hello
Mapa Granica imperium została przeprojektowana. O ile lokalizacja i charakter zostały te same, to wiele stref zmieniło swoja naturę.
1 W południowo-zachodniej części mapy (kwadraty H1-K2) powstał szereg pozycji, co umożliwi związywanie przeciwnika ogniem na różnych dystansach. Ta strefa przy wodospadzie może zainteresować pojazdy różnych typów, ale będzie wyjątkowo wygodna dla czołgów ciężkich i szturmowych niszczycieli czołgów.
2 Część centrum mapy (kwadraty E4-G5) jest zajmowana przez fortecę, do której prowadzą wejścia na przeciwnych jej stronach. Czas, który spędzi się na wspinaczce na górę zajmowaną przez fortecę, zwróci się wieloma możliwościami zajęcia korzystnych pozycji. Z nich będzie można dawać znaczące wsparcie sojusznikom na innych szlakach. W walce o wzgórze najlepiej będą się realizować pojazdy o dobrej dynamice. Gdy szczyt zostanie zajęty, snajperskie niszczyciele czołgów będą mogły w pełni zrealizować swój niszczycielski potencjał.
3 W północno-wschodniej części mapy (kwadraty A6–B8 i C8–D0) znajduje się szlak wspinający się na małe wzgórze z przejściem między dwoma dużymi głazami. Ta strefa jest idealna dla pojazdów mających dobre kąty opuszczenia lufy. Działania na tym kierunku umożliwiają zajęcie pozycji w zaroślach w „przejściu przez głazy” ze sporym polem ostrzału po przekątnej mapy.
4 Kolejna część centrum mapy (kwadraty D5–F7) jest najlepsza dla czołgów lekkich i szybkich czołgów średnich o dobrym zasięgu widzenia. Biegnący po przekątnej uskok miejscami zarośnięty krzakami i innymi kryjówkami pozwoli na wykrywanie przeciwnika na skrzydłach.
5 Na obu flankach, niedaleko od pozycji początkowych (kwadraty C4 i G7, odpowiednio, dla drużyny północnej i południowej) dodano wygodne pozycje do gry snajperskiej. Pozwolą one powstrzymywać ataki pojazdów przeciwnika przechodzące przez centrum mapy, kontrolować podejścia do wzgórza z „przejściem przez głazy”, a także przeciwdziałać akcjom czołgów lekkich przeciwnika.