hello
Strefa A
A1—zmiany w punkcie zdobycia bazy A:
Dodano budynki w sektorze J2 przy zbliżaniu się do punktu A.
Usunięto prawe dojście w punkcie kontrolnym A i dodano duże schronienie osłaniające przed ostrzałem z kierunku prawego przejścia ze strony B do A (sektor H4).
A2—Przerobiono system schronień w sektorze J1:
Balkon dla drużyny atakującej został poszerzony i podzielony na dwie pozycje strzeleckie.
Dodano schronienie dla drużyny broniącej na granicy sektorów H1 i J1.
A3—Wydłużono górę w sektorze H1, by ochraniała przed strzałami oddawanymi bez wykrycia przez drużynę atakującą, zdobywającą punkt A.
А4—Stworzono przejście na drodze ze strefy A do D.
Strefa D
D1—Przerobiono strefę w sektorach F1–G1:
Poszerzono nasyp kolejowy, dodano drugie tory z wagonami.
Uniesiono poziom gruntu po zjeździe z nasypu kolejowego.
Dodano serię schronień i „kieszeni”, dając drużynie atakującej możliwość wygodniejszej gry.
D2–Przerobiono balkon w sektorze E1 na przejście, dając graczom wygodniejszą i szybszą drogę do punktu D.
D3–Przerobiono system wzgórz na granicy sektorów E1 i E2:
Dodano balkonowe pozycje ze schronieniem dla graczy drużyny atakującej (można z nich obserwować graczy zdobywających punkt D).
Dodano łagodniejszy zjazd prowadzący w kierunku punktu D z możliwością wycofania się pod górę.
D4—Zmieniono teren i system schronień w sektorze D2:
Stworzono ufortyfikowany punkt pośredni w postaci zagłębienia z wyjściami w dwie strony.
Przesunięto koło odnawiania bliżej punktu D.
D5—Dodano „kieszenie” i schronienie w sektorach C1 i D1, by gra drużyny atakującej była wygodniejsza.
Strefa B
B1—Przesunięto koło odnawiania w sektorze H5 w bezpieczniejsze miejsce.
B2—Zamknięto niektóre kierunki ostrzału koła odnawiania (sektor H5) z półki na górze.
E1—Dodano półkę dla drużyny atakującej w sektorze G5 z kierunkiem ostrzału na bazę E. Może ona być też wykorzystana przez wycofujących się obrońców.
E2—Przerobiono wejście do strefy elektrowni do strefy E (sektor F5):
Dodano bezpośrednie schronienie dla atakujących, które może być też wykorzystane jako pozycje strzeleckie przez drużynę broniącą.E3—Strefa obok bazy E jest teraz bardziej otwarta na ostrzał drużyny atakującej z półki na górze (sektory E5–F5).
E4—Przeniesiono bazę E, by było ją łatwiej zdobyć.
E5—Koło odnawiania w sektorze D5 jest teraz bezpieczniejsze.
Strefa C
C1—Przesunięto dźwig, by drużyna atakująca mogła wygodniej prowadzić ostrzał (sektor J9).
Strefa F
F1—Dodano dodatkowe bezpieczne przejście do bazy w sektorach F8-G9.
F2–Przerobiono teren na brzegu rzeki, by lepiej grało się tam czołgami lekkimi.
Działo 1
G1.1—Poprawiono przejście do działa 1. w sektorach A1: B1:
Przesunięto wzgórze przed strefę graniczną, by poszerzyć przejście.
Dodano nowe wzgórze za granicą mapy, by uwydatnić przejście.
Przerobiono teren poza granicą strefy i dodano wzgórze i schronienie jako pierwszy punkt umocniony.
Działo 2
G2.1—Zmieniono przejście przez granicę strefy w sektorze C4:
Przesunięto schronienie (skałę) za most, poprawiono teren, by grało się lepiej.
Dodano schronienie przydatne przy przechodzeniu przez granicę strefy w kierunku działa 2.
Poprawiono teren, by wygodniej wspinało się pod górę.
Usunięto kilka jeży przeciwczołgowych, by utworzyć przejście.
G2.2–Całkowicie przerobiono strukturę wokół działa 2. w sektorach B4–C4:
Przesunięto działo 2 bliżej granicy stref D i E. Przerobiono górę w sektorze C4, dodano betonowe budynki i przejścia do działa. Usunięto wszystkie budynki w sektorze B4.Działo 3
G3.1—Bezpieczniejsze przejście do miasta w sektorach C5–D5.
G3.2–Rozmieszczono dodatkowe pozycje w mieście w sektorze C6 dla drużyny atakującej z możliwością odpowiadania ogniem na ostrzał obrońców.
G3.3—Przybliżono działo 3.