PanzerNews - Supertest: Mapa Bagno

Supertest: Mapa Bagno

Dzisiaj wchodzi do supertestu eksperymentalna przeróbka mapy Bagno.

Dobrze znanej wśród weteranów World of Tanks! Ta klasyczna mapa bitew losowych usunięta w aktualizacji 1.0 została odmieniona tak, by spełniać współczesne wymagania rozgrywki. O ile oryginalny rozkład jest dalej rozpoznawalny, rozgrywka na mapie została przerobiona i pasowała do ekosystemu gry.

Bagno: Kluczowe strefy rozgrywki i zmiany

Ruiny zamku na wzgórzu
a. Główne miejsce starć czołgów ciężkich
b. Wiele linii kontaktu z różnymi rodzajami schronień na różnych dystansach sprawiają, że rozgrywka jest różnorodna.

Wioska za mostem
a. Alternatywna trasa dla czołgów ciężkich i dobrze opancerzonych czołgów średnich.
b. Kontrola nad tym obszarem zabezpiecza przed oskrzydleniem przez przeciwnika czołgów ciężkich walczących przy zamku.

Strefa leśnego wzgórza
a. Idealna dla pojazdów o średniej mobilności i gry snajperskiej.
b. Gęsty, pagórkowaty teren umożliwia rozgrywkę pozycyjną i daje możliwość działania z kluczowymi pozycjami do zwalczania czołgów.

Kluczowe pozycje niszczycieli czołgów
a. Strategiczne punkty obserwacyjne dające sporo kontroli nad dużymi obszarami mapy.

Bagno (obszar centralny)
a. Strefa gęsto porośnięta krzakami zaprojektowana dla czołgów lekkich.
b. Działa jako ogniwo łączące między niszczycielami czołgów a czołgami średnimi, zachęcając do różnorodnych prób taktycznych.

Wszystkie zmiany są eksperymentalne– zapraszamy Was do testowania uaktualnionej mapy i podzielenia się opinią!

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...