PanzerNews - Supertest: Lotnisko

Supertest: Lotnisko

Poznajcie najnowsze zmiany w rozgrywce na pustynnej mapie bitew losowych – Lotnisku.

Cały czas poprawiamy mapę Lotnisko. Bieżący stan prototypu zawiera bardziej szczegółowe środowisko, ale prace nad grafiką dalej trwają. Kluczowe nowe cechy wpływające na rozgrywkę to duża jaskinia, dająca spore możliwości dla powolnych pojazdów, oraz przeprojektowany kierunek przez wydmy z mnóstwem pozycji i szans na wszechstronną grę manewrową.

Nowa jaskinia jest izolowanym placem zabaw dla czołgów ciężkich, daje bezpieczeństwo od długodystansowego ognia artylerii i niszczycieli czołgów.

Czołgi lekkie i zwrotne średnie zabłysną na wydmach, wykorzystując różne pozycje w piaskach i wzdłuż brzegu.

Liczba pozycji do zasadzek nieopodal czerwonej linii została zmniejszona, a nacieranie na głównych kierunkach będzie łatwiejsze.

Pojawiły się nowe, duże obszary, umieszczone pomiędzy wydmami, na wyspie nieopodal brzegu oraz wzdłuż skał ponad jaskinią. Dzięki nim czołgi lekkie będą mogły bardziej zabłysnąć w bitwie. Czerwona linia została przesunięta około 100 m na południe.

1 Główny punkt starć zwrotnych pojazdów. Spora liczba pozycji do ukrywania kadłuba i drapania boków w różnych odległościach od siebie sprzyja zróżnicowanej rozgrywce w tym obszarze.

2 Główny kierunek ciężkich pojazdów ma dwa warianty: jaskinia i leżące za nią wzgórze.

3 Odległe pozycje niszczycieli czołgów pomagają rozbijać ataki przeciwnika, dają ograniczoną kontrolę bazy i umożliwiają odpieranie szybkich ataków.

4 Wzdłuż pionowej, centralnej linii mapy powstało więcej pozycji i nowych możliwości dla szybkich pojazdów.

 

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...