy łowca: Ewolucja nie ma limitu punktów. Aby dowiedzieć się więcej o Przepustce bitewnej, zajrzyjcie do naszego dedykowanego przewodnika.
SOLO | PLUTON | ||
---|---|---|---|
Miejsce | Nagroda | Miejsce | Nagroda |
1 | 10 ![]() |
1 | 10 ![]() |
2–6 | 8 ![]() |
2–4 | 8 ![]() |
7–10 | 6 ![]() |
5–7 | 6 ![]() |
Sklep wydarzenia będzie otwarty od 13 listopada o 07:00 CET do 27 listopada o 07:00 CET (UTC+1). Możecie wymienić stalowe pieczęcie na unikalne elementy personalizacji pojazdów. Dostępnych jest dziewięć naklejek i siedem stylów 2D, w tym nowiutki styl 2D Niszczycielska korozja.
Stalowy łowca: Ewolucja zapewnia trwały bonus do kredytów i PD bojowego w ramach konta premium WoT i pozwala zgarnąć 50% więcej stalowych pieczęci. Ponadto, możecie wykorzystać:
Możecie śledzić swoją skuteczność w bitwach Stalowego łowcy w zakładce Przebieg służby → Statystyki w swoim garażu. Wybierzcie Stalowego łowcę z rozwijanego menu dostępnych trybów gry, aby zobaczyć listę pojazdów, które zniszczyliście, a także średnie uszkodzenia na bitwę, liczbę wygranych i inne statystyki.
Stalowy łowca: Ewolucja będzie wymagać większych zasobów niż zwykłe bitwy losowe. Jest to spowodowane kilkoma kwestiami powiązanymi ze specyfiką rozgrywki w tym trybie, takimi jak duże rozmiary map i znaczna liczba rozmieszczonych na nich obiektów.
Gracze z 32-bitowymi systemami operacyjnymi i małą ilością dostępnej pamięci RAM mogą mieć problemy z wydajnością podczas grania w tym trybie. By uniknąć problemów i cieszyć się bezproblemową grą, zmieńcie ustawienia grafiki w kliencie gry zgodnie z możliwościami Waszych komputerów.
ź: WoT