PanzerNews - supertest: M-IV-Y, cz.III

supertest: M-IV-Y, cz.III

Szczegółowe statystyki nowej maszyny premium oraz szczegółowe statystyki nowej mechaniki (zapasowe gąski).

Dla przypomnienia: nowa mechanika to zapasowa gąsienice - po zniszczeniu głównej gąsienicy pojazd nadal może się poruszać, z pewną karą do mobilności.

Szczegółowe statystyki nowej mechaniki:

  • Czas naprawy gąsienic (główna/zapasowa): 6.02/12.03 s
  • Gdy zniszczona zostanie jedna główna gąsienica: -25% do prędkości, -50% mocy silnika, -50% do obrotu
  • Gdy zniszczone zostaną obie główne gąsienice: -50% do prędkości, -75% mocy silnika, -75% do obrotu
  • Czas trwania naprawy głównej gąsienicy wydłużony 2-krotnie, gdy maszyna porusza się z prędkością większą niż 12 km/h
  • Wyłączenie kary do czasu naprawy, gdy prędkość maszyny spadnie poniżej 5 km/h
  • Wytrzymałość zapasowej gąsienicy: 50% wytrzymałości głównej gąsienicy
  • Czas naprawy zapasowej gąsienicy: 2x czas naprawy podstawowej
M-IV-Y details 00 M-IV-Y details 01 M-IV-Y details 02 M-IV-Y details 03 M-IV-Y details 04 M-IV-Y details 05 M-IV-Y details 06 ź: WoT Express
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...