PanzerNews - Supertest: Ensk, Piaszczysta rzeka, Fjordy

Supertest: Ensk, Piaszczysta rzeka, Fjordy

Dziś trzy zmienione mapy do bitew losowych – Ensk, Piaszczysta rzeka i Fiordy

trafią do supertestów z poprawioną rozgrywką. Ta iteracja wprowadza znaczne zmiany na mapie Ensk, w tym zwiększenie rozmiaru mapy, oraz bardziej znaczące aktualizacje. Tymczasem Piaszczysta rzeka i Fiordy otrzymały głównie zmiany zrównoważenia, które powinny poprawić wrażenia z gry. Przyjrzyjmy się bliżej kluczowym usprawnieniom:

Ensk

Kontynuujemy udoskonalanie prototypu mapy „Wielki Ensk”. W obecnym stanie (i w porównaniu do dobrze znanej, kompaktowej mapy Ensk) jej kluczowe cechy to o wiele większy rozmiar (1000×1000 metrów w porównaniu do 600×600 metrów) oraz dodanie zupełnie nowego kierunku w strefie wiejskiej. Punkty pojawienia się drużyn zostały od siebie oddalone, dzięki czemu wymiana ognia na samym początku jest mniej prawdopodobna, a manewry oskrzydlające bezpieczniejsze.

  1. Kluczowym punktem na nowym kierunku jest wzgórze z opuszczonymi budynkami – wiele pozycji pozwala kontrolować ten kierunek i zapewnia różne możliwości dla czołgów średnich oraz lekkich. Mała wyspa na rzece nadaje się do podkradania. Ogólnie rzecz biorąc, ten kierunek to bardzo niebezpieczne miejsce. Postępujcie ostrożnie!
  2. Oto widok nowego kierunku zza czerwonej linii (z południowego zachodu). W strefie jest mnóstwo punktów, które pomogą powstrzymać atak przeciwnika.
  3. Zmniejszono liczbę pociągów na torach, umożliwiając zmianę skrzydła przez środek mapy.
  4. Poprawiono główny obszar starć czołgów ciężkich. Teraz oferuje on więcej pozycji. Zwiększono dystans starcia, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo szybkich potyczek i zsynchronizować działania rozgrywające się tutaj z wydarzeniami na przeciwnym skrzydle.
  5. Zaprojektowano nowe obszary w pobliżu czerwonej linii, które służą do manewrów oskrzydlających i obrony kierunku.

Piaszczysta rzeka

Celem zmian było zwiększenie różnorodności pozycji, a także ustanowienie ściślejszego powiązania pomiędzy różnymi kierunkami i klasami pojazdów.

  1. W kwadratach B8–B0, C7–C0, D7–D0 pozycje poprawiono i dodano nowe. Te zmiany mają na celu zwiększenie różnorodności w bitwie.
  2. Podobnie, w kwadratach A5–A6, B5–B6, C5 poprawiono pozycje i dodano nowe, aby zwiększyć różnorodność w bitwie.
  3. W kwadratach D5–D6, E5–E6 poprawiono ukształtowanie terenu, dodając nowe pozycje i krzaki. Te zmiany zapewniają więcej możliwości taktycznych szybkim i zwrotnym pojazdom.
  4. Dodano nowe krzaki w kwadratach E4–F4.

Fiordy

Zmiany koncentrują się na zapewnieniu bardziej bezpośrednich starć drużyn w północnej części mapy, a także na pośrednim zrównoważeniu pomiędzy drużynami pozycji na wzgórzu w kwadracie E5.

  1. Po stronie drużyny wschodniej zmodyfikowano kwadraty A8–A9 w celu poprawy pozycji.
  2. Poszerzono obszar rozgrywki w kwadratach A6–A7, zapewniając warunki do bezpośrednich konfrontacji drużyn.
  3. Po stronie drużynie zachodniej kwadraty A8–A9 zawierają teraz nowe pozycje do walki na długim dystansie, a także dodatkową osłonę.
  4. Dodano pozycję przeciwną w kwadracie E5.
  5. W kwadratach C5–C7, B7 dodano podwyższone elementy terenu, zapewniając lepsze możliwości szybkim pojazdom. Ta zmiana usprawnia rozgrywkę czołgom lekkim drużyny zachodniej.
  6. Pozycje w E4–E5 dostosowano, aby były wygodniejsze dla drużyny zachodniej.
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...