hello
Z elementami rozgrywki:
Opis:Fatamorgana (tytuł roboczy), to mapa zaprojektowana do trybu Linia frontu. Podobnie jak inne mapy Linii frontu, jest to obszar do gry o wymiarach 3×3 km podzielony na sześć sektorów do zdobycia i jedną strefę finałową, w której znajdują się działa, które atakujący muszą zniszczyć. Ta umieszczona na północnoafrykańskiej pustyni mapa oferuje różnorodną tematykę, w tym ogromny port przemysłowy, tętniące życiem nadbrzeżne miasto, dużą rafinerię naftową, skalisty kanion, ruiny historycznego zamku, mroczne jaskinie i bujną oazę. Mapa nie jest w wersji ostatecznej, ale Level Art już zaczęło prace nad większą jej częścią. Żaden ze zrzutów ekranu nie pokazuje ostatecznej wersji, mapa jest wciąż na etapie projektowania. Aby ułatwić testowanie, zarówno mapa, jak i tryb Linia frontu zostały skonfigurowane tak, by można było ich używać w pokoju szkoleniowym. Nie zostanie to przeniesione na główne serwery.
Rozgrywka: Linia 1.: Sektor A:Zatoka ma wiele wytrzymałych punktów schronienia i leży na relatywnie płaskim terenie. Ten układ zmusza graczy głównie do potyczek na krótkim dystansie, przy pewnej roli wsparcia z odległych pozycji. Punkt zdobycia jest umieszczony na niewielkiej równinie w kompleksie przemysłowym.
Sektor D:Mocne pozycje obronne w mieście wymuszają na atakujących chcących przejąć kontrolę skuteczne manewry oskrzydlające. Punkty kontrolne nieopodal celów głównych sprawiają, że czysto siłowe rozwiązania u atakujących mogą nie przynieść rozwiązania. Punkt zdobycia jest umieszczony na placu przed wyniosłym hotelem miejskim.
Linia 2.: Sektor B:Koło zdobycia umieszczone na terenie wykopalisk archeologicznych zamienia ten obszar w arenę potyczek czołgowych. Rozmieszczone wokół niej pozycje na wzniesieniach pomagają obu drużynom strzec wejść na ten teren.
Sektor E:W centralnej części mapy, w kanionie, rozgrywka toczy się w dużej części w pionie, wchodzą tu też elementy ostrzału z dystansu. Atakujący muszą przejąć kontrolę nad przynajmniej jedną stroną kanionu, zanim ruszą na punkt przejęcia umieszczony na wyspie na rzece.
Linia 3.:
Sektor C:
Oaza łączy otwartą przestrzeń, bujną roślinność i rozgrywkę w oparciu o kamuflaż. Punkt zdobycia nieopodal meczetu jest trudny do opanowania, jeśli druga strona oazy również nie została zdobyta.
Sektor F:
Kilka zakrętów i wytrzymałe schronienia sprawiają, że przejazd w kierunku lotniska jest trudny. Atakujący przechodzący przez system jaskiń muszą cierpliwie przeć metr za metrem, by przejąć kontrolę nad punktem zdobycia nieopodal wieży kontroli lotów.
Strefa finałowa:Niektóre cele główne umieszczono w otwartej przestrzeni, a inne są nieco ukryte, co wymaga od atakujących przejęcia większego obszaru, zanim rozpoczną je atakować.